Moi!
Minulla on mennyt melkein kolme vuotta täysin päin prinkkalaa.
Olen tehnyt täysin ajattelemattomasti perhettäni kohtaan, sellaisia asioita, jotka ajavat perhettä pois luotani, enkä todellakaan sitä halua.
Tiedän, että ilman perhettäni kuolen, ihan fyysisestikin, en missään nimessä tule sitä sulattamaan, että omalla toimillani hajotin perheeni ja sain lapseni ja vaimoni vihaamaan itseäni.
En ole paha ihminen.
Olen tällä hetkellä ihminen, jonka piirteitä vihaan yli kaiken.
En ole keksinyt mitään syytä, miksi näin teen, muuta, kuin itse paholaisen.
Onko mitään keinoa / henkilöä, joka voisi auttaa minua pyytettöömästi ilman euronkuvat silmissään?
Apu olisi tarpeen, sillä en kestä itseäni enää kauan.
Tarvitsen apua
1
153
Vastaukset
- Alica
Onko kolme vuotta sitten tapahtunut jotain erikoista jonka muistat joka olisi muuttanut elämäsi suunnan? Millä tavalla muutuit muutama vuosi sitten?
Itselläni alkoi myös oma henkilökohtainen h****** muutama vuosi sitten josta olen noussut pari kuukautta sitten lopullisesti ylös. Ja tiedän nyt että kaikki se älyttömyys ja synkkyys oli paholaisen aikaan saamaa.. Pimeän puolen voimat voivat todella muuttaa hyvänkin ihmisen ja ja hänen elämän!
Olen saanut pelastavalta henkilöltä tällä samalla palstalla avun epätoivoissani, ilman häntä elämäni ei olisi kunnossa ja haluan auttaa puolestani muita niin hyvin kuin vain pystyn ja kykenen. Jos haluat kirjoittaa mulle henk. kohtaisesti, tavoitat minut: glittereye(a)hotmail.co.uk.
älä vain menetä toivoasi, apua on aina saatavilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501545- 1451160
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938