Eli siis oon 15 vuotias ja etin peliseuraa wowiin :) pistäkää tähän vaikka msn osotteita yms nii lisäilen niitä sit sen mukaan ku nään :)
Peliseuraa tytölle :)
28
695
Vastaukset
- welp
Bawww~ Harmi että on wowi kyseessä~
- vilew
onko sulla skype ja mikki? jos on niin mä voisin pelata sinun kanssa:)
- miaa
löytyy mikki ja skype
- vilew
joo lähetä mulle sun skype account nimi niin pyydän sua kaveriksi:)
- nofakerealman72
laitaha skybe niin voin boostii sua:)
- miaa
pistä sie sun nii lisään :p
- vilew
vilew.style
- johnwoodP
Milläs realmilla pelailet?
- japi_druid
hei lisää mut kamuihi....Druidrix97....voin antaa sulle kamoi...oon pelan kuiteki pitkää ni löytyy ylimääräst....hyvä kiltakii....haluutko mun mesen [email protected] vähäsen pvp jos haluut....vaikka web camis....
- urpo!!
novoe helvetti taas joku randompervo tääl:D kun ei niitä numeroita voi siihe nimeen laittaa wowissa >.>
- HAWHAWHAW
HAW HAW HAW HAW
Nyt kyllä nauratti lukea~
Aika epätoivosen kuullostava :3 - vitunviisass
HAWHAWHAW kirjoitti:
HAW HAW HAW HAW
Nyt kyllä nauratti lukea~
Aika epätoivosen kuullostava :3juu tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja mun mielestä on aika selkärangatonta tulla anonyyminä avautumaan tänne kuinka joku on sun mielestä epätoivosta? ;/ ei vittu, ranteet auki.
- HAW HAW HAW HAW HAW
vitunviisass kirjoitti:
juu tottakai jokaisella on omat mielipiteensä ja mun mielestä on aika selkärangatonta tulla anonyyminä avautumaan tänne kuinka joku on sun mielestä epätoivosta? ;/ ei vittu, ranteet auki.
HAW HAW HAW HAW HAW HAW
- miaa
en oo kauaa pelaillu nii on hahmoja siellä täällä :D max lvl n. 65 :)
- piki
jos tarviit tyttö seuraa nii mie voisin :P pelaan kul tiras servulla :) kerron mainini nimen jos oot kiinnostunut :)
- asd
piki kirjoitti:
jos tarviit tyttö seuraa nii mie voisin :P pelaan kul tiras servulla :) kerron mainini nimen jos oot kiinnostunut :)
jees :)
japi_druid11.11.2012 00:090 SULJE
hei lisää mut kamuihi....Druidrix97....voin antaa sulle kamoi...oon pelan kuiteki pitkää ni löytyy ylimääräst....hyvä kiltakii....haluutko mun mesen [email protected] vähäsen pvp jos haluut....vaikka web camis....
SIIS MITÄ ******* heti kun sanoo olevansa tyttö niin käy näin jaa voishan tota ruveta kusettamaan porukkaavoi herranjesta.. heti kun joku kailottaa maailmalle että on tyttö ja pelaa wowia niin täällä on heti kiimaset pojat seuraamassa kun hai laivaa :)
- Derpie
Pistä skypeen vaikka sun tyyppien nimiä ja realmi :D
--> Nepsumoi (Skype)
Oon itekkin 15.v tyttö :) - mertemi
Joo hei jäbät nyt pitäkää meisselinne housuissa! Ei ole nykypäivänä mitenkään erikoista että tyttö pelaa ns. "poikien pelejä"!! Nykypäivänä kun tuo sukupuolijaotus on jo paljon poistunut käytäntö.
Ikäväkyllä pelissäkin jos "mainostaa" että on tyttö niin saattaa lentää partysta aika näpsäkästi pihalle koska "tytöt eivät osaa pelata" mukamas... Sellaista se on, pojat on poikii.
Mutta itse kyllä myös naisena suosittelen peliä, mutta muista pitää se pelinä eikä elämäntapana ;)) - random jätkä 15v
addaa Dextas skypes tuun pelaa sun kaa :P
- Hiihaahiihoo
Ei naurata, ku ihan vähän, että jätkät on kaikki heti tatti vaahdossa täällä, kun "TYTTÖ PELAA WOWIA?!?!?!"
Haloo oikeesti. "Opetan sua pelaa pvp:tä webcamis" XD - no just se japi ruid
No mutta positiivista tässä on se, että trolli meni ja upposi. Kiva kun taisi piristää muutaman ihmisen päivää.
Terv. "Japi" - 3sb1n
Täällä wow nörtit yrittää epätoivoisesti saada naista.
- WOW2013
mää pelaan kans wowia alotin viimeviikolla. Olen 30v Nainen. Vetaskaa siiitä nakkianne prinssit.
- retardscale
WOW2013 kirjoitti:
mää pelaan kans wowia alotin viimeviikolla. Olen 30v Nainen. Vetaskaa siiitä nakkianne prinssit.
Voi luoja teitä, oon itekki tyttö ja pelannu catan alusta lähtien, eipä oo jätkät erottanu mua tytöks :D eli tytötkin osaa pelata, vedän arenaaki iha kohtalaisen hyvin hpalal :> ketää stormscalelta? aattelin kasata tiimii toho 3v3 ja 5v5 :D
- silverhaze1
retardscale kirjoitti:
Voi luoja teitä, oon itekki tyttö ja pelannu catan alusta lähtien, eipä oo jätkät erottanu mua tytöks :D eli tytötkin osaa pelata, vedän arenaaki iha kohtalaisen hyvin hpalal :> ketää stormscalelta? aattelin kasata tiimii toho 3v3 ja 5v5 :D
Mä oon stromscalelta siellä 90lvl priest ja 90warlock sanoks charrus nimee vaikka niin voin whispailla?
- jee retardscale
silverhaze1 kirjoitti:
Mä oon stromscalelta siellä 90lvl priest ja 90warlock sanoks charrus nimee vaikka niin voin whispailla?
usfersar nimisel druidil pelailen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100