Luuri tarjosi jotakin päivitystä tehtäväksi, ja annoinkin luvan sen tekemiseen. Sitten kuitenkin huomasin, että nettikaista oli hidas, ja peruutin päivityksen. Luuri ei ole tarjonnut enää päivitystä, Voiko mistään tarkistaa, mikä päivitys oli tarjolla, ja voiko sen käynnistää uudelleen.
Galaxy S2 päivitys
30
2033
Vastaukset
Päivitykset voi tarkistaa joko puhelimella tai tietokoneelta käsin Kies ohjelmalla: http://www.samsung.com/fi/support/usefulsoftware/KIES/JSP
Mutta puhelimella ne voi tarksitaa täältä: Valikko->Asetukset->Tietoja puhelimesta->Päivitä ohjelmisto- Gal-axy
Sieltähän se löytyi. Tuhannet kiitokset.
- Jthffhgg
Täällä ongelmia myös. Miten se päivitys perutaan?
- SAMSUNG GALAXY S2
mene asetuksiin ja ota siltä puhelimen tietoja ja siellä on tarkista puhelimen päivitys
- erf
mulla olis pikku ongelma kans... oon yrittäny päivittää puhelinta (samsung galaxy s2) ja ku päivitys on ladannu ni tulee sellane ikkuna missä lukee että lataus ei onnistunu. Pitäis jotenki päivittää Kiesin avulla tai huoltoon. Oisko ideoita? :)
- hdhhfd
Niin, töpseli kiinni puhelimeen ja toinen pää tietokoneeseen. Ja avaat lataamasi Kies ohjelman. Helppoa kun heinäteko.
- Häh
Päivitin puhelimen, mutta ruudulle pompsahtaa sama teksti uudelleen että asenna, vaikka puhelin ilmoitti jo että asennus onnistui. ???
Kokeile painaa sitä asenna tekstiä.
- Häh
painoin juu.. sitten teki samat asennukset siinä ja taas sama juttu.Toinen vaihtoehto että muistuttaa asiasta tyyliin 3h välein... :/
Sitten kannattaa joko olla välittämättä asiasta tai sitten palauttaa puhelin tehdasasetuksille.
- Nokia,
Paina tehdaspalautusta se auttaa aina, ei kannata asentaa mitään päivityksiä samsung s2 tai s3 puhelin mennee ihan jumiin ja ei käynnisty enää.
- Heikki V
Nokian kännyköihin tuli vika 7.8 päivityksestä.
Ilman muuta kannattaa päivittä sgs2 ja sgs3.
Olen päivittänyt aina uusinpaan,eikä ongelmia tullu.
Nokian kännykkää en kehtais omistaa.
Päivitykset toki kannattaa aina asentaa mutta itse asennan ne yleensä Kies ohjelmalla.
- hurjahansie
Ei Kiesiä. Totaallisen epäonnistunut tekele.
- @ndroid
Useita kännyköitä päivittänyt kies ohjelmalla ja toiminut aina.Vika on on siinä,ettet osaa.
- hurjahansie
@ndroid kirjoitti:
Useita kännyköitä päivittänyt kies ohjelmalla ja toiminut aina.Vika on on siinä,ettet osaa.
Useita kännyköitä käyttänyt myös ja jokaisen kanssa on ollut ongelmia Kiesin kautta. Milloin ei yhdistä, milloin päivitys epäonnistuu kesken kaiken ja sitten hätäpalautellaan, suomen kieltä ei osaa vaan yleensä kommunikoi siansaksaksi jne...
Sen sijaan Odin hoitaa tässä talossa päivityshommat jatkossa. Siihen voi aina luottaa. - Joni...
hurjahansie kirjoitti:
Useita kännyköitä käyttänyt myös ja jokaisen kanssa on ollut ongelmia Kiesin kautta. Milloin ei yhdistä, milloin päivitys epäonnistuu kesken kaiken ja sitten hätäpalautellaan, suomen kieltä ei osaa vaan yleensä kommunikoi siansaksaksi jne...
Sen sijaan Odin hoitaa tässä talossa päivityshommat jatkossa. Siihen voi aina luottaa.Minkälainen museo tietokone ja nettiyhteys?
- hurjahansie
Joni... kirjoitti:
Minkälainen museo tietokone ja nettiyhteys?
Windows: Windows 7 Professional, Version 6.1.7601, Service Pack 1, 64 Bit.
Internet Explorer: 9.0.8112.16421
Memory (RAM): 8088 MB
CPU Info: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
CPU Speed: 3395,6 MHz
Sound Card: Kaiuttimet (Realtek High Defini
Display Adapters: AMD Radeon HD 7900 Series | AMD Radeon HD 7900 Series | AMD Radeon HD 7900 Series | AMD Radeon HD 7900 Series | Intel(R) HD Graphics 4000 | Intel(R) HD Graphics 4000 | Intel(R) HD Graphics 4000 | RDPDD Chained DD | RDP Encoder Mirror Driver | RDP Reflector Display Driver
Monitors: 1x; Dell U2312HM DVI |
Screen Resolution: 1920 X 1080 - 32 bit
Network: Network Present
Network Adapters: PdaNet Broadband Adapter | TAP-Win32 Adapter V9 | Realtek PCIe GBE Family Controller | Hamachi Network Interface | VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1 | VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8
CD / DVD Drives: D: HL-DT-STDVDRAM GH24NS90
Ports: NOT Present NOT Present
Mouse: 8 Button Wheel Mouse Present
USB Controllers: 2 host controllers.
Manufacturer: American Megatrends Inc.
Product Make: To Be Filled By O.E.M.
Time Zone: Suomen normaaliaika
Motherboard: ASRock Z77 Pro3
Nettiyhteys 8M
Ei ole käyttäjän eikä koneen vika. Lueppa netistä käyttökokemuksia muiltakin käyttäjiltä niin huomaat, että en ole ongelmani kanssa yksin. - Toni 13v
hurjahansie kirjoitti:
Windows: Windows 7 Professional, Version 6.1.7601, Service Pack 1, 64 Bit.
Internet Explorer: 9.0.8112.16421
Memory (RAM): 8088 MB
CPU Info: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
CPU Speed: 3395,6 MHz
Sound Card: Kaiuttimet (Realtek High Defini
Display Adapters: AMD Radeon HD 7900 Series | AMD Radeon HD 7900 Series | AMD Radeon HD 7900 Series | AMD Radeon HD 7900 Series | Intel(R) HD Graphics 4000 | Intel(R) HD Graphics 4000 | Intel(R) HD Graphics 4000 | RDPDD Chained DD | RDP Encoder Mirror Driver | RDP Reflector Display Driver
Monitors: 1x; Dell U2312HM DVI |
Screen Resolution: 1920 X 1080 - 32 bit
Network: Network Present
Network Adapters: PdaNet Broadband Adapter | TAP-Win32 Adapter V9 | Realtek PCIe GBE Family Controller | Hamachi Network Interface | VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1 | VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8
CD / DVD Drives: D: HL-DT-STDVDRAM GH24NS90
Ports: NOT Present NOT Present
Mouse: 8 Button Wheel Mouse Present
USB Controllers: 2 host controllers.
Manufacturer: American Megatrends Inc.
Product Make: To Be Filled By O.E.M.
Time Zone: Suomen normaaliaika
Motherboard: ASRock Z77 Pro3
Nettiyhteys 8M
Ei ole käyttäjän eikä koneen vika. Lueppa netistä käyttökokemuksia muiltakin käyttäjiltä niin huomaat, että en ole ongelmani kanssa yksin.Jossain mättää pahasti,jos et saa päivitettyä kännykkääsi.Tai muuten tullut kirjoittelemaan omiaan.Itse päivitän oman ja kavereitten kännykät ,sekä taulutietokoneet.
- hsrhsr
Toni 13v kirjoitti:
Jossain mättää pahasti,jos et saa päivitettyä kännykkääsi.Tai muuten tullut kirjoittelemaan omiaan.Itse päivitän oman ja kavereitten kännykät ,sekä taulutietokoneet.
Toni 13v, täällä on kivoja tarinoita http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f22/kies-ongelmat-ja-ratkaisut-61541/
- Toni 13v
hsrhsr kirjoitti:
Toni 13v, täällä on kivoja tarinoita http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f22/kies-ongelmat-ja-ratkaisut-61541/
Viimeksi muokannut: halcyon; 27.6.11 klo 23:16.
Ei tuota noin vaikeesti tarvi tehdä ja mikä ruudinkeksijä kirjoittanut tuon jutun.
Samoin mm 2x SGS3, SGTab 10.1 ja kohta SGS2.
- §§§§§§§§§§§§§§
miten palautan puhelimen tehdasasutuksille?
- hrhrshrs
Asetukset
Ja sieltä varmuuskopioi ja palauta valikosta löytyy
- Random11115678
Päivitin puhelimen mutta nyt se ei suostu käynistyy
Sitten Hard reset: http://www.hard-reset.com/samsung-i9100-galaxy-s2-hard-reset.html
- mä sekoon tän kaaa
Mä koitan ladatan whatsapp messengerii mut väitää et ei oo riitävästi tilaa mut oon poistanu kaikki turhuudet mut silti väittää ettei anna ladata
Tilaa ei ole vieläkään riittävästi. Muutenhan se ei valittaisi siitä.
- Se on siinä
Jos ei ole vielä ratkennut niin :
*#9900#
Huom tuo tähti alkuun! ... Ja sitten kirjoitat
delete sysdump logcat
Kokeile sitten päivittää ... Eiköhän onnistu nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832