Eli minulla on noin vajaa vuoden vanha tyttö kissanpentu ollut joitakin kuukausia. Asuin eri asunnossa kun sain sen, silloin ei ollut mitään ongelmia, teki tarpeensa aina hiekkalaatikolle. No, muutettuani tänne kissa tekee vähän väliä tarpeitaan muualle, mutta vain vessaan ja suihkuhuoneeseen (jostain syystä). Pissii lähinnä vessaan ja kakkii sekä sinne että lavuaariin. Mitä tuon kanssa pitäisi tehdä ja mistä mahtaa johtua? Oli aiemmin täysin sisäsiisti, millä sen nyt saisi tekemään tarpeensa taas hiekkalaatikolle? Kiitos jo etukäteen vastauksista:)
Vastaukset 2
- miittui
sillä on varmaan stressi siitä, että muutit. voi johtua siitäkin, että jos ei ole leikattu kerta se on jo vuoden. Mulla tekee mun kissanpentu joka on 4 kk nii kanssa kaikkialle kun muutin. Oon pennun kasvattanu syntymästä asti ite joten tiiän, että se on kans sisäsiisti ollu, mutta sitten kun se tuli tänne uuteen kämppän niin täälläkin ollu aluks sisäsiisti mutta nyt ei sitten enää ole. onko muutosta pitkä aika?
voi mennä ajan kanssa ohi tuokin vaihe. Tsemppiä! - klorite?hiekka
Pese pissa-astia laimennetulla kloritella ja huuhtele hyvin. Kissat tykkäävät Kloriten hajausta.
Onko hiekka samaa kuin ennenkin?
Feliway haihdutin auttaa myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371473- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69926- 68733
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi247714PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56713- 37609
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7551- 39537