Minkälaisia asuntoja on oravantiellä?
Minkälainen puistola noin muuten on?
PAKKO tietää
15
2014
Vastaukset
- Kurre
Kyllähän ne jonkin aikaa sitten peruskorjattuja on ja suhteellisen hyvässä kunnossakin, mutta asukkaat ovat "hieman" epäsosiaalisia. Kai ymmärrät, kun ne ovat kaupungin vuokra-asuntoja. Puistola asuinkaupunginosana on hyvä.
- tyttö
Niin, ymmärrän kyllä.
Meille tarjottiin asuntoa myös
Lohtajalta, Kaikukadulta, oliko typerää
vaihtaa oravantien kämppään..? - puistolan poika
tyttö kirjoitti:
Niin, ymmärrän kyllä.
Meille tarjottiin asuntoa myös
Lohtajalta, Kaikukadulta, oliko typerää
vaihtaa oravantien kämppään..?Kyllä oravantie on paljon rauhallisempi kuin lohtajan alue.
- tyttö
puistolan poika kirjoitti:
Kyllä oravantie on paljon rauhallisempi kuin lohtajan alue.
Sen halusinkin kuulla :-)
Ajattelin vain kun se rakennus puistolassa
on aika vanha (joku 70-l rak.) ja
kaikukadulla 90-l rakennettu. Ois
kiva asua ihan siistissä kämpässä. - mie
tyttö kirjoitti:
Sen halusinkin kuulla :-)
Ajattelin vain kun se rakennus puistolassa
on aika vanha (joku 70-l rak.) ja
kaikukadulla 90-l rakennettu. Ois
kiva asua ihan siistissä kämpässä.itse lohtajalla ja on ollut rauhallista. ei "juoppo" häiriköitä tai muutakaan. riippuu aina myös kadusta, oli kaupunginosa mikä tahansa.
- tyttö
mie kirjoitti:
itse lohtajalla ja on ollut rauhallista. ei "juoppo" häiriköitä tai muutakaan. riippuu aina myös kadusta, oli kaupunginosa mikä tahansa.
..se näin on varmasti (kaikissa kaupungeissa).
mietin vaan oliko virhe vaihtaa lohtaja puistolaan, toivottavasti ei. - ex-kajaanilainen
tyttö kirjoitti:
..se näin on varmasti (kaikissa kaupungeissa).
mietin vaan oliko virhe vaihtaa lohtaja puistolaan, toivottavasti ei.siis todellakin oravantie on huomattavasti parempi, ensinnäkin kaikki opiskelija-asunnot on vasta rempattu ym. lähempänä kaupunkia, paitsi puistolassa/purolassa ei esim. ole pankki/laskuautomaattia, eli joutuu kaupunkiin asti lähtee, ja puistolassa ei tod. asu mitn hulluja kuin esim. kaikukadulla, tai no tämä jääköön jokaisen omaksi mielipiteeksi...
- opiskelijat
hyvät asunnot on.
- ORAVANTIE
ORAVANTIELLÄ ON TUHOLAIS ELUKOITA VIEMÄREISSÄ..
- paskasakkia
Oravantien kerrostaloissa asuu veteliä pulleroita, roskiskatos on levällään, kakarat huutaa, satasen autot savuaa, lippalakkijuntteja räkii kulmissa jne. Toisella puolen katua asuu ihmisiä.
- Asuntoja
Torakoita on oravantien asunnoissa. En osaa sanoa lohtajasta, mutta siellä on remppattuja asuntoja.
- Anonyymi
Ei taida Pietarilla olla vuokra asuntoja oravantiellä. Opiskelija asunnot on ai oot Pietarin asunnot
- Anonyymi
Olet oikeassa. Kajaanin Pietari on myynyt talot Oravantie 5, 7 ja 9 jo useita vuosia sitten.
- Anonyymi
Useimmissa on katto (ainakin ollut) päällä.
- Anonyymi
On vimpan päälle rempattuja nyt :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978