Asuin noin 2 vuotta sitten kerrostalossa. Asunto oli kolmio ja asuin siinä kahden kämppiksen kanssa. Kämppiksiä en tuntenut enkä koskaan tuntenutkaan, vaikka olimme kuitenkin kaikki samassa koulussa opiskelemassa. Hain asuntoa opiskelupaikkakunnalta ja pääsin sitten kolmioon asumaan kahden muun kanssa. Kukaan meistä ei tutustunut toisiinsa missään vaiheessa. Asuminen oli yhdessä ankeaa ja kylmää ja emme edes puhuneet koskaan mitään. Viihdyin eniten oman onneni nojassa huoneessani. En oikeastaan koskaan käynyt olohuoneessakaan.
Vuoden jälkeen muutin pois, koska oli jotenkin hankalaa ja ikävää asua asunnossa jossa en viihtynyt ja asuminen tuntemattomien ihmisten kanssa ei van sujunut. En tiedä miksi emme vain pystyneet tutustumaan toisiimme. Niin ei vain käynyt.
Yhtenä aamuna minulla olisi tunnit alkaneet vasta kymmeneltä mutta toisella kämppiksellä alkoi jo kahdeksalta. Heräsin siihen kun kämppikseni nousi ylös ja käveli huoneeni ohitse keittiöön päin. Tämän kyseisen kämppiksen huone oli minun huoneeni vieressä. Oli alkutalvi meneillään ja aamulla hämärässä huoneessani näin tietenkin kun kämppis käveli oveni edestä. (varjot jaloista näkyivät kun asunnon käytävälläkin oli valot)
Ajattelin siinä että: "Jaa... itsehän voin vielä nukkua"
Pistin silmäni kiinni ja ajattelin jatkaa nukkumistani. Ei siitä aluksi mitään meinannut tulla kun kämppis kolisteli keittiössä. Jouduin väkisinkin odottamaan että hän lähtee jo itse kouluun. Kun hän lähti niin pistin silmäni kiinni...
Hetken ehdein rauhassa hiljaisuudessa makoilla kunnes kuulin erittäin raskaat askeleet...ja ihan kuin joku todella vihaisesti kävelisi käytävää pitkin huoneeni ovea kohti. Avasin salamana silmäni ja näin jalkojen varjot menevän huoneeni ohi. Ajattelin että: "No jaaha...ei se kämppis tainnutkaan lähteä vielä"
Noh...huomaankin että askeleet tulevat takaisin edelleen agressiivisesti ja raksaasti. Jalanvarjot pysähtyvät huoneeni oven taakse. Mulla alko täs vaihees herätä semmone pieni pelon tunne. Nii yhtäkkiä mun ovi aukee vitun lujaa ja vihasesti auki...oikeen voimalla! Sit joku musta utuinen tumma hahmo kävelee vihasesti mun sängyn viereen ja huutaa kolmesti mun nimen ja käskee heräämään. Sen huutaminen on tosi vaimea mut samalla semmosta...huutamista. "Hanna! HERÄÄ!" "HERÄÄ!" "NOUSE YLÖS!!!" "Hanna HERÄÄ!!!!"
En jotenkin voi tehdä asialle mitään... oon vaan ihan paikoillaan ja oon iha paniikis ku se huutaa siinä. Sit se ottaa mun hartiasta kii ja rupee ravistamaan mua. En edelleenkään voi tehä mitään muuta ku hengittää raksaasti pelosta ja sitten se kömpii mun sänkyyn ja mun selän taakse! Hyi oikiasti... se ottaa musta tosi lujan otteen samalla kun se makaa mun takana. Se puristaa lujaa ja alkaa "heilua" tosi rajusti. Edestakasin.
Se kirjaimellisesti pani mua takaapäin tai jotain. En tiedä! (Nyt tää varmasti kuulostaa kaikille ihan hölynpölyltä mut suosittelen että lukisitte loppuun. Tää on aika erikoinen tapaus...) (Ja teksti on erittäin pitkä...mutta tää asia ois mulle erittäin tärkeä ja haluan vastauksia tälle ilmiölle)
Se jokin olento puristi mua tosi lujaa ja hapen saanti oli jotenki hankalaa. En pystyny koko tilanteen aikana tekemään mitään muuta kun hengittämään tosi raksaasti. Yhtäkkiä pystyin liikkumaan ja aloin sitten heiluttaa mun jalkoja niinku et potkisin tätä olentoa ja hengitän yhä raskaammin ja alan riuhtomaan käsiäkin. Saan jotenkin potkittua sen musta irti ja se katoaa ku tuhka tuuleen se olento. Nousen nojaamaan mun kättä vasten mun sängylle ja katon et: "Ovi on kiinni... mitä vittua!?" Oon ihan hämmentyny et mitä tapahtu. Se tilanne oli tosi pelottava ja omituinen. Pidän sitä mun huoneen ovea nimittäin AINA lukossa. Siis ihan aina.... sitä ei mitenkään saa kukaan auki. Toi tilanne oli aivan ältyön ja sairaan pelottava. Ajattelin että: "Se oli vaan oikeesti jotain pahaa unta..." Mutku mä vannon...mä vannon että mul oli silmät auki KOKO SEN TILANTEEN AJAN.
Ei siinä... pistin yövalon päälle koska alko pelottamaan. Pistin pään tyynyyn ja silmät kiinni. Sama tapahtuma alkaa toistua.
Ensin vihaset askeleet. Ne menee mun oven ohi.... tulee takasi ja pysähtyy mun oven taakse. Ovi pamahtaa auki voimalla. Se olento tulee. Se huutaa mulle ja ravistelee mua. Se taas kömpii selän taakse....jne jne jne jne... aivan samat jutut tapahtuu. Mä en edelleenkään voi aluks tehä mitään. Ainut juttu mitä voin tehä on se et voin ajatella ja liikuttaa silmiä....ja hengittää. En voi tehä mitään ku se olento tulee rääkkäämään mua siihen. Hysteerisenä vaan katon siinä tapahtumien kulkua ja hengitän tosi raskaasti koska yritan saaha sen menemään pois....tuloksetta. Sitten ku se on mun selän takana ja puristaa mua...ja "humppaa" mua takaapäin nii sitten vasta mä voin alkaa liikkumaan. Alan taas riuhtomaan itteäni. Potkin jaloilla ja riuhdon käsiä ja hengitän raskaasti. Taas saan sen jotenkin irti ja se häviää kun tuhka tuuleen.
Onko kyseessä succubus/incubus ?
43
2689
Vastaukset
- ihmettelijä94
Oon täs vaihees aivan kauhuissani ku en ymmärrä mitä tapahtuu. Tää juttu alkaa tapahtua siinä vaiheessa ku oon saamassa unen päästä kiinni... et...oon tosi tosi tosi väsyny ja meinaan nukahtaa mut sit alkaa tapahtua asioita.
Häkeltyneenä mietin et uskallanko enää ees nukkua. Hetken epäröin ja pistän silmät taas kiinni ja nonii.... ihan pikku hetki menee nii se alkaa TAAS tapahtua. Aivan sama juttu. Ihan samalla tavalla.
Toi tapahtu niinku kolmesti peräkkäin... ja se oli oikiasti niin pelottavaa. JA voin oikeesti vannoa että se tuli mun selän taakse niinku pannakseen mua tai jotain. Piti musta kiinni ja humppas perseesee. Ei se kuitenkaan tuntunu miltään panemiselta mut tunsin oloni silti jotenki altisetuks ja käytetyks. Oli oikeesti aivan älyttömän hirveä olo. Muutin pois asunnosta sit kesäkuun alussa ku loma alkoi. Toi juttu tapahtu vaan sillon yhtenä päivänä ja kolmesi peräkkäin.
Noin kokonaisen vuoden jälkeen kun noi ikävät jutut tapahtu.... nii asuin jo poikaystäväni ja hänen vanhempiensa luona koska en ollut saanut omaa uutta asuntoa. Suostuin siis muuttamaan appivanhempien luo ja samalla etein omaa kämppää. Ne otti mut mielellään sinne asumaan. Anoppi tykkäs kovasti ku on nuorisoa katon alla... : )
No mutta... jonkin aikaa olin sielä asustellu ja tämmönen ikävä "hyökkäys" meinas taas tapahtua. Mulla oli vapaapäivä koulusta ja poikakaverilla oli koulupäivä. Olin vielä nukkumas ku kello oli noin 12:00.
Mun ja poikakaverin huone oli sen talon vintillä. Heräsin ja kahtoin kelloa ja pistin pään takasi tyynyyn... väsytti vielä ja sit yhtäkkii kuulin et joku juoksee nopeeta ja raskaasti niit rappusii ylös vinttiin. Ne askeleet alko tuntua loppuvaihees agressiiviselta. Aluks luulin et poikakaveri oli tullu koulusta mut ei.... no ei kauaa nii ne askeleet oli ylhäällä ja se huoneen ovi pamahtaa voimalla auki. Tajusin heti et kyse on taas semmosesta tumman olennon hyökkäyksestä. Makasin vastallani siin sängyllä ja mun pää oli ikkunaan päin joten en siis nähny ovelle ollenkaan.
Aloin hengittämään hirveen raskaasti ja aloin heiluttamaan itteäni siin sängyl edestakasi sivuttain. Pystyin jotenki liikkumaa nii hengitin raskaasti ja heilutin itteeni et jotenkin "heräisin" siitä "transsista" mikä oli meneillään. Siihen asti se ehti mennä se tilanne et se olento oli hyppäämässä JUST siit parisängyn nurkalta mun selän päälle.
Outoa on se... että en nähny sitä olentoa. (Mulla oli silmät auki mut eihän mun silmät niskassa oo... :D) mut siis et en nähny sitä mut silti tiesin et miten se tuli ovesta ja tiesin et se hyppäs just tietyllä tavalla siihe sängyn patjan kulmalle.
Se päätty siihen ku se oli ottanu vauhtia ja ponnahti sängyn kulmalta et se tulee päälle. Nousin heti ylös ku se tilanne oli ohi ja vapisin ku mua niin pelotti. Siitä oli pitkä aika ku toi oli viimeks sattunu ja se oli kamala kokemus.
Tää on hämmentävää koska oon silleen just vaipumassa uneen ja sit meen tähän transsiin... et.... nään tavallaan unta mutta mulla on silmät auki. Se tavallaan on niinku uni ja tavallaan ei. Se on hämmentävää....
Ajattelin tästä nyt tänne kirjoittaa kun lueskelin näitä kummitusjuttuja täältä ja halusin jakaa tämän asian kanssanne koska haluan tietää että onko KENELLÄKÄÄN vastaavaa? Onko kellekkään sattunu tämmöstä?
Tästä asiasta on hankala puhua koska ihmiset saattaa aatella et oon sekasin.
Mut ei mulla oo mitään mielenterveydellisiä ongelmia tai muutakaan.
Oon kyllä poikaystävälle puhunu tästä ja samaten omalle äidille ja siskolle.
Ainoastaan poikaystävälle oon kertonu sen että ihan kun se "olento" ois raiskannu mua sillon ku tää ekan kerran sattu. En oo halunnu sanoa muille siitä ku ne vois oikeesti aatella että oon pimahtanu ku höpisen jostaki tummasta utuisesta haamuolennosta joka raiskaa mua takaapäin ku oon nukkumas. No hehhee sepäs kuulostaakin järkevältä! .__."
Toi on niin merkillinen juttu et haluan tietää onko kellekkään sattunu vastaavaa? Mulle ei oo nyt pitkiin aikoihin näitä juttuja tullut enää... onneks. Oon viime syksyn jälkeen olla rauhassa. Se on pari kertaa meinannu tapahtua, mutta oon ehtiny pysäyttää sen jotenkin. On tästä tännekki vähä hankala kirjottaa nyt koska pelkäänpä että ihmiset tulee dissaamaan tätä mun tarinaa ja väittävät et mun täytyy mennä hoitoon. - ihmettelijä94
Otsikkohan tälle kirjotukselle on että oisko kyseessä succubus/incubus? Koska...sain tavallaan television kautta jonkinlaista vastausta tähän ongelmaan.
Ruukaan monesti kattoa Discovery ID kanavaa ku oon käymäs vanhempien luona viikonloppusin eri paikkakunnalla. Sieltä tulee aina öisin kaikkii kummitusohjelmia ja tykkään kattoo niitä ku niis on iha tavallisten ihmisten omakohtasia kokemuksia. Parhaat ohjelmat on "A Haunting" ja "The Haunted". Suosittelen. Jaksoja löytyy toisinaan youtubestaki.
Sit yks ilta ku kattelin sitä kanavaa ja tuli kummituohjelmia... nii sit siin taas puhuttiin omakohtasista kokemuksista. Ei oo mitään hajuu et mikä ohjelma ja sillon oli ja kaikkee...harmittaa kovasti. Häkellyin näkemästä niin kauheesti että en todellakaan pistäny mieleen ohjelman nimeä... :/
No mutta... siinä jutteli yks mies joka kerto ihan samat jutut ku minä.... siis ihan samat jutut. Et ku se on menos nukkumaan nii tapahtuu niin... sit se ei voi liikkua ja tällee. Se pitää silmii auki ja lopus alkaa heiluttan ja riuhtomaan itteään irit siitä "olennosta". Se ukko kuvaili että se hahmo lähestyy tosi vihasesti ja agressiivisesti ja se on semmone musta utuinen hahmo. Et...ei voi erottaa onko sil kasvonpiirteitä tai mitään. Ja se myös ahdistelee seksuaalisesti...
Ku katoin sitä ohjelmaa nii pistin käden mun suulle ja mulla alko kyyneleet valua silmistä. Oli jotenki nii järkyttyny ja helpottunu olo ku sillä miehel oli samat jutut ku mullaki ja... sit siin joku asiantuntija sano et kyseessä ois succubus/incubus. Senki takia kait itkin koska en oo kehdannu tai halunnu oikeen puhua tai kertoa asiasta kellekkään ku aattelin oikeesti heti aluks että ihmiset pitää mua sekopäänä tai et oon vaikkapa keksiny ton jutun mun omasta päästä. Ja aattelin sit olla vaan hiljaa ku en oo lukenukkaa mistää et kellää olis ollu vastaavia juttuja...ja olin varma et tää litty jotenkin paranormaaleihin juttuihin.
Äiti ihmetteli et miks mä itken... ja sanoin et: "Toi on just...se sama juttu mitä mullekki on tapahtunu...." nousin salamana ylös sohvalta ja juoksin koneelle, ja googletin tän succubus/incubus jutun. Luin juttuja tästä ja oli jotenki niin helpottunu olo. Mut silti oon miettiny sen jälkeenkin että....voisiko kyseessä OIKEASTI olla succubus/incubus ? Taisi olla pari asiaa jotka ei täsmänny omaan kokemukseen nii se pisti mietityttämään että voiko olla niin...
Ja suurin kysymys tässä nyt on se...että että onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Ja mielipiteitä tästä mun kokemuksesta kellään?
Voiko tää olla esim joku unihalvauksen tapainen juttu? Jotain hallusinaatioita esim? Mitään lääkkeittäkään en vedä naamaan ja oon muutenki terve. Ainut mihin lääkityksen tarviin nii on mun allergiat. Ja sillonki pitää vaa tabletti vetää naamaan jos tulee pahat oireet jostakin...ja se on harvoin se.
Kiitos kun jaksoitte lukea tämän. Ja olisin kiitollinen jos saisin teiltä jonkinlaista palautetta ja mietteitä tähän asiaan.
Ja tosiaan olen nainen ja täytän pian 19. (Jos jotakin kiinnostaa tietää) - ihmettelijä94
Pahoittelen että teksistä tuli niin älyttömän pitkä. Mutta en kertakaikkiaan osaa kirjoittaa kovinkaan lyhyesti ja halusin kertoa koko jutun ihan alusta loppuun niin tiedetään missä mennään ja mitä kaikke nyt on tapahtunut jne.
- asjfskal
Olisiko epileptinen kohtaus?
- ihmettelijä94
asjfskal kirjoitti:
Olisiko epileptinen kohtaus?
No koskaan ei ole mitään epileptistä mulla todettu millään lailla. Tuskin on siis mikään epileptinen kohtaus.
- isopahasushi
Opettelet vaan nauttimaan siitä. Pumppaako se anukhseen vai pimpshaan?
- ihmettelijä94
No hehhe :--D En osaa sanoa että minnepäin ja miten mutta se vaan heiluu sielä takana. Sama juttu ku koira vaa tulee ja nylkyttää jalkaa.
- Hepulis
Tuota noin. Erittäin hurjalta kuulostaa, enkä ensin uskonut koko tarinaan, mutta tuskinpa olisit kirjoitellut noin pitkästi muuten vain. Jotain siis tapahtui.
Mitä tulee noihin succubuksiin ja incubuksiin, niin ne ovat riivaajahenkiä. Kirjoittelin eilen riivauksista erääseen toiseen ketjuun:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11004904/#comment-58121998
Ko. ketjussa oli kuitenkin kyse pikemminkin kummitelusta (=asuintilojen "riivauksesta") kuin siitä, että riivaaja olisi kiinnostunut jostain ihmisestä, joten kodin siunaamisesta ei sinun tapauksessasi taitaisi olla hyötyä. Jos kyse on riivauksesta, niin riivaaja on kiinnostunut nimeomaan sinusta. Toisaalta minullakin tulee tarinastasi mieleen se, että kyseessä saattaa olla vaikkapa unihalvaus tai jokin muu lääketieteellinen syy.
Riivasipa sinua nyt mikä vaan, niin tärkeintä on noudattaa kristillistä elämäntapaa, rukoilla turvautua Jeesukseen. Jos tapaus vielä toistuu, käske tunkeilijaa poistumaan "Jeesuksen Kristuksen nimessä". Se saa riivaajan pötkimään pakoon. Lisäksi voit vähentää tapauksen toistumisen riskiä sillä, että pidät yövalon päällä. Pimeyden voimat menettävät voimansa valossa.
Jos tunnet tarvitsevasi enemmän apua, mielestäni sinun kannattaisi kirjoittaa vaikkapa kirkon chattiin, jossa voit keskustella luottamuksellisesti kirkon työntekijöiden kanssa. Keskustelijoina on mm. evankelis-luterilaisen kirkon pappeja. Palvelu on maksuton ja avoin kaikille, mutta sinne voi ajoittain olla ruuhkaa. Tässä osoite:
http://www.facebook.com/kirkkosuomessa/app_177794048978925- ihmettelijä94
Kiitos kovasti vaivannäöstä!
Hassun jutun tästä tekee se, että tätä ei ole tapahtunu pitkään pitkään aikaan. Viime vuonna viimeksi sillon syksyllä ja.... viiime kevään alussa. Eipä ole sen jälkeen sattunut. Olen saanut nukahtaa rauhassa.
Ihmettelen vain että jos minua nyt jokin riivaa ja seuraa niin mistä lie tullut... en ole koskaan minkäänlaista spiritistmiä kokeillut eikä ole käynyt mielessäkään.
En sitten tiedä että liittyykö tapahtumat entiseen asuntooni. Se asunto jossa nämä asiat ensi kertaa tapahtuivat 2 vuotta sitten. Asunnossa oli eräs komero jota pelkäsin älyttömästi. Komerossa ei ollut mitän peottavan näköistä mutta aina kun oven avasin niin tunsin aivan hirvittävää pelkoa ja ahdistusta.
Kun kävelin komeron ohi, niin tuli aina se sama tunne. Komero oli noin 3 metriä pitkä ja kävelytilaa edestakaisin oli 1m koska komeron sivuilla oli hyllyt.
Komerossa haisi myös erittäin oudolta... en koskaan olisi halunnut komeron ovea avata mutta joskus kun kävelin siitä ohi...niin tuli sellainen olo että "pakko avata tuo ovi" ja avasin vaikka oikeasti en olisi halunnut avata sitä.... älytöntä! :'D
Aina kun komeron avasi niin tuli erittäin voimakas pelon tunne ja ahdistus. Mielessäni kävi useasti että onkohan asunnossa tehty jotain spiritismiin liittyvää tai jos vaikkapa asunnossa olisi oikeasti kuollut joku...en yhtään tiedä. Ties vaikka se kerrostalo olisi rakennettu jonkun ihmisen kuolinpaikan päälle. Ei mitään hajua. Ei ollut silloin edes halua selvittää mistä se pelko ja ahdistus sen komeron takia tuli. En halua vieläkään tietää että mikä siinä komerossa oli vikana.
Tuli vain mieleen että liittyikö komero näihin tapahtumiin silloin... ja tämä "olento" seurasi minua appivanhempieni kotiin ilmeisesti.
Nyt kyllä asun yksiössä oman kouluni vieressä ja ei ole mitään tapahtunut enkä ole kokenut mitään hirvittävää.
Tämä tapahtuma vain kalvaa mieltäni koska tuntuu välillä että mitä jos olen ainut ja yksin joka kokee tämmöistä...? Haluaisin vain tietää että onko täällä ketään joka on kokenut samaa.
Ja en kyllä todellakaan tätä tarinaa ole sepittänyt mielikuvituksestani. Pösilöhän mä olisin jos kirjottaisin tollasen jutun ja et se olis vielä mielikuvitusta... -__-"
Ja kehtaisin kysyä vielä apua mielikuvitustapahtumaan? No way. - Hepulis
ihmettelijä94 kirjoitti:
Hassun jutun tästä tekee se, että tätä ei ole tapahtunu pitkään pitkään aikaan. Viime vuonna viimeksi sillon syksyllä ja.... viiime kevään alussa. Eipä ole sen jälkeen sattunut. Olen saanut nukahtaa rauhassa.
Ihmettelen vain että jos minua nyt jokin riivaa ja seuraa niin mistä lie tullut... en ole koskaan minkäänlaista spiritistmiä kokeillut eikä ole käynyt mielessäkään.
En sitten tiedä että liittyykö tapahtumat entiseen asuntooni. Se asunto jossa nämä asiat ensi kertaa tapahtuivat 2 vuotta sitten. Asunnossa oli eräs komero jota pelkäsin älyttömästi. Komerossa ei ollut mitän peottavan näköistä mutta aina kun oven avasin niin tunsin aivan hirvittävää pelkoa ja ahdistusta.
Kun kävelin komeron ohi, niin tuli aina se sama tunne. Komero oli noin 3 metriä pitkä ja kävelytilaa edestakaisin oli 1m koska komeron sivuilla oli hyllyt.
Komerossa haisi myös erittäin oudolta... en koskaan olisi halunnut komeron ovea avata mutta joskus kun kävelin siitä ohi...niin tuli sellainen olo että "pakko avata tuo ovi" ja avasin vaikka oikeasti en olisi halunnut avata sitä.... älytöntä! :'D
Aina kun komeron avasi niin tuli erittäin voimakas pelon tunne ja ahdistus. Mielessäni kävi useasti että onkohan asunnossa tehty jotain spiritismiin liittyvää tai jos vaikkapa asunnossa olisi oikeasti kuollut joku...en yhtään tiedä. Ties vaikka se kerrostalo olisi rakennettu jonkun ihmisen kuolinpaikan päälle. Ei mitään hajua. Ei ollut silloin edes halua selvittää mistä se pelko ja ahdistus sen komeron takia tuli. En halua vieläkään tietää että mikä siinä komerossa oli vikana.
Tuli vain mieleen että liittyikö komero näihin tapahtumiin silloin... ja tämä "olento" seurasi minua appivanhempieni kotiin ilmeisesti.
Nyt kyllä asun yksiössä oman kouluni vieressä ja ei ole mitään tapahtunut enkä ole kokenut mitään hirvittävää.
Tämä tapahtuma vain kalvaa mieltäni koska tuntuu välillä että mitä jos olen ainut ja yksin joka kokee tämmöistä...? Haluaisin vain tietää että onko täällä ketään joka on kokenut samaa.
Ja en kyllä todellakaan tätä tarinaa ole sepittänyt mielikuvituksestani. Pösilöhän mä olisin jos kirjottaisin tollasen jutun ja et se olis vielä mielikuvitusta... -__-"
Ja kehtaisin kysyä vielä apua mielikuvitustapahtumaan? No way.No, nyt päästiin asiaan. Se komero (tai pikemminkin varmaan vaatehuone) oli hyvinkin mahdollisesti kaiken alku ja juuri. Minulla on tapanani nimittää tuollaista huonetta kummittelun keskukseksi, koska kummituspaikoissa yksi huone on aina pahempi kuin muut. Poikkeuksen tekevät vain kerrostalokummitukset, jotka saattavat liikkua huoneistosta toiseen. Silloin kummittelun keskus saattaa sijaita missä asunnossa hyvänsä.
Vaikka et haluaisikaan tietää, mitä komerossa on joskus tapahtunut, niin arvauksesi osuivat aika lailla oikeaan. Minäkin arvelisin, että siellä on joko harjoitettu spiritismiä tai sinne on menehtynyt joku. Erityisesti opiskelija-asuinnoissa spiritismin mahdollisuus on suuri. En usko, että kummittelu johtui siitä, että talo olisi rakennettu "huonoon" paikkaan.
Kyseessä ei mielestäni ollut tavallinen kummitus (= vainajahenki), vaan "demoninen" riivaajahenki. Tavalliset kummitukset eivät koskaan käyttäydy noin aggressiivisesti. Ne eivät yleensä myöskään ota kohteekseen jotain tiettyä henkilöä tai seuraa (ainakaan pysyvästi) ketään toiseen paikkaan. (Joitakin harvoja poikkeuksia säännöstä toki saattaa löytyä.)
Riivaustapauksissa on hyvinkin tavallista, että välillä kaikki on ihan normaalisti. Niinpä sinun kannattaa nyt vain varautua mahdollisiin iskuihin entistä paremmin. Jos Jeesuksen Kristuksen nimi ei pysäytä hyökkääjää, niin silloin on kyse jostain muusta, esim. unihalvauksesta. Toisaalta hyökkäyksiä on tapahtunut niin harvakseltaan, että voi myös olla, etteivät ne enää toistu. Muista kuitenkin iltarukoukset ja mielellään myös yövalot, äläkä anna pelolle valtaa. Pelko jos mikä antaa voimaa riivaajille. - Anonyymi
ihmettelijä94 kirjoitti:
Ja kehtaisin kysyä vielä apua mielikuvitustapahtumaan? No way.Astraltv-hen soitti mieshlö ja kertoi tällasesta häirikköhahmosta. Ja selvänäkijä sanoi että hän näkee tämän hahmon ja poistaa hahmon, laittaa suojan soittajan ympärille.
Eli tosia ovat
- xiang-mei
Minäkin luulisin, että unihalvaus olisi todennäköisin selitys. Itse olen kärsinyt siitä kerran ja se voi olla pelottava kokemus ja sisältää usein tunteen jonkin demonisen voiman läsnäolosta. Unihalvauksen voi saada lopetettua keskittymällä kehon tuntemuksiin. Ajattele esimerkiksi, että "heilutan varvasta" ja keskity siihen.
- Psykiatri
Kannattaskohan lopettaa ENITITYN katteleminen (Tuntematon voima) Ja suoriudu hoitoon sinulla todennäköisesti joku seksuaalinen Kriisi menossa
Minulle tuo kuulostaisi unihalvaukselta. Olen itse saanut kerran unihalvauksen ja voi hyvä jumala että se on pelottavaa! Makasin sängyssä enkä voinut liikkua ja mielikuvitus laukkasi niin että olin varma kumppanini kohta avaavan silmät ja niiden olevan punaiset. Sain kuitenkin ollessani todella peloissani liikutettua kättäni ja heräsin siihen.
Joko unihalvaus tai sinua riivataan, Minun entinen opiskelija asuntoni oli riivattu, kaapit aukeilivat itsekseen ja koira ei suostunut menemään makuuhuoneeseen, irvisteli sinnepäin vain aina. Loppujenlopuksi äitini kävi siunaamassa asuntoni ja kaikki oudot jutut loppuivat.. niitä siellä kerkesikin olla ja paljon.- Ha ha ha ha!
Voin tulla panemaan sinua takaapäin, niin pystyt sitten vertailemaan, kumpi kokemus on todellisempi!
- ihmettelijä94
Hah joo ei kiitos! :DDD
- xiang-mei
Pahoittelen, kun tulen aloittajan ketjuun kysymään omasta asiastani, mutta Hepulis, kun tunnut tietävän aiheesta paljon, haluaisin kysyä näkemystäsi, mitä eroa on poltergeistilla riivaajiin ja kummituksiin verrattuna?
Itse nuoruudessani elin poltergeist seuranani 2-3 vuotta. Muut perheenjäseneni todistivat näitä tapahtumia, mutta vain minun läsnäollessani. Minulla oli myös yksi telekineettinen kokemus, tavallaan vahingossa (en siis yrittänyt tarkoituksella käyttää mitään psyykkisiä voimia).
Olin peloissani ja koska olin uskossa, käskin henkeä poistumaan Jeesuksen nimessä. Rukoilin, luin Raamattua, siunasin huoneeni ja koko talon yms. Mutta henki ei poistunut. Lopulta luovuin pelosta ja tilanne helpotti, vaikka tapahtumat jatkuivat yhä. Aktiviteettia oli vain pimeässä/hämärässä, öiseen aikaan. Minulla oli vähän aikaisemmin ollut hyvin traumaattinen kokemus. Yleinen selityshän poltergeistillehan on, että se saa voimansa teini-ikäisestä ihmisestä, joka on kokenut psyykkisen trauman. Mutta mistä hengestä on kyse? Vainajahengestä (kummitus)? Minkä takia se on niin aggressiivisen oloinen?
Mitään spiritismiä tms en ollut harrastanut.
Perheessäni kaikilla on ollut ns. yliluonnollisia kokemuksia, esim. siskollani on ollut myös telekineettinen kokemus lapsuudessa.- Hepulis
Voit aivan hyvin esittää kysymyksesi tässä ketjussa. Palstan ketjut sisältävät useinkin enemmän kuin yhden keskustelun.
Kysymykseesi ei ole yksiselitteistä vastausta, mutta selitän sinulle asian siten, kun kuin sen ymmärrän. Yhteenkään poltergeist- tai telekinesiatapaukseen en ole kuitenkaan tosielämässä törmännyt.
Poltergeist on suomalaisen käsityksen mukaan hyvinkin yleinen kummittelun muoto, kun taas muualla maailmassa sitä pidetään harvinaisena. Uskoisin erojen johtuvan nimenomaan siitä, että poltergeist, riivaus ja kummittelu sekoitetaan helposti keskenään. Tässä muutamia erilaisia näkemyksiä aiheesta:
http://www.elore.fi/arkisto/1_95/kle.195.html
http://www.paranet.fi/paradocs/tutkimuksia/tikkala1993.pdf
http://www.newworldencyclopedia.org/entry/Poltergeist
http://neurocritic.blogspot.fi/2012/05/neurophysiological-explanation-for.html
Itse kallistun sille linjalle, että poltergeist johtuu kokijan omasta energiasta. Yleensä ilmiö liittyy johonkin henkilöön, jossa on paljon "ylimääräistä virtaa", kuten murrosikäisiin tyttöihin. Piilotettujen voimakkaiden tunteiden (esim. viha) uskotaan pahentavan asiaa.
Uskonnolla tai vaikkapa spiritismillä ei ole poltergeistin kanssa mitään tekemistä, eivätkä siihen usko, rukoukset, siunaukset ym. auta. Myöskään traumaattiset kokemukset eivät aina ilmiöön liity. Olen kuitenkin kuullut etenkin sellaisista tapauksista, joissa vaikkapa aikuinen ihminen on saattanut kokea telekineettisiä kokemuksia ja poltergeistia salaman tai sähköiskun seurauksena.
En siis usko, että poltergeist-ilmiössä olisi kyse mistään hengestä, vaan pelkästään ihmisen omasta energiasta. Sitä paitsi ihan "normaaleillekin" ihmisille tapahtuu joskus sellaista, että hehkulamput poksahtelevat tai sähkölaitteet hajoavat käsiin, kun on pahalla tuulella.
Poltergeist yleensä tulee ja menee aika nopeasti. Se, että sanot kokemustesi esiintyneen öisin tai pimeään aikaan saattoi milestäni johtua pelkästään siitä, että ihminen kokee väsyneenä ahdistavat tunteet tavallista voimakkaammin. - xiang-mei
Hepulis kirjoitti:
Voit aivan hyvin esittää kysymyksesi tässä ketjussa. Palstan ketjut sisältävät useinkin enemmän kuin yhden keskustelun.
Kysymykseesi ei ole yksiselitteistä vastausta, mutta selitän sinulle asian siten, kun kuin sen ymmärrän. Yhteenkään poltergeist- tai telekinesiatapaukseen en ole kuitenkaan tosielämässä törmännyt.
Poltergeist on suomalaisen käsityksen mukaan hyvinkin yleinen kummittelun muoto, kun taas muualla maailmassa sitä pidetään harvinaisena. Uskoisin erojen johtuvan nimenomaan siitä, että poltergeist, riivaus ja kummittelu sekoitetaan helposti keskenään. Tässä muutamia erilaisia näkemyksiä aiheesta:
http://www.elore.fi/arkisto/1_95/kle.195.html
http://www.paranet.fi/paradocs/tutkimuksia/tikkala1993.pdf
http://www.newworldencyclopedia.org/entry/Poltergeist
http://neurocritic.blogspot.fi/2012/05/neurophysiological-explanation-for.html
Itse kallistun sille linjalle, että poltergeist johtuu kokijan omasta energiasta. Yleensä ilmiö liittyy johonkin henkilöön, jossa on paljon "ylimääräistä virtaa", kuten murrosikäisiin tyttöihin. Piilotettujen voimakkaiden tunteiden (esim. viha) uskotaan pahentavan asiaa.
Uskonnolla tai vaikkapa spiritismillä ei ole poltergeistin kanssa mitään tekemistä, eivätkä siihen usko, rukoukset, siunaukset ym. auta. Myöskään traumaattiset kokemukset eivät aina ilmiöön liity. Olen kuitenkin kuullut etenkin sellaisista tapauksista, joissa vaikkapa aikuinen ihminen on saattanut kokea telekineettisiä kokemuksia ja poltergeistia salaman tai sähköiskun seurauksena.
En siis usko, että poltergeist-ilmiössä olisi kyse mistään hengestä, vaan pelkästään ihmisen omasta energiasta. Sitä paitsi ihan "normaaleillekin" ihmisille tapahtuu joskus sellaista, että hehkulamput poksahtelevat tai sähkölaitteet hajoavat käsiin, kun on pahalla tuulella.
Poltergeist yleensä tulee ja menee aika nopeasti. Se, että sanot kokemustesi esiintyneen öisin tai pimeään aikaan saattoi milestäni johtua pelkästään siitä, että ihminen kokee väsyneenä ahdistavat tunteet tavallista voimakkaammin.Kiitos vastauksestasi! Se vahvisti omia epäilyjäni. Siihen aikaan olin taipuvainen etsimään yksinomaan raamatullisia selityksiä (demonit, riivaus yms), vaikka sisimmässäni koin, ettei sellaisesta voi olla kyse. Ja myöhemmin kun olen asiaa miettinyt, olen yhä enemmän kallistunut siihen näkemykseen, että kyse on omasta, hallitsemattomasta psyykkisestä energiastani. Siinä telekineettisessä tapauksessa vain hallitsin sen paremmin ja poltergeist oli sitä hallitsematonta energiaa. Tosin yksi vaihtoehtoinen selitykseni oli, että poltergeist on jonkinlainen henki, joka saa voimansa manifestoitua minusta, mutta tuo sinun selityksesi tuntuu osuvammalta.
Traumani takia yöt ja pimeä varmasti pelottivat ja muutenkin minulla oli pelkoa ja vihaa, jota en ollut käsitellyt, enkä kunnolla silloin edes tiedostanut tai antanut itselleen lupaa kokea. Ja yöllä on aikaa ajatuksille, on hiljaista ja mitään ei tapahdu, joten ne tunteet pääsevät nousemaan pintaan. - Hepulis
xiang-mei kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! Se vahvisti omia epäilyjäni. Siihen aikaan olin taipuvainen etsimään yksinomaan raamatullisia selityksiä (demonit, riivaus yms), vaikka sisimmässäni koin, ettei sellaisesta voi olla kyse. Ja myöhemmin kun olen asiaa miettinyt, olen yhä enemmän kallistunut siihen näkemykseen, että kyse on omasta, hallitsemattomasta psyykkisestä energiastani. Siinä telekineettisessä tapauksessa vain hallitsin sen paremmin ja poltergeist oli sitä hallitsematonta energiaa. Tosin yksi vaihtoehtoinen selitykseni oli, että poltergeist on jonkinlainen henki, joka saa voimansa manifestoitua minusta, mutta tuo sinun selityksesi tuntuu osuvammalta.
Traumani takia yöt ja pimeä varmasti pelottivat ja muutenkin minulla oli pelkoa ja vihaa, jota en ollut käsitellyt, enkä kunnolla silloin edes tiedostanut tai antanut itselleen lupaa kokea. Ja yöllä on aikaa ajatuksille, on hiljaista ja mitään ei tapahdu, joten ne tunteet pääsevät nousemaan pintaan.Hyvä, että tuo eilinen sepustukseni toi selkoa asiaan. Olen todellakin sitä mieltä, ettei poltergeistilla ole välttämättä mitään tekemistä henkien kanssa. Voihan jossain tosi pahassa tapauksessa joku henkikin kiusata ihmistä samaan aikaan, muttei sinun kokemuksesi kuulosta sellaiselta. "Vaihtoehtoinen selityksesi" pätisi kummitteluun tai riivaukseen, koska nimenomaan henget ottaisivat voimansa manifestoitua sinusta, mutta todennäköisimmin kyse oli vain oman energiasi manifestoitumisesta.
- pieni.huomautus
Hepulis kirjoitti:
Hyvä, että tuo eilinen sepustukseni toi selkoa asiaan. Olen todellakin sitä mieltä, ettei poltergeistilla ole välttämättä mitään tekemistä henkien kanssa. Voihan jossain tosi pahassa tapauksessa joku henkikin kiusata ihmistä samaan aikaan, muttei sinun kokemuksesi kuulosta sellaiselta. "Vaihtoehtoinen selityksesi" pätisi kummitteluun tai riivaukseen, koska nimenomaan henget ottaisivat voimansa manifestoitua sinusta, mutta todennäköisimmin kyse oli vain oman energiasi manifestoitumisesta.
On se vaan niin kumma, koska Jeesuksen nimessä ne ajavat riivaajiakin ulos ihmisestä, en vaan tajua miten sinun tapauksessasi se ei muka olisi uskonut sitä nimeä? Olen pahoillani jo sinulla on oikeasti ollut tuollaisia kokemuksia, ja onhan niitä monenlaisia yliluonnollisia kokemuksi, mutta kyllä ne vaan Jeesuksen nimeä tottelevat.
- uskoa.pitää.olla
pieni.huomautus kirjoitti:
On se vaan niin kumma, koska Jeesuksen nimessä ne ajavat riivaajiakin ulos ihmisestä, en vaan tajua miten sinun tapauksessasi se ei muka olisi uskonut sitä nimeä? Olen pahoillani jo sinulla on oikeasti ollut tuollaisia kokemuksia, ja onhan niitä monenlaisia yliluonnollisia kokemuksi, mutta kyllä ne vaan Jeesuksen nimeä tottelevat.
Tuli vielä mieleeni että kun rukoilee niin silloin pitää uskoa siihen että se rukous menee perille, koska vaikka sinulla olisi millaisia "kiluja" ja "kaluja" tahansa, mutta usko puuttuu, ei se mörkö sinua tottelisi. Mutta jos sinulla on uskoa ja rukoilen Jeesukselle, niin ihan varmasti tottelee!!!
- jos.epäselvää
uskoa.pitää.olla kirjoitti:
Tuli vielä mieleeni että kun rukoilee niin silloin pitää uskoa siihen että se rukous menee perille, koska vaikka sinulla olisi millaisia "kiluja" ja "kaluja" tahansa, mutta usko puuttuu, ei se mörkö sinua tottelisi. Mutta jos sinulla on uskoa ja rukoilen Jeesukselle, niin ihan varmasti tottelee!!!
Lisään vielä: tottelee: siis lähtee pois.
- Selvänäkijä Leila
Koko juttuhan on ihan täyttä diibadaabaa.
- JJFI00000600
No mitä muutakaan se voisi olla.
- SUKKUPUSSI
SUCCUPUS SE ON, P-E-R-K-E-L-E !!!!!
- SUCKPUSSY
SUCK YOUR PUSSY ASSHOLE !!!!!!
- itse saman kokenut.
ihmettelijä94 mulla on samantyyppisiä kokemuksia ollut ja silloin kysymyksessä oli henkiolento. Olen itse mediaalinen ja sen alan ihmiset kävivät silloisessa asunnossa varmistamassa asian. Noita kokemuksia on ollut vielä sen jälkeenkin, mutta eri muodoissa. Itse en tiennyt silloin, että omaan mediaalisia kykyjä ja että kanava oli monta vuotta kiinnin sitten lapsuuden jälkeen. Nyt on helpottavaa kun tietää mistä ne johtuu, mutta korostan suojauksen tärkeyttä. Nukkumaan mennessä etenkin. Voit kuvitella tietynlaisen valohunnun ympärille mikä suojaa esimerkiksi. Saattaa kuulostaa hassulta, mutta tehokasta :)
En sulje pois unihalvausta, mutta en usko tässä olevan kyse nyt sellaisesta. - Unihalvaus
Ihan selvä unihalvaus tapaus. Itsellänikin oli vastaavanlaisia pelottavia tapauksia opiskeluaikoina. Hävisivät sitten iän myötä kun opettelin herämään ajoissa kohtauksen iskiessä ja sain liian vilkkaan televisiosta opitun mielikuvitusmaailman aisoihin.
- Hennnn
Minusta myös selkeä unihalvaus, eli ei hätää :) Varsinkin nuorilli yleisiä ja tapahtuu normaaleille terveille ihmisille.
Itse sain ensimmäiset unihalvaukset 12 vuotiaana. Niihin ei liittynyt näköharhoja, vaan pelkästään se halvauksen tunne. Siitä unihalvauksen helposti tunnistaakin, jos halvaus tulee silloinkun olet juuri nukahtamassa tai heräämässä. Halvaantuminen suojelee unennäkijää REM-unen vaiheessa ja estää tätä liikkumasta ja satuttamasta itseään, esim. portaissa. Pahansuovat näyt, kuulohavainnot ja myös leijuminen liittyy unihalvauksiin. Niitä tulee helposti uusissa elämänvaiheissa. Tukehtumisen tunne liittyy myös unihalvauksiin, koska hengityksesi on vielä univaiheessa vaikka olet hereillä.
Ensimmäisen kerran näin pahansuopaa kun olin juuri muuttanut ensimmäiseen omaan asuntooni ja alottaimassa uudessa työpaikassa.
Yhtäkkiä heräsin ja minulla oli vahva tunne pahan läsnäolosta. Pääni vierestä "lensi" musta savu joka tuli minun päälleni ja alkoi "raiskata" minua. Siinä se savu leijui päälläni ja "pani menemään" Yritin työntää sitä pois mutta en voinut liikkua. Pelkäsin ihan saakelin paljon. Yhtäkkiä savu häipyi ja pystyin liikkumaan. Minusta tuntui että se oli vielä huoneessa ja meni jääkaappiin. Olin ihan järkyttynyt, en ollut koskaan kuullut unihalvauksesta ja meinasin yöllä lähteä pois asunnosta. Seuraavana päivänä ystävä osasi kertoa mitä oli tapahtunut.
Tämän jälkeen en ole nähnyt mitään, mutta olen tuntenut että joku tulee taakseni ja puristaa minua kokoajan vaan kovemmin, että meinaan tukehtua. Olen myös tuntenut että joku liikkuu sängyssäni.
Olen kuullut että joku murtaa oventurvalukko, ulkomaalaisen urheilumatsin selostusta, hiirten rapinaa kaapissa...... vaikka mitä muuta.
Nykyään toisinaan vaan halvaannun, mutta käytän kaikki voimani pyristellen hereille etten nää mitään ja nousen välittömästi ylös, muuten se tulee uudestaan. Pelkään kuolevani jos en herätä itseäni. Halvaantumista en kylläkään enää kauheasti pelkää, mietin vaan, että taasko :)
Netistä löytyy hirveästi juttuja. Ulkomailta lähtien! - pilli-piipari1
voi tyttöparkaa. sanopas sille tummalle hahmolle enskerralla, että Jeesuksen nimeen häviä, niin arvaapas, kuinka nopeesti häviää.saatanan tarkoitus ei ole muutakuin hämmentää, kiusata ja pelotella ihmistä.Jeesuksen nimellä on vahva vaikutus.
- palli-paakari2
Jeesuksen nimeen laukea, niin arvaapas, kuinka nopeesti laukeaa.
- yksi.arvelu
oletko sinä tyhmä?
- .............
Enpä tiedä lukeeko ketjun aloittaja tätä enää mutta kun sattumalta tämän luin niin tuntuu että on pakko vastata tähän, sen verran vakavasta asiasta on kyse.
Kehoittaisin aloittajaa nyt olemaan uskomatta mihinkään demonien riivaamiseen. Koska aloittajan kokemus on luonteeltaan väkivaltaisen seksuaalinen niin sanoisin että kyseessä on reagointi jonkinlaiseen seksuaaliseen traumaan. Tällaiset kokemukset ovat mahdollisia henkilöillä jotka ovat joutuneet seksuaalisen kaltoinkohtelun uhriksi. Koska kyseessä on erittäin tuskallinen trauma niin joskus itse tapahtuma on uhrin mielessä torjuttu ja ilmenee "yliluonnollisena" kokemuksena. Sanoisin nyt että mikäli aloittaja tätä vielä lukee niin hakeudu ammattiauttajan luo. Vaikka sinulla ei nyt olisi enää ollutkaan näitä kokemuksia niin taustallasi lienee jotain joka vaatisi selvittämistä ja käsittelyä. Jos se jää käsittelemättä niin se voi vielä haitata elämääsi suuresti.
Jokatapauksessa kyseessä on sen verran raju oireilu että avun hakeminen olisi todella tärkeää. - mukavia kamuja
http://en.wikipedia.org/wiki/Draugr
Semmonen kaveri varmaan oli :) - Hans Scholl
Unihalvaus, ehkä mutta ei välttämättä yhdessä todentuntuisen unen tai hallusinaation kanssa. Hallusinaatio voi joko olla ilman mitään erityistä syytä tai seurausta jostain mielenterveydellisestä ongelmasta.
Mikään mörkö se tuskin oli. - Apu on Jeesus
Kyseessä tosiaan pahojen henkivaltojen hyökkäyksiä ja ainoa keino pysäyttää ne on Jeesus Kristus! Huuda Jeesusta avuksesi ja tunnusta syntisi Jumalalle Jeesuksen nimessä ja pyydä Häntä sydämeesi ja auttamaan sinua. Vain näin saat avun ja löydät todellisen ilon ja elämän! Siunausta! :)
- Jallu8
Suomen katolilaisessa kirkossa on eksorkisteja tai yleensä meediot tietävät tällaisista ihmisistä jotka karkoittavat näitä reppanoita.Ota yhteyttä meedioon ja kysy niiltä.
- evlpastori
Hei!
Tuo on ihan selkeä unihalvaus. Useimmiten niitä esiintyy eniten about 17 - 28 vuoden iässä, mutta voi toki muutoinkin. Ilmiölle altistaa esim. epäsäännöllinen unirytmi, stressi sekä runsas kofeiinin nauttiminen.
Unihalvaukset ovat kyllä jokseenkin rasittavia. Minulla itselläni on ollut niitä. Hyvä puoli niissä on, ettei niissä pitäisi olla mitään vaaraa. Ikään kuin uni- ja valvetila sekoittuvat. Juurikin niissä voi esim. ovi pamahtaa auki, kaapin ovat lentävät auki, tavaroita lentää lattialle, itse siirtyy paikasta toiseen tai tippuu lattialle - mutta kun herää: kaikki onkin paikallaan. Se on ehkä selkein merkki siitä, ettei mitään todellista tapahdu fyysisessä maailmassa.
Välillä aina törmää ihmisiin, joilla on näitä itseni lisäksi. Useimmilla ihmisillä ainakin kerran elämässään. - Anonyymi
Hei. Olen 14-vuotias poika. Olen uskovainen baptisti. Olen (yritän olla) seksuaalisesti erittäin pidättäytyvä. Oon tehnyt neitsyyslupauksen ja runkkaamista en hyvällä katso. Luin tänään paholaisista nimeltä succubus ja incubus. Ovatko ne tosia? Luin että ne vaanivat juuri pidättyväisiä ihmisiä. Mua pelottaa ihan tosissaan että ne on olemassa ja että ne raiskaavat ja käyttävät mua seksuaalisesti hyväksi. Oon pari kertaa saanu orgasmin unissani johon olen herännyt ja mietin että voisiko kyseessä olla succubus ja incubus? Onko teillä kokemuksia niistä? Mitä seksuaalisia asioita ne teille tekevät? Miten voin suojautua niiltä? Tää varmaan vaikuttaa trollilta mutta lupaan ettei ole.
- Anonyymi
Ei ollut mikään Incubus/Succubus vaan aloittajan villi mielikuvitus, joka sai hänet keksimään ja kirjoittamaan tällaisen kummitustarinan. Eipä mitään muuta.
- Anonyymi
Empä usko että mielikuvitus pystyy antamaan fyysistä sexiä ja nautintoa.Katso youtubesta Kanava Hogo logo Siellä levitoin teen Telekinesiaa Naishenkien nimessä. Näen ne silmilläni ja tunnen ne fyysisesti lisäksi nuo voimani ovat Succubien voimia joita käytän ihmeiden tekoon olen saanut ne voimat Sexistä Succubien kanssa olen harrastanut Sexiä Naishenkien kanssa jo 13 vuotiaasta nyt olen 19. Joten sinä Mielikuvitus pumpuli pää Selitäppäs ne minun ihme teotkin onko nekin Mielikuvitusta??
- Anonyymi
Kuulostais ihan normi unihalvaukselta. Eli siinä ihminen on hereillä, mutta näkee unta, eli näkee hallusinaatioita, eikä pysty liikkumaan ja hengittäminen on yleensä vaikeaa.
Itsellä näitä tuli teininä ja myöhemminkinon tullu, jos on ryypännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366