BO2

näinseonkyllä

Black ops 2 tulee olemaan erittäin huono koska se sijoittuu tulevaisuuteen. Halot on jo keksitty ja ne ovat kyllä hyviä pelejä,vaikka ovatkin tulevaisuus pelejä. Sanokaas teidän mielipiteet.

14

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Black ops <3

      Tiedätkö mikä vuosi nyt on? Tiedätkö mihin vuoteen BO2 perustuu? 2012-->2025, eise montaa vuotta ole, eikä se ole mitään scifilaservalopallo sotaa ole. Kato tarkemmin noita trailereita ja huomaat, että esim aseet ovat suht nykyaikaisia. Sitäpaitsi kampanja perustuu MYÖS 80-luvulle, etkä voi lytätä julkaisematonta peliä vielä. Tosin, mielipideasia

    • :2;3

      Hah! Olet idiootti :3

    • rolfnano

      En ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset sanovat että se on joku "Halo". Ei nyt läheskään. Tosin ei ole mitään iloa itselläni ostaa. Kierrätettyä paskaa niinkuin viime vuonna ja sitä viime vuonna.

      • dfedfefefef

        jep ei siin pelata millää ite tehdyillä roboteilla ::D


    • HIMO JONNE PAINU

      VOI VITUN HOMO PENTU!!! OON SANONU TÄN ASIAN NIIN VITUN MONTA KERTAA TÄÄLLÄ NETTI SIVULLA MUOLLA FOORMUMEIL JNE.. SE ON M-I-E-L-I-P-I-D-E ASIA!!!!!!!!!!!! SAATANA JOKAINEN PELAA SITÄ MISTÄ ITE TYKKÄÄ!!!!!!!! VITTU MINÄ PELAAN VAIKKA SUPERMARIOTA JOS SILTÄ TUNTUU JA VOIN PITÄÄ SITÄ PAREMPANA PELINÄ MIKÄ BF3 TAI MW3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vittu kasva!!!!!!!! vittu tuola bf3 vs mw3 keskusteluis sanon oman mielipiteen nii sinne joku homo niinku sinä tulee "vitun homo codi on aivan paska osta bf3" KOITA YMMÄRTÄÄ MIELIPIDE ASIA

      • Terveppäterve

        Mikäs rageguy sinä olet?


    • HulluHulluntunnistaa

      Se on totta, eikä miksikään muutu!
      1.MW 3
      2.BF 3
      3.Halo 1 ja 2
      4. BO 1 ja 2

      • ei ole

        öö eiole


    • Minusta bo2 ei todellakaa ole mitää tulevaisuus pimputtelua kun aluksi näin bo2 trailerin ajattelin että se on pelkästää roborytinää mutta kun olen ottanut tietoa enemmän niin udet laitteet on vain hyvä lisä ja esimerkiksi katsoin black ops2 tekemisestä dokumentin niin on jo oikeassa maailmassa testattu että on keksitty näkymättömyys ''suoja'' katsokaa vaikka itse http://www.youtube.com/watch?v=Gm5PZGb3OyQ

    • mc allu2

      omastamielestäni bo2:sessa ei tavallaan ole mitään vikaa kun miettii että mw2 ja mw3 ovat lähes sama asia... kun valitetaan että tekisivät jotain uutta vaihteeksi... treyarch ainekin uskaltaa kokeilla jotain uutta ja poiketen noista muista cod pelisarjan peleistä -.-'

    • jepjep

      Kaikki tommoset tulevaisuus/scifi pelit on iha skeidaa!

    • BO2 sucks

      Kuinkakohan kauan jengi jaksaa ostaa samaa peliä :O Codit on aina edelliset codit pistettynä tehosekoittimeen. Niissä ei ole mitään uutta patsi jotain ketuttavia noobeille suunnattuja trollaus juttuja. Ja turha alkaa huutelee etten tiedä mistä puhun satun omistamaan 4.

    • Wendepic

      Bo2:sta 10h pelanneena voin sanoa että on se vaan vitusti erilainen verrattuna näihin infinity wardin codeihin. Paremmat grafiikat, mukavempi pelattavuus, 3v3v3 matseja(vittu että on hyviä), Ei ole mitenkään haloa tai tulevaisuusskeidaa. Samanlaaselta tuntuu kuin mw2 aikoinaan. RC-XD:t löytyy ja kaikki peruspaskat ja niihin lisätty vaan vähäsen scifiä.

    • #333

      Harmi että et ollu kuullu sillon 2012 millane aw on xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe