Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Vaasaan loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Vaasassa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Vaasassa?
7
558
Vastaukset
- viuhtiniksi
Keskustan lähellä sijaitsee Adam & Ewa >> http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/vaasa/adam-ewa
Paljon paikkoja ja siellä voi tehdä hyviä löytöjä, tosin aika sekava kerta siellä paljon ihmisiä käy.
Toinen hyvä on Suvi-kirppis Suvilahdessa, n 1,5 km keskustasta >> http://suvikirppis.blogspot.fi/p/yhteystiedot-kontaktinfo.html
Vähemmän paikkoja ja autoa tarvis jos on tavaraa mukana, mutta omasta mielestäni siistimpi ja sielläkin tehty löytöjä. - Tyytyv. asiak.
Huutoniemen kirppari on myös aika hyvä. Tavara vaihtuu taajaan ja paikka on siisti. Pöytien määrääkin on lisätty syksyn aikana.
- KirppariKatti
Missä on hutskilla kirppari?
Suosittelen MISIOta, jossa on vähän parempia käytettyjä vaatteita myynnissä. Sijaitsee Kirkkopuistikko 29 / Rauhankatu 10 kulmassa. - Acu Vs
KirppariKatti kirjoitti:
Missä on hutskilla kirppari?
Suosittelen MISIOta, jossa on vähän parempia käytettyjä vaatteita myynnissä. Sijaitsee Kirkkopuistikko 29 / Rauhankatu 10 kulmassa.Hutskin kirppis on vanhan sairaalan vieressä. Aika paljon hyvää tavaraa oli viimeksi, kohtuuhintaistakin.
- .............
KirppariKatti kirjoitti:
Missä on hutskilla kirppari?
Suosittelen MISIOta, jossa on vähän parempia käytettyjä vaatteita myynnissä. Sijaitsee Kirkkopuistikko 29 / Rauhankatu 10 kulmassa.Suositelkaa mitä haluatte, mutta katsokaa ensin tämä.
https://www.google.fi/search?q=taru anneli kirpputoreja&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Joku sairaushan se on tuokin.
- uunoliisa
Olis ki´va kun laittaisitte kokemuksianne, ei pelkkä suositteleminen mitään hyödytä.
- Laila ja Erja
Ei noista kokemuksista paljon iloa ole ollut. Vaasan kirppikset ovat epämiellyttäviä paikkoja, jobbareitten luolia. Hygieniatasosta on tingitty, mutta hinnoissa ei.
Masentavia paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437