Peliseuraa tytölle :)

miaa

Eli siis oon 15 vuotias ja etin peliseuraa wowiin :) pistäkää tähän vaikka msn osotteita yms nii lisäilen niitä sit sen mukaan ku nään :)

28

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • welp

      Bawww~ Harmi että on wowi kyseessä~

    • vilew

      onko sulla skype ja mikki? jos on niin mä voisin pelata sinun kanssa:)

    • miaa

      löytyy mikki ja skype

      • vilew

        joo lähetä mulle sun skype account nimi niin pyydän sua kaveriksi:)


      • nofakerealman72

        laitaha skybe niin voin boostii sua:)


    • miaa

      pistä sie sun nii lisään :p

      • vilew

        vilew.style


    • johnwoodP

      Milläs realmilla pelailet?

    • japi_druid

      hei lisää mut kamuihi....Druidrix97....voin antaa sulle kamoi...oon pelan kuiteki pitkää ni löytyy ylimääräst....hyvä kiltakii....haluutko mun mesen [email protected] vähäsen pvp jos haluut....vaikka web camis....

      • urpo!!

        novoe helvetti taas joku randompervo tääl:D kun ei niitä numeroita voi siihe nimeen laittaa wowissa >.>


      • HAWHAWHAW

        HAW HAW HAW HAW

        Nyt kyllä nauratti lukea~
        Aika epätoivosen kuullostava :3


      • vitunviisass
        HAWHAWHAW kirjoitti:

        HAW HAW HAW HAW

        Nyt kyllä nauratti lukea~
        Aika epätoivosen kuullostava :3

        juu tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja mun mielestä on aika selkärangatonta tulla anonyyminä avautumaan tänne kuinka joku on sun mielestä epätoivosta? ;/ ei vittu, ranteet auki.


      • HAW HAW HAW HAW HAW
        vitunviisass kirjoitti:

        juu tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja mun mielestä on aika selkärangatonta tulla anonyyminä avautumaan tänne kuinka joku on sun mielestä epätoivosta? ;/ ei vittu, ranteet auki.

        HAW HAW HAW HAW HAW HAW


    • miaa

      en oo kauaa pelaillu nii on hahmoja siellä täällä :D max lvl n. 65 :)

      • piki

        jos tarviit tyttö seuraa nii mie voisin :P pelaan kul tiras servulla :) kerron mainini nimen jos oot kiinnostunut :)


      • asd
        piki kirjoitti:

        jos tarviit tyttö seuraa nii mie voisin :P pelaan kul tiras servulla :) kerron mainini nimen jos oot kiinnostunut :)

        jees :)


    • japi_druid11.11.2012 00:090 SULJE
      hei lisää mut kamuihi....Druidrix97....voin antaa sulle kamoi...oon pelan kuiteki pitkää ni löytyy ylimääräst....hyvä kiltakii....haluutko mun mesen [email protected] vähäsen pvp jos haluut....vaikka web camis....


      SIIS MITÄ ******* heti kun sanoo olevansa tyttö niin käy näin jaa voishan tota ruveta kusettamaan porukkaa

    • voi herranjesta.. heti kun joku kailottaa maailmalle että on tyttö ja pelaa wowia niin täällä on heti kiimaset pojat seuraamassa kun hai laivaa :)

    • Derpie

      Pistä skypeen vaikka sun tyyppien nimiä ja realmi :D
      --> Nepsumoi (Skype)

      Oon itekkin 15.v tyttö :)

    • mertemi

      Joo hei jäbät nyt pitäkää meisselinne housuissa! Ei ole nykypäivänä mitenkään erikoista että tyttö pelaa ns. "poikien pelejä"!! Nykypäivänä kun tuo sukupuolijaotus on jo paljon poistunut käytäntö.

      Ikäväkyllä pelissäkin jos "mainostaa" että on tyttö niin saattaa lentää partysta aika näpsäkästi pihalle koska "tytöt eivät osaa pelata" mukamas... Sellaista se on, pojat on poikii.

      Mutta itse kyllä myös naisena suosittelen peliä, mutta muista pitää se pelinä eikä elämäntapana ;))

    • random jätkä 15v

      addaa Dextas skypes tuun pelaa sun kaa :P

    • Hiihaahiihoo

      Ei naurata, ku ihan vähän, että jätkät on kaikki heti tatti vaahdossa täällä, kun "TYTTÖ PELAA WOWIA?!?!?!"

      Haloo oikeesti. "Opetan sua pelaa pvp:tä webcamis" XD

    • no just se japi ruid

      No mutta positiivista tässä on se, että trolli meni ja upposi. Kiva kun taisi piristää muutaman ihmisen päivää.

      Terv. "Japi"

    • 3sb1n

      Täällä wow nörtit yrittää epätoivoisesti saada naista.

      • WOW2013

        mää pelaan kans wowia alotin viimeviikolla. Olen 30v Nainen. Vetaskaa siiitä nakkianne prinssit.


      • retardscale
        WOW2013 kirjoitti:

        mää pelaan kans wowia alotin viimeviikolla. Olen 30v Nainen. Vetaskaa siiitä nakkianne prinssit.

        Voi luoja teitä, oon itekki tyttö ja pelannu catan alusta lähtien, eipä oo jätkät erottanu mua tytöks :D eli tytötkin osaa pelata, vedän arenaaki iha kohtalaisen hyvin hpalal :> ketää stormscalelta? aattelin kasata tiimii toho 3v3 ja 5v5 :D


      • silverhaze1
        retardscale kirjoitti:

        Voi luoja teitä, oon itekki tyttö ja pelannu catan alusta lähtien, eipä oo jätkät erottanu mua tytöks :D eli tytötkin osaa pelata, vedän arenaaki iha kohtalaisen hyvin hpalal :> ketää stormscalelta? aattelin kasata tiimii toho 3v3 ja 5v5 :D

        Mä oon stromscalelta siellä 90lvl priest ja 90warlock sanoks charrus nimee vaikka niin voin whispailla?


      • jee retardscale
        silverhaze1 kirjoitti:

        Mä oon stromscalelta siellä 90lvl priest ja 90warlock sanoks charrus nimee vaikka niin voin whispailla?

        usfersar nimisel druidil pelailen :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe