Onko Amerikassa kallista shopata ja elää muttenkin? Haluisin lähtee...
Kallista?
4
730
Vastaukset
- Mik
Niin kauan, kun euro on vahva dollariin nähden niin eläminen ja ostokset ovat Yhdysvalloissa suht' halpoja. Toki maailmasta halvempiakin paikkoja löytyy...
- Hei
ja sinne mahtuu kaikenlaista: tietyt asiat edullismepia ja tietyt kalliimpia! Ihan kuten muuallakin joten vaikeita kyselet!
- Amerikantäti
Onko Euroopassa kallista shopata ja elää muutenkin? Haluaisin lähtee...
- helvetin
kallista. Turha on amerikan tadin lassyttaa hinnoista. Kallista taalla on meni mihin tahansa. Jos puhutaan perunoiden kilohinnasta esimerkkina -1.8taalaa per kilo on kallista. Kuusi omenaa olis ollu pussissa-jai ostamatta 3.7 taalalla. Banaaneista voi nahda unta. Liha maksaa maltaita. Burgeripaikoissa mitaan burgeria siis perusburgeria ei alle 2.5 taalan saa. Bensa on Floridassa 1.7 taalaa gallona Californiassa kalleimillaan jouduin ostamaan 2.7 taalaa per gallona. Yleensa Californiassa noin 2.2 taalaa per gallona. No limunaati on 1-1.5 taalaa per 2litraa eli se on sitt halvempaa siella. Halvin motelli on ollu taksojen kanssa 33 taalaa yo kahelta ja taatusti ett halvemmalla loyda. Sipsi pussi iso sellanen yli 4 taalaa pussi. Leipa jumalattoman hintasta-kiitos Bush...siitakin. Halvin on patonki mita nyt oon ite nahny 1.5 taalaa ja jos meinaa jotain 7-viljan leipaa ostaa puhutaan jo lahemmas 4 taalasta. Liha on kallista-sanoinkohan ton jo ja juusto maksaa maltaita. Viini on halpaa 99 centti kaupasta saa 99 centilla. Ett sillee. Mun mielesta on kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
- 68800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14701