Chattailen parhaillaan yhden Viipurilaisen typyn kanssa, ja hän kertoi just ostaneensa junalipun Mustalle Merelle loppukuusta.
Maksoi kuulemma 40 taalaa suunta, eli euroissa menopaluu vajaa 70!!! Tosin halpisosastossa, mutta ei helevetti, sinne pitää päästä!
Sotsiin
15
1403
Vastaukset
- marko135kg
Menopalauu Pietari-Kiev aikuiselle ja lapselle maksoi n 100 € kesällä, et tosi on.
Itte ajattelin ehkä yrittää ens kesänä Via Baltika reitin kautta Ukrainaan, jos mersu on kondiksesa ja intoa riittää. Toisaalta junassa voisd juoda pivoa...- Katja
Rtt -matkat järjestää jotain pakettireissuja tuonne
www.rtt-matkapalvelut.fi/sotsi/
Ja Jaltaa mainostaa Delfa-matkat http://www.delfa.org/delfamatkat/ukr/matkat.htm. Vähän on hinnakkaita, mutta toisaalta helppoa reissaamista. Onko kukaan muuten ollut, niin että voisi noista paketeista kertoa??
Ensi kesänä suunnitteilla lähtö jompaan kumpaan paikkaan. - reissaaja
Hei Marko!
Ilmoituksena, että olen just lähdössä (kello on 15.00) ex-tempore reissuun Pietariin.
Laitan tekstaria vielä myöhemmin, mutta jos satut olemaan paikalla, niin vaikka huomenna voisi sinne Kazanskayalle tehdä treffit...
t: reissaaja - XAPP
Juna menee Belarusian kautta, joten kannattaa unohtaa.
- marko135kg
XAPP kirjoitti:
Juna menee Belarusian kautta, joten kannattaa unohtaa.
Mikäs probleema toi nyt on
Taitaa olla samaa luokka, kun korpit lentää Kuhmosta Kajaaniin. Sotkamon rajalla ne heittaytyy lentämään seljällään, ettei tarvitsisi nähdä sitä kurjuutta....
Onneksi kohta pääsee Pietariin maatalous näyttelyyn katsoo uusia belaruksia, siellä sitä on maalais poeka taas huuli pyöreenä - marko135kg
marko135kg kirjoitti:
Mikäs probleema toi nyt on
Taitaa olla samaa luokka, kun korpit lentää Kuhmosta Kajaaniin. Sotkamon rajalla ne heittaytyy lentämään seljällään, ettei tarvitsisi nähdä sitä kurjuutta....
Onneksi kohta pääsee Pietariin maatalous näyttelyyn katsoo uusia belaruksia, siellä sitä on maalais poeka taas huuli pyöreenänythän mä sen hogasin, sinne ei saa varmaan junaan kaskoa....
- XAPP
marko135kg kirjoitti:
nythän mä sen hogasin, sinne ei saa varmaan junaan kaskoa....
Et pääse sinne edes vanhalla mersulla ilman viisumia.
- XAPP
XAPP kirjoitti:
Varmaan tiedät myös, että Valko-Venäjän lähetystöä ei löydy suomesta, vaan Ruotsista tai Virosta. Sen takia kakskerta viisumi ei ole mikään halpa.
- Pekka Poro
XAPP kirjoitti:
Varmaan tiedät myös, että Valko-Venäjän lähetystöä ei löydy suomesta, vaan Ruotsista tai Virosta. Sen takia kakskerta viisumi ei ole mikään halpa.
Lähetystö ei myönnä viisumeita vaan konsulaatti.
- Pekka Poro
XAPP kirjoitti:
löytyvät täältä. http://www.virumatkad.ee/viisavv.html
Edulliset viisumit Venäjälle, Ukrainaan ja Valkovenäjälle. - marko135kg
XAPP kirjoitti:
joo, enkä mä pääse Naisten kympille kun mulla on jorma ja mä on niin läski, ihan ajatuskin hengästyttää
Mutta tästähän me nähdään, XAPP, että sulla pyyhkii hyvin. Ihminen joka tekee noin pikku jutuista ongelmia itselleen on onnnellinen, koska sinun todellakin pitää keksiä ja nähdä vaivaa, että sinulla on ongelmia...
KAIF - XAPP
Pekka Poro kirjoitti:
Lähetystö ei myönnä viisumeita vaan konsulaatti.
Totta puhut, mutta voihan sitä ajatella, että jos Suomessa ei ole lähetystöä ei taida olla konsulaattiakaan.
- XAPP
marko135kg kirjoitti:
joo, enkä mä pääse Naisten kympille kun mulla on jorma ja mä on niin läski, ihan ajatuskin hengästyttää
Mutta tästähän me nähdään, XAPP, että sulla pyyhkii hyvin. Ihminen joka tekee noin pikku jutuista ongelmia itselleen on onnnellinen, koska sinun todellakin pitää keksiä ja nähdä vaivaa, että sinulla on ongelmia...
KAIFEi, ollut tarkoitus loukata.
- marko135kg
XAPP kirjoitti:
Ei, ollut tarkoitus loukata.
tässä joku niin väittänytkään... :)
- Pekka Poro
XAPP kirjoitti:
Totta puhut, mutta voihan sitä ajatella, että jos Suomessa ei ole lähetystöä ei taida olla konsulaattiakaan.
Lähetystön olemassaolo ei ole välttämätöntä. Suomessakin on sellaisten maiden konsulaatteja, joilla ei ole täällä lähetystöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758