Hei, onko tietoa mikä mättää kun telan kiristyspyörä ei suostu liikkumaan, onko komatzun vika vai ominaisuus, kertokaa ken tietää?
Komatzu
3
381
Vastaukset
Samaa malliahan ne joka koneessa on, joten Komatsu tai ei niin samat oireet.
Mites on? Eikö suostu liikkumaan kumpaankaan suuntaan vai vain toiseen?
Voihan olla paikalleenkin ruostunu sylinteri jollon ei liiku kumpaankaan suuntaan.
Jos ei halua tulla sisäänpäin niin ottaa kiristys venttiilin kokonaan irti ja painaa kauhalla sisäänpäin.
Jos taas ei tuu ulospäin niin vara todennäkösesti loppu ja rasvat tursuaaulos kun männänvarsi ulkona sylinteristä. Voihan olla myös että jos ollu ihan huulellaan ja on millin pari vinossa menossa sisäänpäin jolloin jääny siihen juntturiin.
Jos ei tuu rasvat ulos ilman lukkoventtiiliä tai ei saa pumppaamalla tulemaan ulospäinkään on seuraava homma heittää tela pois paikoiltaan ja nykästä johtopyörä kiristimineen ulos ihmeteltäväksi. Muuten kun heittää sen telan sisäpuolelle niin ainakin omasta mielestä mukavampi kiskoa takasin paikalleen.- Usko ei lopu
"Jos ei tuu rasvat ulos ilman lukkoventtiiliä tai ei saa pumppaamalla tulemaan ulospäinkään on seuraava homma heittää tela pois paikoiltaan ja nykästä johtopyörä kiristimineen ulos" Tilanteeni on tuo edellä kuvaamasi, eli miten heittää tela sivuun,pitääkö katkaista vai onko muita keinoja?
Usko ei lopu kirjoitti:
"Jos ei tuu rasvat ulos ilman lukkoventtiiliä tai ei saa pumppaamalla tulemaan ulospäinkään on seuraava homma heittää tela pois paikoiltaan ja nykästä johtopyörä kiristimineen ulos" Tilanteeni on tuo edellä kuvaamasi, eli miten heittää tela sivuun,pitääkö katkaista vai onko muita keinoja?
Ketju kiinni lapun kulmasta puomin päähän ja vetää sivuttain(pois paikaltaan) samalla pyöräyttää telaa. Tuskin niin kireellä on ettei saa pois paikoiltaan. Itse asiassa telaa on vaikea saada niin kireälle ettei sitä saa pois paikoiltaan jos tarkoituksella haluaa. Itse en lähde katkaisemaan telaa jos siihen ei ole aivan pakottavaa syytä. Tapin tai lenkin vaihto on oikeestaan ainoita syitä, tai sitte se kun loppuun ajettu ketju otetaan pois niin kun samalla kun polttaa lapun pultit poikki niin polttaa ketjun poikki.
Yläpuolelta 2-4 lappu siitä lukien mistä kohtaa ketju koskettaa johtopyörään. Siihen koukku kiinni ja veto sisäänpäin. Sitte vaa ajoa johtopyörän suuntaan niin eiköhän tipahda. Voi myös kauhalla työntää samasta kohtaa jos ylettyy mukavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232