Akupunktion vaikutuksen kesto?

harkitseva

Kuinka monta kertaa akupunktiossa pitää käydä että vaikutus alkaa näkyä ja pitääkö hoidoissa käydä jatkuvasti, että vaikutus olisi pysyvä?
Vielä jos joku osaa suositella pätevää akupunktiopaikkaa miel. lähellä Helsingin keskustaa, niin olisin kiitollinen :)

2

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omakohtainen

      Olen ymmärtänyt että teho ja hoito on hyvin tapauskohtainen. Itsellä akupunktio samoin kuin vyöhyketerapia tehoaa heti eka kerralla ja vaikutus on pysyvä niin ettei takaisin alkutilanteeseen ole palattu vaan vaiva on jonkin verran tullut takaisin...
      Itse olen siksi käynyt eka alkuhoidoissa ( joita minulle on tehty 3 kertaa)ja sen jälkeen puolen vuoden aikana kerran kuussa hoidossa... siitä se on olo parantunut ja pysynyt.
      Tottakai jos tulee jotain stressaavaa tms niin käyn akuhoidossa, joka rentouttaa tosi hyvin.
      Tällä hetkellä lääkkeitä pitäisi olla viisi, mutta akupunktion takia ne ovat vähentyneet yhteen.. hivenaineita en lue mukaan, jotka ehdottomasti ovat tosi tärkeitä.
      Kokeilemalla kyllä jokainen huomaa mikä on riittävää ja kuinka kauan akua uttaa.. toiset eivät välttämättä tarvitse kuin yhden käynti kerran ja vaiva on poissa.
      Hesan akupunktiohoitajia löytyy tämän aiheen alta muista otsikoista ainakin kaksi.. tsekkaa sieltä ne nimet.

    • Neulottu

      Kävin vuosia sitten akupunktiossa noin 5 kerran kuurin migreenin takia ja apu tuli vuodeksi. Tosin migreeni vaivasi sinäkin aikana, mutta vain kerran kuussa, kun ennen sitä 2 x viikossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe