Asugare to jinnai - Ensimmäinen aamunkoitto jakso 1
Asugare to jinnai - Ensimmäinen aamunkoitto
Heräsin aamulla uupuneena ja tokaisin: - Minä näen....
Se oli melkein ensimmäinen aamunkoittoni ja silmäni olivat juuri ja juuri
auenneet ensimmäistä kertaa. (vastasyntyneillä on sokeat silmät)
Lähdin heti toikkaroimaan pitkin poikin, enkä nähnyt emoani missään.
Kuulin pian uikahduksia jotka kuulostivat emoltani. Juoksin hätääntyneenä
ääntä kohti: - Äiti?!? Älä jätä minua. Huusin puskasta kun näin Äidin kuolleena.
- No kukas siinä? Ai sen Hitomin pentu.... Voinkin kostaa isäni kuoleman heti.
Iso uros huusi minulle. Tunsin melkein loppuni tulevan kunnes tartuin
uroksen kaulasta kiinni ja se alkoi horjua. Kiepuimme rinnettä alas kohti pudotusta.
Arvelin alhaalla olevan keppin, joka lävistäisi uroksen minun kimpustani.
Tosin se saattaisi lävistää myös minut. - Äiti, auta minua... kuiskasin salaa.
Silloin... silloin me tipuimme. Arveluni osui oikeaan. Alhaalla oli puunrunko,
josta törötti suuri terävä oksa. En saanut vaihdettua asentoani koska olin yhä
kiinni uroksen kaulassa. Tunsin kuinka kuolema saattaisi minut portille tällä sekunnilla.
Uros huusi: - Saakelin pentu! Muistakaa minut Hirogaren herrana! Ja juuri silloin tuo oksa lävisti
tämän uroksen. Minuunkin osui... Minulta murtui olka ja siinä vaiheessa minä pyörryin.
Herätessäni en enään tajunnut mitään... Se oli minun neljäs aamunkoitto.
Jatkanko?
Asugare to jinnai - Ensimmäinen aamunkoitto jakso 1
1
52
Vastaukset
- PEELOW3
Jatka,jatk jatkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810