Tietääkö kukaan miten saan videokamerasta päivämäärän näkyviin, kun kopioin kamerasta,joko dvd,lle tai videonauhalle.
kamera on JVC gz-mg 330 ae.
JVC cam
5
96
Vastaukset
Eiköhän se kerrota ohjekirjassa. Epäilemättä tuo asetus tehdään jostain päin valikkoa, mutta kyseistä kameraa tuntematta kysymykseesi on jokseenkin mahdoton vastata.
- Timoliini
Sinähän sen sanoit.
Kas kun en katsonut ohjekirjaa,tai valikkoa.
Kamerankin taisit tuntea parermmin kuin hyvin.
Mutta pääasia ,että vastasit.KIITOS. - T..
Timoliini kirjoitti:
Sinähän sen sanoit.
Kas kun en katsonut ohjekirjaa,tai valikkoa.
Kamerankin taisit tuntea parermmin kuin hyvin.
Mutta pääasia ,että vastasit.KIITOS.Ota vaan kettuilu ihan itseesi, sillä 99% varmuudella tuo päivämäärä laitetaan kuvaan ja pois juuri valikosta.
Ilmeisesti et sitä tiennyt, koska joudut sitä täältä kysymään.
Nyt tiedät, joten siitä vaan etsimään.
Aikaahan etsimiseen voi vähän kulua, mutta tuskin yhtä kauaa kuin kysymyksesi jälkeen kuluneeseen vittuiluvastaukseesi, eli etköhän löydä sen itsekin sieltä valikosta alle 12 päivässä ja 20 minuutissa.
- nettipappa
Päivämäärä täytyy asettaa näkyviin jo kamerassa. En tiedä millä sen saa jälkeenpäin videolla paitsi tietokoneella jollain videoeditointiohjelmalla.
- T..
Kyllä mun DV-kamerani tallentaa aina päivämäärän sinne videokuvan sekaan. Kuitenkin asetuksista on kiinni, näkyykö se siinä kuvassa vai ei.
(ei siis ole samaa ongelmaa kuin analogisissa, jolloin päivämäärä oli joko kuvassa tai sitä ei tallennettu ollenkaan)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024