Hei!
Olemme perheen kanssa tulossa Vaasaan loppuvuodesta ja kysyisinkin nyt, että onko Vaasassa yhtään kirpputoria ja missä ne sijaitsevat?
Kirpputoreja Vaasassa?
7
438
Vastaukset
- viuhtiniksi
Keskustan lähellä sijaitsee Adam & Ewa >> http://www.kirpputorihaku.com/kirpputori/vaasa/adam-ewa
Paljon paikkoja ja siellä voi tehdä hyviä löytöjä, tosin aika sekava kerta siellä paljon ihmisiä käy.
Toinen hyvä on Suvi-kirppis Suvilahdessa, n 1,5 km keskustasta >> http://suvikirppis.blogspot.fi/p/yhteystiedot-kontaktinfo.html
Vähemmän paikkoja ja autoa tarvis jos on tavaraa mukana, mutta omasta mielestäni siistimpi ja sielläkin tehty löytöjä. - Tyytyv. asiak.
Huutoniemen kirppari on myös aika hyvä. Tavara vaihtuu taajaan ja paikka on siisti. Pöytien määrääkin on lisätty syksyn aikana.
- KirppariKatti
Missä on hutskilla kirppari?
Suosittelen MISIOta, jossa on vähän parempia käytettyjä vaatteita myynnissä. Sijaitsee Kirkkopuistikko 29 / Rauhankatu 10 kulmassa. - Acu Vs
KirppariKatti kirjoitti:
Suosittelen MISIOta, jossa on vähän parempia käytettyjä vaatteita myynnissä. Sijaitsee Kirkkopuistikko 29 / Rauhankatu 10 kulmassa.Hutskin kirppis on vanhan sairaalan vieressä. Aika paljon hyvää tavaraa oli viimeksi, kohtuuhintaistakin.
- .............
KirppariKatti kirjoitti:
Suosittelen MISIOta, jossa on vähän parempia käytettyjä vaatteita myynnissä. Sijaitsee Kirkkopuistikko 29 / Rauhankatu 10 kulmassa.Suositelkaa mitä haluatte, mutta katsokaa ensin tämä.
https://www.google.fi/search?q=taru anneli kirpputoreja&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Joku sairaushan se on tuokin.
- uunoliisa
Olis ki´va kun laittaisitte kokemuksianne, ei pelkkä suositteleminen mitään hyödytä.
- Laila ja Erja
Ei noista kokemuksista paljon iloa ole ollut. Vaasan kirppikset ovat epämiellyttäviä paikkoja, jobbareitten luolia. Hygieniatasosta on tingitty, mutta hinnoissa ei.
Masentavia paikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720