http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2012110416283146_ma.shtml
Säännöt ovat toki selvät, mutta jotenkin kai tässä olisi voitu toimia toisin. Tämä on sitä, mitä pikkurahalla saa.
Kirja ei mahtunut matkalaukkuun - nainen poistettiin lentokonees
5
190
Vastaukset
- sääntöjen mukaan
Niin, taisihan siinä olla vähän muutakin asiakkaan puolelta. Mun mielesräni kaikki jotka koittaa päästä esim. ylisuurten laukkujen kanssa koneeseen, sais jättää sovinnolla kentälle. Ehkä ihmiset silloin alkaisivat noudattamaan sääntöjä, kun olis tarpeeksi raaka peli
- kaaak'kaak
Ylimääräisten matkatavaroiden kanssa koneeseen pyrkivät (minä! minä! -tyypit) pitää jättää pois koneesta. Aika usein näkee tällaisia isolla äänellä kaakattavia naisia.
- tervettä järkeä
Nyt on kyse sellaisesta, että on asetettu sääntö, joka määrittelee eri matkatavaroiden rajat. Jos hän olisi saanut toimia sääntöjen vastaisesti, olisiko muutkin?!
Eikö jo kotona / hotellilla olisi voinut pakata - oliko näin?
Kyse ei ole kirjasta. Jos hänellä olisi ollut vain se kirja mukana, boardauksessa ei olisi ollut ongelmaa. Muuta tavaraa oli liikaa.
- a___p
ilmeisesti kirja ja paketti, jotka eivät mahtuneet käsimatkatavaraan. alkuperäisen videon facebookiin postanneen mukaan nainen oli jo koneeseen tullessaan huutanut että oli yrittänyt maksaa laukkunsa matkatavaraan, mutta luottokortti ei toiminut. tuo saattaisi viitata ylisuureen laukkuun.
ryanairin mukaan nainen meni väkisin koneeseen näyttämättä boarding passia tai henkilötodistusta.
The airline defended its actions, claiming the woman had become disruptive and ‘pushed past its gate agents without showing any ID or her boarding card’.
A spokesman said: ‘This passenger was in breach of airport security regulations, and having become disruptive was properly removed from the aircraft at the request of Ryanair agents.’
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2226185/Ryanair-order-Spanish-police-remove-woman-flight-wrong-type-hand-luggage.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755