vanhemmille sinkuille

emmamama

Voisiko muutaman risteilyn järjestää pelkästään meille 35 senioreille. Ei oikein kiinnosta lähteä itseä kymmenen vuotta nuorempien sekaan.

Kyllä meitä vanhempiakin sinkkuja ( eronneita, ikisinkkuja, leskeksi jääneitä yms.) löytyy!

23

2038

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa emmamama,

      Todella hyvä idea! Välitän sen eteenpäin.

      Terkuin,
      Elina
      Suomi24

      • Pappeli 62

        No nyhän tätä sivua pitää ruveta seuraan.Oikea orkesteri pittää olla ei mitään Mattiloita,Tulkkia semmonen mikä osaa soittaa Vallsia,Tangoa,Humppaa ym..


    • Kannatan sydämellisesti Emmamaman ehdotusta!!

      • 55 mies

        kuin myös


    • Sinkkuristeilyillä käyneiden kirjoittelusta sain sellaisen kuvan, että ne eivät kovinkaan paljon erotu muista risteilyistä? Tässä olisi mahdollisuus kehittää ideaa eteenpäin! Sinkkuristeily on ideana
      TOSI HYVÄ!!

    • 24hrs

      Loisto idea. hyva emmammaaamma.

    • Minäkans

      Nostetaan tää taas... Tammikuussa 2013 sinkkuristeily 35v...?

    • no niin löytyhän se viimeinkin paikka missä on muitakin sinkkuja vieläpä kypsässä iässä. kannatan risteilyä.olen vm.-55!

      • kake571

        Olen samaa mieltä (ja samaa ikäpolvea)


      • sinkku vm53

        pistäkää jo toimeksi vm-53


    • Muutama ajatus

      Sori vaan, mutta en kyllä laskisi 35-vuotiasta ihan vielä senioriksi. Eikös sellaisiksi kutsuta nykyään eläleläisiä yms?

      Eikä sitä koko laivaa voi tietylle ikäryhmälle varata. Sovitte vaan porukalla että lähdette, keräätte omaa ikäryhmää olevan porukan ja lähdette matkaan. Jos ne nuoremmat niin kovasti ahdistavat, niin ei niiden kanssa tarvitse aikaa viettää.

      • väliinputoajat

        Senioriksi voi laskea ehkä jos iän puolesta voisi olla lastenlapsia. Ehkä 40 ?
        Olen syntynyt vuonna -58 ja pidän itseäni seniorina tuolla sinkut palstalla ainakin. Eläkeikään on vuosia vielä matkaa.


    • Pavosen Heska

      Niin mukana olisin tossa. Hyvä idea. Jos vielä laiva lähtisi Turusta, niin se olisi plussaa.

    • myy-66

      Ois kiva lähteä risteilemään kun tietäisi että laivalla samanhenkistä porukkaa, ikähän on vain numeroita:) Ja iso bonushan on se että löytäis sen oman puoliskon jonka kanssa vois rakentaa elämää eteenpäin:)!!!

    • eveliina48

      TOIVOTAAN 50 plus sinkuille = eronneille leskille ja muille yksinoleville omaa risteilyä - kaikenikäiset voi tulla mukaan, mutta jotenkin meille vanhemmille ikäryhmille odottaisi omia juttuja.. niin kyllä - menokengissä löytyy !
      Astumme laivaan Kyllä !

      ikinuoret menoissa

      • eveliina48

        .. jatkan vielä.. niin ei laivaa voi varata vain jollekin ikäryhmälle, mutta tapahtumana
        45plus - 60plus nuorekkaat OK ! - kun risteilyä markkinoidaan oikein-
        haluaisin myös tapahtuman 60-70 luvun nuorille ..Kaikille avoin laiva, mutta teemana näin..

        Olen tulossa heti ! Beatles ja Abba kausi esille niin tullaan vesille !


    • mummi 56

      Hei,

      minä myös haluaisin hieman vanhempaan ryhmmän mukaan ja Abbaa tietty muiden latinorytmien sekaan. keväällä olisi kiva tavata laivalla ja treffata samanhenkistä sinkkuporukkaa.

    • napanolla

      mitä järkeä sinkkuristeilyllä, kun varatut tulee sinne, kuten eräässä jutussa, missä tultiin oikein kehumaan kun pitkään oltu aviossa..

    • Kristiina8

      Olisi mukava tietää, onko tämä risteilyidea edennyt, eksyin tänne sattumalta ja tällaista risteilyä kaivataan.

    • niin,

      35 risteilylle voisi itsekin ehkä joskus lähteä.:) Tosin en ymmärrä, että mitä eroa on sinkkuristelilyllä ja tavallisella risteilyllä. Ja vaarana olisi humppatanssimeininki. Todennäköisyys naisen löytää joku aivan helmi mies on kyllä päälle kolmikymppisellä (itse joskus todennut) aika pieni, oli sitten risteily tai ei, koska yleensä "parhaat" ovat varattuja ja sinkkumiehissä monasti jäljellä vain eronneet, karanneet, ukkomiehet, aiheen ja asianmukaisesti ronkelit, nipot, neurootikot ja oudot. No vähän ruma kärjistys, myönnän: eihän se asia niin ole.:)

      Katsoin yhden osan sitä Livin sarjaa, ja tosi symppiksen oloinen oli esimerkiksi se ohjelmassa esiintynyt Katariina (vaiko mikä hänen nimensä oli, en ole varma, mutta fiksu nainen). Sinkkulaiva- ohjelman perusteella hän kyllä osoitti todeksi ainakin sen, että jos nainen on aidosti älykäs (kuten se ohjelman Katariinakin ilmiselvästi oli älykäs nainen), ei liene aina naisille niinkään helppoa löytää fiksua miesseuraa, vaikka äijää laivoilla on joskus kiinni naisissa kuin takiaiset ja niitähän riittää.

      Livin ko. sarjassa ne julkkikset tympäännyttää. En ole kiinnostunut julkkiksista tai julkkisten elämästä ja saan päänsäryn esimerkiksi Esko Eerikäisen naaman näkemisestä (anteeksi vaan Eskolle). Yllättävän hauska ohjelma se Livin Sinkkulaiva kuitenkin: ennalta pelkäsin, että sekin olisi ollut jokin taas kerran yksi uusi tympeä narsistien "itsensäbrändäysformaatti", mutta olin väärässä.:)

    • forty +

      Keski-ikäsiä enemmän kuin senioreja.

    • Jee...

      Mä vuosimallia -66 ja niin mukana tossa ideassa !!! :)

    • No siitä vaan

      Voitte ihan vapaasti kerätä porukan kasaan ja varata paikat risteilyltä itsellenne. Mitä enemmän saatte porukkaa kasaan, niin sitä vähemmän sinne mahtuu niitä junioreita. Jonkun muutaman kymmenen tai muutaman sadan 35v tyyoin takia ei voi koko risteilyä kieltää kaikilta nuoremmilta, tai sitten joudutte maksamaan aika hyvän hinnan että saatte koko laivna itsellenne.

      Minä itse en kyllä tajua, että miksi se niin kovasti ahdistaa jos siellä samassa laivassa on myös nuorempia. Itsehän te saatte päättää kenen seurassa siellä liikutte.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe