Ollaan menossa pidennetylle viikonlopulle Brüggeen.
Onko jollain antaa hyviä ravintola suosituksia. Monessa paikassa mainitaan, että markt:in seutu on kallista ja hiukan sivummalla on täysin eri hinnat. Missään ei kuitenkaan ole mainintaa paikkojen nimistä.
Onko muuta kommentoitavaa kyseisestä kaupungista?
Brügge
Interpom
2
1080
Vastaukset 2
- lLATE34
mää sanosin että tuolla budjetilla joku mäkkäri olis hyvä. sinne siis kulttuurimatkalle. Miksi pitäis jossain kalliissa ravintoloissa syödä.?
suolet toimii - Alannainen
Olin yllättynyt Bryggen edullisesta hntatasosta bistroissa. Tosi hyvää ruokaa ja menut klmenkymin luokkaa. Blogissani vähn lisää parista paikasta, jotk olivat molemmat onnistuneita valintoja.
http://alannainen.blogspot.fi/2013/03/ladies-do-essentials-of-bruges-eat.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741230- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri22565SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht360554- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469