Tervehdys.
Onko kellään viisaammalla tietoa,miten bussivuorot kulkevat välillä villamartin-torrevieja.Vai kulkevatko mitenkään?
Ollaan hankkimassa juuri villamartinin alueelta asuntoa,ja autoa tuskin tulee hankittua ainakaan heti aluksi.
Kiitoksia mahd.vastauksista
Villamartinin alue,orihuela costa
7
898
Vastaukset 7
- LOL
miksi villamartinille?eiks ole muutaa alue missá bussi kulkea helposti :))
- 2580
Hyvä kysymys.Jotenkin nyt vaan ollaan miellytty golfkentän läheisyyteen,kummatkin kun golfia jonkun verran harrastetaan.
Jos unohdetaan golf,niin mitä aluetta itse suosittelisit? - Olet todellakin
2580 kirjoitti:
Hyvä kysymys.Jotenkin nyt vaan ollaan miellytty golfkentän läheisyyteen,kummatkin kun golfia jonkun verran harrastetaan.
Jos unohdetaan golf,niin mitä aluetta itse suosittelisit?alueen valinnut.Ei villamartinista tai edes lähistöltä kulje ainutakaan bussivuoroa toreviejaa.
- juttuon näin
Oma tai vuokra-auto , ei tarvitse sateella sitten odotella missään bussia jo sattuivat kulkemaan.
- mari801
NO kyllä sielä bussit kulkee, tässä aikatauluja:
http://www.torrevieja.com/es/servicios/horario-de-autobuses/horario-autobuses-orihuela-costa-campoamor-hospital-torrevieja.html- 2580
Ainut joka jotain,tiesi oli mari801.Kiitos vastauksesta.
- autobus
Niin pääset maanantaista perjantaihin (talviaikaan) sairaalalle asti, siitä bussin vaihto jos haluaa pidemmälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402566
- 521026
- 66911
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53837Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227773T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10694Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️60664- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603