Kirja ei mahtunut matkalaukkuun - nainen poistettiin lentokonees

ei sovi mulle

5

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sääntöjen mukaan

      Niin, taisihan siinä olla vähän muutakin asiakkaan puolelta. Mun mielesräni kaikki jotka koittaa päästä esim. ylisuurten laukkujen kanssa koneeseen, sais jättää sovinnolla kentälle. Ehkä ihmiset silloin alkaisivat noudattamaan sääntöjä, kun olis tarpeeksi raaka peli

    • kaaak'kaak

      Ylimääräisten matkatavaroiden kanssa koneeseen pyrkivät (minä! minä! -tyypit) pitää jättää pois koneesta. Aika usein näkee tällaisia isolla äänellä kaakattavia naisia.

    • tervettä järkeä

      Nyt on kyse sellaisesta, että on asetettu sääntö, joka määrittelee eri matkatavaroiden rajat. Jos hän olisi saanut toimia sääntöjen vastaisesti, olisiko muutkin?!

      Eikö jo kotona / hotellilla olisi voinut pakata

    • oliko näin?

      Kyse ei ole kirjasta. Jos hänellä olisi ollut vain se kirja mukana, boardauksessa ei olisi ollut ongelmaa. Muuta tavaraa oli liikaa.

    • a___p

      ilmeisesti kirja ja paketti, jotka eivät mahtuneet käsimatkatavaraan. alkuperäisen videon facebookiin postanneen mukaan nainen oli jo koneeseen tullessaan huutanut että oli yrittänyt maksaa laukkunsa matkatavaraan, mutta luottokortti ei toiminut. tuo saattaisi viitata ylisuureen laukkuun.

      ryanairin mukaan nainen meni väkisin koneeseen näyttämättä boarding passia tai henkilötodistusta.

      The airline defended its actions, claiming the woman had become disruptive and ‘pushed past its gate agents without showing any ID or her boarding card’.

      A spokesman said: ‘This passenger was in breach of airport security regulations, and having become disruptive was properly removed from the aircraft at the request of Ryanair agents.’

      http://www.dailymail.co.uk/news/article-2226185/Ryanair-order-Spanish-police-remove-woman-flight-wrong-type-hand-luggage.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe