Kirja ei mahtunut matkalaukkuun - nainen poistettiin lentokonees

ei sovi mulle

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sääntöjen mukaan

Niin, taisihan siinä olla vähän muutakin asiakkaan puolelta. Mun mielesräni kaikki jotka koittaa päästä esim. ylisuurten laukkujen kanssa koneeseen, sais jättää sovinnolla kentälle. Ehkä ihmiset silloin alkaisivat noudattamaan sääntöjä, kun olis tarpeeksi raaka peli

• kaaak'kaak

Ylimääräisten matkatavaroiden kanssa koneeseen pyrkivät (minä! minä! -tyypit) pitää jättää pois koneesta. Aika usein näkee tällaisia isolla äänellä kaakattavia naisia.

• tervettä järkeä

Nyt on kyse sellaisesta, että on asetettu sääntö, joka määrittelee eri matkatavaroiden rajat. Jos hän olisi saanut toimia sääntöjen vastaisesti, olisiko muutkin?!

Eikö jo kotona / hotellilla olisi voinut pakata

• oliko näin?

Kyse ei ole kirjasta. Jos hänellä olisi ollut vain se kirja mukana, boardauksessa ei olisi ollut ongelmaa. Muuta tavaraa oli liikaa.

• a___p

ilmeisesti kirja ja paketti, jotka eivät mahtuneet käsimatkatavaraan. alkuperäisen videon facebookiin postanneen mukaan nainen oli jo koneeseen tullessaan huutanut että oli yrittänyt maksaa laukkunsa matkatavaraan, mutta luottokortti ei toiminut. tuo saattaisi viitata ylisuureen laukkuun.

ryanairin mukaan nainen meni väkisin koneeseen näyttämättä boarding passia tai henkilötodistusta.

The airline defended its actions, claiming the woman had become disruptive and ‘pushed past its gate agents without showing any ID or her boarding card’.

A spokesman said: ‘This passenger was in breach of airport security regulations, and having become disruptive was properly removed from the aircraft at the request of Ryanair agents.’

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2226185/Ryanair-order-Spanish-police-remove-woman-flight-wrong-type-hand-luggage.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe