Olen siis ilmoittautumassa kevään 2013 Valmennuskeskuksen valmennuskurssille. Jos saadaan kokoon neljä, niin saadaan se -15% alennusta. Tässä vielä linkki tuohon frendialeen:
http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=84&news_id=130
Kootaan ryhmä Valmennuskeskuksen kurssille niin saadaan -15% ale
8
222
Vastaukset
- ei IKINÄ
Valmennuskeskuksen kurssien hinnat ovat TÖRKEITÄ alennuksella tai ilman.
- täällä_huijataan
Miksi avasit uuden keskustelun aiheesta??? Olet jo hyväksynyt aiemmassa keskustelussa ottaa osaa yhteen porukkaan..
- rahantekokeskus
tää on halpa mainos ei muuta. jollain ilveellä sitä porukkaa pitää näköjään saaha
- Heyhh
Joo onhan ne kurssit törkeän hintasia mutta minkäs teet? Ei ne pyhällä hengellä pyöri. Miks ees seuraat keskusteluja tällä palstalla?
Laitoin sille toisen keskustelun tyypille viestii, mutta se oli jo ilmoittautunut kurssille niin siksipä uusi keskustelu.
Joo mainospa mainos... Haluun vaan sen alen god damn :D
- obo1
Oletko jo ilmoittautunut?
- Heyhh
En ole :)
- ekis2
Jos ette ole viellä ilmoittautunut niin olisin kiinnostunut tulee mukaan
- ellu-pellu2
Hei, ootteko vielä kasaamassa neljän porukkaa? Mä olisin kiinnostunut tulemaan mukaan aleremmiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623