Tunnustus !!!! (mä pera)

pera 91

Hävettää vähän itekkin myöntää, ettei vuonna 91 syntyneellä miehen alulla oo mitään järkevää tekemistä. Täällä vaan teille vittuillu, sori.

Eli tossa ala-asteella aloin pelaamaaan runea. Mun ns. "kamu" sai eräänä päivänä keyloggerilla mun saliksen ja vei multa kaikki kamat mun yli 80 levusen tyypin. En ollu ikinä käyttäny mitään botteja ku kehitin mun tyyppii. Ite omin pikku kätösin "levutin". Siitä lähtien oon ollu katkera koko pelille, sekä sitä pelaaville "nysvöille".

Tänä päivänä ei oikeen työnhaussa oo onnistanu ku jatkokuolutuspaikka on hakusessa, paskan koulumenestyksen myötä. Eli elän sossun tuilla. Joo, haukkukaa vaan mua paskaks, niinhän mä teillekkin oon tehny.

Saatan vielä tän viestin jälkeen postailla jotain paskaa tänne ja vittuilla teille.
Sori jo etukäteen. Jos mä vielä sanon teitä paskaks tai jotain, niin se johtuu mun mielenterveysongelmista. Nään harhoja ja kuvittelen, että joku tappaa mut (varjo-olennot). Te ootte mun vihollisii ( mun toisen "minän" mukaan , ei siis mun joka tässä nyt kirjoittaa.)

Okei, tää oli aika sekava viesti. No mut koittakaa kestää mun vittuilua, koska mulla on kaks persoonna/minuutta tässä maailmassa. Saan lääkeitä ja hoitoa psykoosiini. Oneks sain kirjotettuu tän viestin "selvänä".

VILPITTÖMÄT ANTEEKSI PYYNTÖNI VITTUILUSTANI.
TERV. PERA 91 (Olen itse paska ja pentu jne.)

21

358

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pera91

ootko p*ska? pentu.

• (.) (.)

Jotain on pahasti vialla päässä, jos itselleen vittuilee.

• iDestroyBotters

Sun pitäs mennä saunantaakse, oot ihan vitun sairas :D Missäs asut niin tulen listimään.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

haistappa v*ttu jne. pentu.

• pera 91

Ite haistan äitini vittua ja pentu olen =) (ehehheeeeheeeheeeehhehehhehhehehhehhehhehehehhehhhhehhhehhhehhhehhehhehhehhhehheh= olen mielisairas) ↑

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

• pera91

ootko p*ska? pentu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      27
      1065
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      922
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      105
      920
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      596
      878
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      84
      759
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      656
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      654
    Aihe