Hei,
Löytyykö kokemuksia aurinkokapseleista? Vivida sun yms.Mitä eroja eri kapseleilla? Syventävätkö rusketusta?Pidentävätkö rusketuksen kestoa?
Kiitos jo etukäteen:)
Aurinkokapselit
6
2272
Vastaukset
- Linnea
Syö porkkanoita, tulee halvemmaksi. Eikä ruskettuminen sitä paitsi estä vaarallisten ultrabioletti B -säteiden vaikutusta.
- Vipsu
Mutta itse söin kapseleita pari viikoa ennen etlänmatkaa ehkäistäkseni aurinkoihottumaa jota aina saan etelässä ja suomessakin jos olen vähänkin enemmän auringossa ja auttoi:) Aurinkoihottumaa ei tullut:) Niin ja söin nimenomaan noita vivida sun kapseleita.
- Linnea
Kysymyskin tais olla markkinointia. Että saatais mainos esille. Kyllä kantsii pysyä luonnollisissa aineissa ja välttää turhaa auringonottoa. Sanon kokemuksesta viisastuneena.
- Vipsu
Linnea kirjoitti:
Kysymyskin tais olla markkinointia. Että saatais mainos esille. Kyllä kantsii pysyä luonnollisissa aineissa ja välttää turhaa auringonottoa. Sanon kokemuksesta viisastuneena.
Nyt on niin että meikäläinen saa tätä kiusallista aurinkoihottumaa ihan ilman mitään varsinaista auringonottoa.... tykkään kuitenkin matkustella, myös niihin etelän maihin ja ikinä en ole missään rannoilla loikoillut vaan kun mulle tulee sitä aurinkoihottumaa ninikin herkästi kun vaikkpa käveleksin joitain ihania kujia etelässä päiväsaikaan.... kun ei aivan pitkähihaisissa viitsi olla ja VÄHÄN (liiallinen rusketus on paitsi epäterveellistä, myös aika kamalan näköistä) väriäkin on kiva naamaan ja käsivarsiin saada.... Onko tälläinen turhaa auringonottoa mielestäsi? Siis pitäisi pysyä kotona neljän seinän sisällä? Pysy sinä vaan kerran se kohtuullinen aurinko on nin pahasta mielestäsi, minä ainakin nautin siitä nyt kun se kerrankin paistaa:)
- Auringonpalvoja
Vipsu kirjoitti:
Nyt on niin että meikäläinen saa tätä kiusallista aurinkoihottumaa ihan ilman mitään varsinaista auringonottoa.... tykkään kuitenkin matkustella, myös niihin etelän maihin ja ikinä en ole missään rannoilla loikoillut vaan kun mulle tulee sitä aurinkoihottumaa ninikin herkästi kun vaikkpa käveleksin joitain ihania kujia etelässä päiväsaikaan.... kun ei aivan pitkähihaisissa viitsi olla ja VÄHÄN (liiallinen rusketus on paitsi epäterveellistä, myös aika kamalan näköistä) väriäkin on kiva naamaan ja käsivarsiin saada.... Onko tälläinen turhaa auringonottoa mielestäsi? Siis pitäisi pysyä kotona neljän seinän sisällä? Pysy sinä vaan kerran se kohtuullinen aurinko on nin pahasta mielestäsi, minä ainakin nautin siitä nyt kun se kerrankin paistaa:)
Kyselin vain kokemuksia kyseisestä tuotteesta. Miksi noin negatiivinen suhatutuminen? En millään tavalla yrittänyt pahoittaa mieltäsi. Mielestäni kukin saa ottaa aurinkoa kuten haluaa. Enkä missään nimessä väittänyt, että kohtuullinen auringonotto on pahasta. Vai kenelleköhän oikein motkotat??? Piristy ja nauti kesästä sekä auringosta kohtuullisesti!
- joo
Itse olen käyttänyt Karovit merkkistä tuotetta, en mitenkään säännöllisesti. Luultavasti kaikki karoteenia sisältävät tuotteet pidentvät rusketuksen kestoa, mutta niitä on syötävä säännöllisesti ja niiden käyttö on aloitettava pari viikkoa ennen kuin meinaa siellä auringossa oleilla.
Itse olen allerginen porkkanalle ja olen kokenut karoteeni valmisteet hyväksi vaihtoehdoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa562551Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964