Kuinka saa turvakoodin näkyviin radiossa asennuksen jälkeen? Huolto asentaa puuttuvan koodin mutta ei halua antaa sitä minulle. Haluan kirjoittaa muistiin.
Kiitos!
Radion koodi
6
2528
Vastaukset
- vil3
jaa tuohan on kiperä kysymys taitaa olla hakkerin hommia jaa mut eiks se lue huolto kirjan vikal sivul
- Nissan autoilija 7v
Eikös auton mukana ole koodi kortti jossain ohjekirjan tai huoltovihkon yhteydessä jossa on tämä radion koodi (siis jos on tämä intekroitu radio kyseessä) Samassa kortissa muistaakseni on myös ajoneston joku turvakoodi NATS koodi nimikkeellä.
- 2pfw
Itse saatiin ainakin se merkkiliikkeen tiskiltä pyytämällä...
PS. Ei niillä taida kauppa käydä, kolme myyjää paikalla, yks etsi koodia koneelta, toinen tarkisti paperit, että ollaan oikeilla asioilla ja kolmas piti meille seuraa... - faijari
miten sen koodin saa sitten radioon syötettyä ja hyväksyttyä. tällä hetkellä näytössä wait ja minuuttiluku joka pienenee, saako sen jollain ohiteetua ja sitten kodin syötettyä?
- nissan auto
Se on ootettava se aika loppuun siitä radion näytöltä ja sit paineltava oikein se koodi sinne radioon. mitä useammin sen väärin painaa niin sitä pitemmäksi menee se aika että saa uudelleen koittaa koodia laittaa.
- Kyrsiintynyt
itte kävin merkkiliikkeen tiskiltä koodia kysymässä,ei sitä vaan löytäny vaan käski purkaa auton ja radion irti ja katsoa takaa radion valmiste ym,numerot ja palata tiskille takasin.ei millään onnistunu että olisi omistaja suhde nyt varmistettu ja olisin sen soittamalla sitten koodin saanut.taas ajeluttaa maalaista 100 kilsaa moisen pilkun nussimisen takia,ketuttaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776