Kuinka saa turvakoodin näkyviin radiossa asennuksen jälkeen? Huolto asentaa puuttuvan koodin mutta ei halua antaa sitä minulle. Haluan kirjoittaa muistiin.
Kiitos!
Radion koodi
6
2956
Vastaukset 6
- vil3
jaa tuohan on kiperä kysymys taitaa olla hakkerin hommia jaa mut eiks se lue huolto kirjan vikal sivul
- Nissan autoilija 7v
Eikös auton mukana ole koodi kortti jossain ohjekirjan tai huoltovihkon yhteydessä jossa on tämä radion koodi (siis jos on tämä intekroitu radio kyseessä) Samassa kortissa muistaakseni on myös ajoneston joku turvakoodi NATS koodi nimikkeellä.
- 2pfw
Itse saatiin ainakin se merkkiliikkeen tiskiltä pyytämällä...
PS. Ei niillä taida kauppa käydä, kolme myyjää paikalla, yks etsi koodia koneelta, toinen tarkisti paperit, että ollaan oikeilla asioilla ja kolmas piti meille seuraa... - faijari
miten sen koodin saa sitten radioon syötettyä ja hyväksyttyä. tällä hetkellä näytössä wait ja minuuttiluku joka pienenee, saako sen jollain ohiteetua ja sitten kodin syötettyä?
- nissan auto
Se on ootettava se aika loppuun siitä radion näytöltä ja sit paineltava oikein se koodi sinne radioon. mitä useammin sen väärin painaa niin sitä pitemmäksi menee se aika että saa uudelleen koittaa koodia laittaa.
- Kyrsiintynyt
itte kävin merkkiliikkeen tiskiltä koodia kysymässä,ei sitä vaan löytäny vaan käski purkaa auton ja radion irti ja katsoa takaa radion valmiste ym,numerot ja palata tiskille takasin.ei millään onnistunu että olisi omistaja suhde nyt varmistettu ja olisin sen soittamalla sitten koodin saanut.taas ajeluttaa maalaista 100 kilsaa moisen pilkun nussimisen takia,ketuttaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292079
- 51989
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160877Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 77720
- 53627
- 67626
- 59616
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.145612Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e133570Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520- 52513
- 6504
- 4499
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32498- 55488
- 34487
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.154476Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463