samsung galaxy tab 2 10.1 wifi hdmi

Mackeh

Terve,

Onko kenelläkään kokemusta Samsung tab 2 laitteesta, pystyykö tämän vehkeen jollakin konstilla kytkeä telkkariin? Eli tietääkseni HDMI adapteria löytyy, mutta on tarkoitettu Samsung tab 1. Toimiiko sama adapteri tab kakkoselle? Jos ei, onko muita vaihtoehtoja saada se kytkettyä?

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/47867/dhhdd

Verkkokaupasta löytyy tuollainen laite, toimiikohan sen kautta?

Kiitos.

12

5344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polle600rr

Onnistuko noilla kamppeilla kytkeä tv.

• tabletti2

Kiinnostaisi myös tietää onnistuuko tab 2 kuvan saaminen telkkariin jollain keinolla?

• Pitäisi onnistua ainakin tuolla minun linkin lisälaitteella. ( Tab 2 10.1)

• tabletti2
    • jkhk1

näkyisi toisen tuotenumeron viimeinen kirjain olevan D ja toisessa A,onkohan niillä mitään eroa toimivuuteen.

• -Jeppe-

Ainoastaan Galaxy Tab 2:n US-mallissa (GT-P5113) on tuki HDMI ulostulolle. GT-P5100 ja GT-P5110 mallit saa kytkettyä all-share ohjelmalla wlanin kautta dnla:ta tukevaan telkkariin tai muuhun laitteeseen.

• -Jeppe-

P5100:lla ja P5110:lla ei pysty kloonaamaan näyttöä tv:hen vaan ainoastaan toistaa videotiedostoja mutta esim. Yle areenan kuvaa ei saa tv:hen jaettua.

• juppe

Toimiiko tekstit BSplayerillä Samsung AllShare Cast Donglella TV:ssä?

Juu ja tiedän,ettei tämä malli tue tuota.

• likka82

Eli mulla on kans vähä ollu ongelmaa mun Samsung tapeltiin kanssa se on toi
      Tap 2 GT-P5100
      Eli ymmärsinkö oikeen että mä en pysty yhdistää tätä telkkariin muuten kun jonkun wlanin kautta mulla on toi HDMI liitin..
      en oikeen ymmärrä noiden päälle mitään...
      Kun kytken piuhat kiinni telkkuun tabletti tekee sen yhdistys äänen mutta mitään ei tapahdu televisiossa...
      Mulla on telkkuna LG42LE450N-ZA

• tomimn

Oletko kokeilllut niin että laitat myös laturin kiinni siihen adapteriin. Eräässä youtube viedossa mies väitti että kuvaa ei näy ellei laturi ole myös kiinni adapterissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      246
      3399
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      132
      2469
    3. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      15
      1955
    4. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      225
      1852
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1768
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      49
      1374
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      55
      1365
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      111
      1120
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      101
      1087
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      60
      1076
    Aihe