Hävettää vähän itekkin myöntää, ettei vuonna 91 syntyneellä miehen alulla oo mitään järkevää tekemistä. Täällä vaan teille vittuillu, sori.
Eli tossa ala-asteella aloin pelaamaaan runea. Mun ns. "kamu" sai eräänä päivänä keyloggerilla mun saliksen ja vei multa kaikki kamat mun yli 80 levusen tyypin. En ollu ikinä käyttäny mitään botteja ku kehitin mun tyyppii. Ite omin pikku kätösin "levutin". Siitä lähtien oon ollu katkera koko pelille, sekä sitä pelaaville "nysvöille".
Tänä päivänä ei oikeen työnhaussa oo onnistanu ku jatkokuolutuspaikka on hakusessa, paskan koulumenestyksen myötä. Eli elän sossun tuilla. Joo, haukkukaa vaan mua paskaks, niinhän mä teillekkin oon tehny.
Saatan vielä tän viestin jälkeen postailla jotain paskaa tänne ja vittuilla teille.
Sori jo etukäteen. Jos mä vielä sanon teitä paskaks tai jotain, niin se johtuu mun mielenterveysongelmista. Nään harhoja ja kuvittelen, että joku tappaa mut (varjo-olennot). Te ootte mun vihollisii ( mun toisen "minän" mukaan , ei siis mun joka tässä nyt kirjoittaa.)
Okei, tää oli aika sekava viesti. No mut koittakaa kestää mun vittuilua, koska mulla on kaks persoonna/minuutta tässä maailmassa. Saan lääkeitä ja hoitoa psykoosiini. Oneks sain kirjotettuu tän viestin "selvänä".
VILPITTÖMÄT ANTEEKSI PYYNTÖNI VITTUILUSTANI.
TERV. PERA 91 (Olen itse paska ja pentu jne.)
Tunnustus !!!! (mä pera)
21
195
Vastaukset
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- (.) (.)
Jotain on pahasti vialla päässä, jos itselleen vittuilee.
- iDestroyBotters
Sun pitäs mennä saunantaakse, oot ihan vitun sairas :D Missäs asut niin tulen listimään.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- pera 91
Ite haistan äitini vittua ja pentu olen =) (ehehheeeeheeeheeeehhehehhehhehehhehhehhehehehhehhhhehhhehhhehhhehhehhehhehhhehheh= olen mielisairas) ↑
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
- pera91
ootko p*ska? pentu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100