Surkeita. Kirjailija on tekopirteä kihertäjä, joka selvästikin teeskentelee ettei käy koskaan vessassa. Muija kirjoitti kirjan koulukiusaamisesta. Niin, onhan sillä asiantuntemusta, kun oli itsekin aikoinaan koulukiusaaja. Ihmiset eivät muutu koskaan.
Terhi Rannelan kirjat
äääää
2
126
Vastaukset
- Die bitch die
Ei osaa kirjoittaa aikuisille, niin kirjoittaa sitten tervehenkistä paskaa nuorille. "Vahvistetaanpa nuorten tyttöjen itsetuntoa. Nuorten naisten välistä solidaarisuutta." Yrjö.
- Luin yhden.
"Amsterdam, Anne F. ja minä". Tarkoituksena kai on herättää kiinnostusta Amsterdamia ja Anne Frankia kohtaan, mutta kyllä tämän kirjan perusteella Annen päiväkirja vaikuttaa huonommalta kirjalta kuin se todellisuudessa on. Jopa Annen ulkonäkökin on kuvailtu niin, että häntä luulisi aivan erinäköiseksi jos ei olisi nähnyt valokuvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1271032
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849