Akupunktion vaikutuksen kesto?

harkitseva

Kuinka monta kertaa akupunktiossa pitää käydä että vaikutus alkaa näkyä ja pitääkö hoidoissa käydä jatkuvasti, että vaikutus olisi pysyvä?
Vielä jos joku osaa suositella pätevää akupunktiopaikkaa miel. lähellä Helsingin keskustaa, niin olisin kiitollinen :)

2

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakohtainen

Olen ymmärtänyt että teho ja hoito on hyvin tapauskohtainen. Itsellä akupunktio samoin kuin vyöhyketerapia tehoaa heti eka kerralla ja vaikutus on pysyvä niin ettei takaisin alkutilanteeseen ole palattu vaan vaiva on jonkin verran tullut takaisin...
      Itse olen siksi käynyt eka alkuhoidoissa ( joita minulle on tehty 3 kertaa)ja sen jälkeen puolen vuoden aikana kerran kuussa hoidossa... siitä se on olo parantunut ja pysynyt.
      Tottakai jos tulee jotain stressaavaa tms niin käyn akuhoidossa, joka rentouttaa tosi hyvin.
      Tällä hetkellä lääkkeitä pitäisi olla viisi, mutta akupunktion takia ne ovat vähentyneet yhteen.. hivenaineita en lue mukaan, jotka ehdottomasti ovat tosi tärkeitä.
      Kokeilemalla kyllä jokainen huomaa mikä on riittävää ja kuinka kauan akua uttaa.. toiset eivät välttämättä tarvitse kuin yhden käynti kerran ja vaiva on poissa.
      Hesan akupunktiohoitajia löytyy tämän aiheen alta muista otsikoista ainakin kaksi.. tsekkaa sieltä ne nimet.

• Neulottu

Kävin vuosia sitten akupunktiossa noin 5 kerran kuurin migreenin takia ja apu tuli vuodeksi. Tosin migreeni vaivasi sinäkin aikana, mutta vain kerran kuussa, kun ennen sitä 2 x viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe