moi kaikki!
olen 13.v. tyttö menen nyt seiskallle mutta kun olen 158/46 ok? minun pitäisi mennä elokuviin poikaystäväni kanssa jota en ole koskaan nähnyt mutta kun katson itteäni peiliin näen itteni hirveänä possuna miten pystyyn laihduttaa perjantaiksi!!!siis tän viikon (kirjoitin 5 helmikuuta 2004) tarvitsen apua ja pian!!
ps:auttakaa jos pystytte osote on: [email protected]
muutenkin kun menen seiskalle minun pitäisi olla laihempi etttei kukaaan ajattele minua sikana possuna
lukekaa tää a vastatkaa pliis
14
1496
Vastaukset
- *SL*
Moikka!
Miksi ihmeessä sun pitäis laihuttaa?!
Sä olet aikas normaalia kokoa etkä mikään
possu... kuvittelet vaan.- girl
olet varmaan oikeessa se sit oli väärä aika siiinä se on tän viikon perjantaina :(
- hahhaa
girl kirjoitti:
olet varmaan oikeessa se sit oli väärä aika siiinä se on tän viikon perjantaina :(
Miten se voi olla sun poikaystävä jos kerran et oo nähny stä koskaan??=))
- girl
hahhaa kirjoitti:
Miten se voi olla sun poikaystävä jos kerran et oo nähny stä koskaan??=))
moih!!!
me ollaan tavattu chatissä ja sitä kautta tutustuttu ja sit se kysy multa alanko oleen? - poika
girl kirjoitti:
moih!!!
me ollaan tavattu chatissä ja sitä kautta tutustuttu ja sit se kysy multa alanko oleen?"poikaystävä" :D Miten ihmeessä te voitte yhdessä olla kun ette ole nähneet oikeasti?! Naurettavaa. Todella teiniä, mutta ethän sä kyllä vanha olekkaan. VOi teitä pikkusia.
- girl
poika kirjoitti:
"poikaystävä" :D Miten ihmeessä te voitte yhdessä olla kun ette ole nähneet oikeasti?! Naurettavaa. Todella teiniä, mutta ethän sä kyllä vanha olekkaan. VOi teitä pikkusia.
pikkusia?en kuule ole mikään pikkunen napakoru- ja kielikorukin on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- *Emily*
girl kirjoitti:
pikkusia?en kuule ole mikään pikkunen napakoru- ja kielikorukin on!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tekeekö se susta jotenki vanhemman ku on napa- ja kielikoru?? Ja varmaan myös juot ja poltat eli oot ihan aikuinen?? *Nauraa*
- girl
*Emily* kirjoitti:
Tekeekö se susta jotenki vanhemman ku on napa- ja kielikoru?? Ja varmaan myös juot ja poltat eli oot ihan aikuinen?? *Nauraa*
molen 13w varmaan mä se ikäisenä poltan ja luon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!järki hoi!
- plääh..
Toi oli ilmiselvä tsoukki! Kuinka joku jaksaa tuhlata aikaansa tommoseen, kysyn vaan. :)
Älkää uskoko. - mä vaan
Sä oot mun mielest ennemmi laiha ku liian lihava. No oti on ihan sopiva paino sais enemmänki painaa ni et ois silti liian lihava...
- girl
kiva kun olet tota mieltä!
- ---
No jos nyt totta puhutaan niin kirjoitit viestis kylläkin 4.8!!!!!!!!!!!!1
- alpha
Olen sua vuoden vanhempi, puoli senttiä pidempi ja 5 kiloa painavampi, eikä kukaan näe minua possuna. Ja sun ikäsenä olin 156cm pitkä, ja 49 kiloa painoa. no panic.
- girl
kiva!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648