opettajat liian seksikkäitä

koulupoikaahhaahah

joo eli meil on pari opettajaa jotka heruttaa kivasti tissejä ja hyvät perseet ja joskus opettajamme tulee ihan tahalteen heruttaa sen tissei mun luokse koska se kn nähny mun kattovan, sit se on nähny myös ku mul seisoo nimittäi tää samaine opettaja on meijän liikanopettaja ja olin viimesten joukossa oikeestaan vika liikanjälkee suihkussa melkee kaikki muut oli lähteny jo pois mut olin yksin suihkussa sitten se ope tuli kattoo onks ketää enää jääny pukkariin ni sit se tuli suihkuu kattoo ja olin iha normisti siel sit se tuli ovelle ja käännyin ni alko stondaa ja hetken se jotai jutteli ja lopuks näin ku se vilkas mun mulkkuu ja onnekse lähti nopee ku oli pakko vähä vetää kätee :) se ope on nii tajuttoma seksikäs ja tekis mieli vaa puristella sen tissei en tiiä oikee ku en voi päästä senkaa panollekkaa mut kerran tahaltee ku oli verkkarit ni seiso ni tahaltee toin mu kellin se lähelle et näkis kui kiimanen oon

15

3585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomaakyllä96

Kävisit sitä koulua , etkä keskittyis opettajiin . HUOMAA kyllä..

• en usko..

En kyl usko, että naisliikanmaikka käy poikien pukukopeissa ja suihkuissa.. Taitaa olla vaan ne miesliikanmaikat..

• Joskusvuosiasitten

Ei, kyllä meilläkin on käynyt koulu-uintien aikana joskus vuosia sitten.

• etwa<QWW

jonkun pikku pojan säälittävä fantasia toi suihkustoori

• 14+88

Oman kokemukseni mukaan seksikäs opettaja on pelkkä urbaanilegenda.

• niitä aikoja...

meil oli yläasteella todella seksikäs opettaja. hän oli siis "sijainen", tai opetti siellä vähän sitä sun näitä oppiaineita, ainoastaan tyttöjen liikkaa veti vakituisesti joskus.
        siis oli joku just vähän yli 20v hyvä kroppa, blondi, mukavat tissit. kaikki pojat kuolas :D
        kerran veti ysiluokan lopun viikoil liikkatunneil jooga meille. siis tytöt ja pojat laitettii yhteen ja se veti meille meijän perus poikien maikan kaa. uuuuh paras jooga unti ikinä :DD

• poika9lk

itelläkin on v*tun seksikäs kotsan opettaja... se on semmonen nuori kaunis blondi, aika laiha eikä mitkään isot ryntäät ole mutta aivan upea perse... kyllä ovat kotsan tunnit yksi viikon kohokohdista

• Koool

Meijä koulun kaks miesopee... Aaahhh.. Mä kiihotun niin niistä, semmosii kolmekymppisii nuorii miehii... Ahh ne kasvot, hiukset ja perse , jos olisin mies ni kyl seisois

• looooooolv

Taitaa olla vaan sun haave ja päätit kertoa sen tänne tosi hieno että haaveilet tollasesta mutta oikeessa elämässä tuota ei varmasti voi tapahtua koskaan :)

• sallamariiiia

erotappa fantasiat tosielämästä:) Naisopettajat ei nimenomaan saa mennä poikienpukuhuoneeseen tai peräti suihkutilaan:o

• abii

Niissä seksuaalisissa kiihottumisissa ei ole mitään outoa,mutta niitä ei pidä todelli suudessa toteuttaa.mutta haaveilla voi.

• Anonyymi

Seksistä tai seksikkyydestä en tiennyt 7-vuotiaana tuon taivaallista,
      mutta rakastin palavasti ekaluokan opettajaa.
      Vielä aikuisenakin muistot hänestä on ihania.

• Anonyymi

Mul oli nuorena enkun ope. Tunsin intohimooo siihen. Kerran järkkäsin itteni jälki-istuntoon sen kans. Niin se vaan näki minun intohimon ja tuli kuin tulikin suutelemaan minnuu ja sain tutustua open hameen alle. Sitte se sano että mennään tekemään läksyt yhdessä sen kotiin ja että hänellä ei oo miestä ja että hän kyl tykkää minun kaltaisista nuoremmista pojista.
      Siitä se sitte enkku alko tuntua ihan mukavalta tunnilta ja muutenkin koulu maistu niin mukavalta

• Anonyymi

Pikkuinen poikanen kirjoittelee fantasioitaan, todennäköisesti et saa koskaan tuntea naisen kosketusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkuinen poikanen kirjoittelee fantasioitaan, todennäköisesti et saa koskaan tuntea naisen kosketusta.

Etkö kade ymmärtänyt? Sain jo kosketuksen ja itekki sain koskee.
        Joten älä auo mulle poskee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      118
      3732
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      314
      2642
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2180
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1991
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1738
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      131
      1245
    7. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      7
      1211
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      96
      1194
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      84
      987
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      962
    Aihe