EMC24.fi KOKEMUKSIA (Euro Motor Center)

EMC24

Tilasin VARASTOSSA olevaa pikkutavaraa perjantaina 26e arvosta, postikulut 9e. Vieläkään ei tuotteita ole postitettu, mikä VITTU siinä kestää. Noilla postihinnoilla pitäisi tuotteen olla postissa instana. Jumalauta miten vituttaa tämmönen toiminta. Onko muilla kokemuksia kys. liikkeestä vai onko ihan tuntematon? ..Mopon osia siis kyseessä.

27

9741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nhjghjfghhjhfgrestyu

      mä jouduin oottaa kerran just sellast pikkutavaraa jotaa yli kuukauden,et on aika paska sivusto:)

    • jooh2

      Kyllä tuo oli hemmetin hyvä paikka monia vuosia sitten, kun oma isoveli oli mopoiässä. Ei mennyt kauaa toimituksissa yms. Tiedä sitten miten paska paikka se nykyään on..

    • motocrossari

      ite suunnittelen tässä FOX 360 Daytona Retro crossi kamojen tilaamista kyseisestä liikkeestä.. ei ole kyllä minkäänlaista kokemusta tuosta liikkkeestä et kai se on vaan riskillä mentävä (jälleen) :D

    • ex asiakas.

      Tyrivät pojan mönkkärirempan täysin. Veimme variaattori remppaan mutta jostain syystä oli tehty koneremppa. Selvesi että kesäpoika olikin vääntänyt pylttikoneella kampuran poikki..Ja kun saimme 3viikon odotuksen jälkeen mönkän takasin niin 2 viikon abon aikana oli löystynyt melkeimpä kaikki moottorinpultit ja kone kalahti rikki...Eivät ottaneet mitään vastuuta asiasta..Kuluttajaasiamis hoitaa asiaa nykyään ja tämä homma alkoi 2.5kk sitten pelkästä variaattorin säätöön viennistä.. On haikea katsoa 7v poikaa joka melkein itkee tuota mönkjäänsä.. ei ole eka mitä olen kuullut..

    • Ei voi kun kehua!

      Loistava liike! Aina ystävällinen ja auttavainen henkilökunta, osaavat huoltomiehet, laadukkaat osat, sopivan hintainen, yleinen fiilis mahtava! viis tähteä EMC:lle loistavasta asiakaspalvelusta!

      • rthhj

        Totta kai voi kehua niin kauvan kun ei tule ongelmia takuu aikana,mutta sitten riemu repeää.Kuluttajaneuvojan suosituksesta eivät välittäneet ,ja joutuvat mustallelistalle jokunen vuosi sitten.Taisi olla kauppalehdessä juttu.En asioi enää siellä.


    • pettynytasiakas

      tossa firmassa ei tiedetä mitä tarkoittaa sana palvelu

    • AGGG

      Etuputkien steffat ja öljyt vaihdetty kyseisessa liikkeessä, jälkikäteen selvisi että siinä laitettu liikaa ölyjä putkiin. Toiminta virhe oli siinä että asentaja oli laittanut öljyä sallittuun rajaan ilman jousia ja vasta sen jälkeen laitettu jousi paikalle.

      Eivät ottaneet vastuuta siihen ...

      Tuo liikkeen toiminta kuulosta aikamoiselta paskalta ...

      En suosittele, taidottomia ...

    • Neveragainemc

      On kyllä surkeinta palvelua mitä ikinä olen kokenut. Ylimielisiä myyjiä joita ei kaupankäynti kiinnosta ollenkaan. Onneksi kauppoja riittää ja voi äänestää jaloillaan. Ei voi kuin ihmetellä miten tuolla käy asiakkaita.

      • matkapyörä

        Niin kauan kun ei ole mitään valittamista niin kaikki on ok. mutta sen jälkeen on ylimielistä ja eräs herra tuntuu vähän hermostuvan ja tiuskii kun liian paljon puhuu sille ja kattelee taivaalle.Huollon vastaan ottaja oli ihan erillainen kuin eka ja toka kerralla käydessäni(TULITERÄ PYÖRÄ),kolmannella kerralla tuli vähän outo olo kun oli niin ylpeän oloinen kysyi minkähän ikäinen pyörä halveeraavaan sävyyn (2016). yrittävä mahdollisemman nopeasti nämä vanhat jermut päästä asiakkaasta eroon,eräs nuori pyörän luovuttaja oli ihan mukava tyyppi ainakin nyt ja se uusi ajokama myyjä.Näin minä ainakin koin siellä käydessäni, ja myöskin emäntkin sano että se tiuskia on jotenkin outo.Siellä homma on aina kerrasta pokki kunhan saa rahat pois.En enää kehtaa olla että kuvitelin vain mutta tosi on että on se jännä paikka.Ei tarvite edes jutustella niin näyttää että asiakas on jotenkin on tiellä vaikka tuo pyörän pitkänmatkan takaa huoltoon.rouvakin sano että mitäs menet tyrkylle sinne. no pitää käyttää huollossa vaikka 1000km päässä mutta sinne en enää mene ja vaihdan bemmun myöhemmin jossain muussa liikkeesä.


    • Kesämies666

      Mulla on tästä paikasta sisäpiiritietoa. Hyvä paikka on ja varaston puolella töissä joskus olleena voin sanoa että heti ku tilaus tulee perille nii samana päivänä paketoidaan tuote/tuotteet ja lähtee sitten iltapäivällä menemään. (Jos kaikkia tilattuja tuotteita on varastossa) Jos ei ole tavaraa varastossa nii mitäpä se emc sille mahtaa että heille tukusta tuleva tavara tulee myöhässä. Mukavia tyyppejä on täällä joka ikinen jonka olen tavannut ja osaavat asiansa.

    • 12312332222

      Täys paska pulju

    • TArffman

      En yrittäjä ymmärrä tämän paikan yrittäjää että miksi se ei ota hommaa tosissaan. Kävin seisomassa ja odottamassa varaosatiskillä tänään puoli tuntia, ihmiset käveli emc musta paita päällä ohitse varastoon tervehtimättä. Tukeva poninhäntä mies jotain papereita long hermostuneena.
      Missä asiakaspalvelu ??
      Aikani odotin ja päätin etten ikinä astu tähän firmaan. Aurinko ei niin kauniisti paista. Yhden 28000 euron HD:n onnistuin tuolta aikoinaan ostamaan mutta se myyjä ei ole evää töissä. Harmi kun se osasi hommansa.
      Kävisivät Heikin työntekijät katsomassa Akkutalossa että mitä on asiakaspalvelu . Jos yrittäjä tietää ja hyväksyy vatuloinnin, silloinhan asia on selvä linjanveto. Business pyörii ilman asiakkaita.

    • Anonyymi

      Kaksi kertaa olen tuolta tilannut, ekan ja vikan. Tuote kyllä tuli kohtuullisessa ajassa mutta oli väärä, ei käy kyseiseen mopoon vaikka piti ja sivustolla huonot tiedot, ehkä syystä.

    • Anonyymi

      Aluksi liike tuntui miellyttävälle ja sain oikeat osat, mutta seuraavan kerran kysyin onko hinnassa yhtään varaa pudottaa vastaus oli kielteinen. Se, että liike tulee vastaan edes euron antaa positiivisen vaikutelman.

      • Jutustelija1

        Itse tapaan hinnoitella niin että hinta on se mikä se on ja kaikille sama ilman että täytyy tingata.

        Mutta kukin makunsa mukaan.


    • Anonyymi

      Pojan Skopaan möivät väärät osat vaikka kaikki tarvittavat tiedot annoin. Moottori lasahti 6km sisäänajon jälkeen väärän neulalaakerin takis..Uusi mäntä sökö, pytty raateja täynnä ja alakerressa neulalaakerin paloja...Mönkijästä tuhosivat huollossa koneen eikä vastuuta.

      • Anonyymi

        Verkkokaupan mainostamia tuotteita todellisuudessa huonosti saatavilla! Pojan tilaamista kolmesta eri tuotteesta ei yhtäkään "hyllyssä"... yhden sentää saivat hommattua jostain tukkurilta erikseen tilaamalla. Harmittaa poijaan puolesta kun joutuu odottelemaan rahojaan takaisin, EN SUOSITTELE VERKKOKAUPPAA. Puljun muusta toiminnasta ei tietoa.


      • Todella huono paikka. Vaihdatin moottoripyörään eturenkaan ja huollosta lähdettyäni ratti alkoi väpättää kun vauhtia oli n. 50km/h tai sen alle. Huomasin että olivat jättäneet toisen mutterin, joka pidättää etuvannetta/rengasta paikoillaan, kokonaan poissa. Soitin liikkeeseen, jossa pyysivät tulemaan paikalle seuraavana päivänä.
        Menin sitten ja huoltopäällikkö tuli elvistelemään, että ei ole voinut heillä mutteri jäädä laittamatta yms. ja sanoi että varmaan joku sivullinen tehnyt kiusaa... Käytös oli hepulla sellainen että en viitsinyt jäädä, vaan hoidin mutterin muuten paikoilleen.
        Tämä oli tietysti minulle viimeinen kerta kyseisessä paikassa asiointiin. Tätä kertaa aiemminkin asiakaspalvelu oli ollut surkeaa, mutta olin sentään saanut ostettua joitain ajovarusteita.


      • Anonyymi
        naiterasan kirjoitti:

        Todella huono paikka. Vaihdatin moottoripyörään eturenkaan ja huollosta lähdettyäni ratti alkoi väpättää kun vauhtia oli n. 50km/h tai sen alle. Huomasin että olivat jättäneet toisen mutterin, joka pidättää etuvannetta/rengasta paikoillaan, kokonaan poissa. Soitin liikkeeseen, jossa pyysivät tulemaan paikalle seuraavana päivänä.
        Menin sitten ja huoltopäällikkö tuli elvistelemään, että ei ole voinut heillä mutteri jäädä laittamatta yms. ja sanoi että varmaan joku sivullinen tehnyt kiusaa... Käytös oli hepulla sellainen että en viitsinyt jäädä, vaan hoidin mutterin muuten paikoilleen.
        Tämä oli tietysti minulle viimeinen kerta kyseisessä paikassa asiointiin. Tätä kertaa aiemminkin asiakaspalvelu oli ollut surkeaa, mutta olin sentään saanut ostettua joitain ajovarusteita.

        Tilasin tänään pari osaa emc24 ja nyt jo myöhässä joutunut odottamaan jo kaksi päivää turhaan koska ne sieltä oikein tulevat? Onko muilla kestänyt kauan emc24 tilaukset?


    • Anonyymi

      Myyjät ja muu henkilökunta käyttäytyypi kyseisessä firmassa kun aasit. Ei saa enskakoppaan öljyjä, ei ehdi puna-turpanen omistaja muuta ku kahvia lipittää. Kyllä on turha paikka kaiken kakkiaan. Eilen kävin ekaa kertaa emc:llä ja jäi viimeseksi.

    • Anonyymi

      Kyseiseen Lasipalatsiin tullessa odotukset oli lupaavat , ensimmäisen 30min odottelin myyjää laitepuolella , pompin mönkijöitten päällä, tutustuin laitteisiin omatoimisesti, ei näkynyt vieläkään myyjää, lähdin vessaan. Palattuani vessasta näin ohi kulkevan myyjän joka aloitti palvelun, kyseltyäni 12.500e mönkijästä tietoja ja ominaisuuksia vastauksia tuli nihkeästi ja osaan kysymyksistä ei ollut tietoa, pelkkää olkapäitten nostelua ja naureskelua niin kuin olisin ollut kuka tahansa tyhjätasku nobody joka ei mitään olisi ostamassa. kyllä täytyy sanoa että palvelu on ala-arvoista ja 80luvun tyyliä, itse uuden mönkijän v.2019 ostaneenani kyseisestä liikkeestä olen jatkossa ennemmin ilman mönkijää kun rahoja tuohon firmaan vien. Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Tosi huonoa palvelua ja ylimielisen oloista porukkaa. Pitäis varmaan ovelta sisään astuessa kaivaa taskusta viuhka tonnin seteleitä ja käyttää niitä huiskana näin helteillä. En tosin usko että sekään auttaisi. Hoitelen itse oman BMW:n huoltotarpeet etelämpänä...

      • Anonyymi

        Totta joka sana, ikävä kyllä


    • Anonyymi

      Pitipä huvikseen tulla lukemaan muidenkin kokemuksia liikkeestä. Palvelun huonous on yhtä huonoa, tai oikeastaan yhtä olematonta, kuin ennenkin.

      Vuosia jo tätä liikettä vältellyt huonon ja henkilökunnan ylimielisen käytöksen vuoksi. Nyt ajattelin käydä katsomassa, että joskus sieltä olis saanut kampetta ostetuksi, mutta eipä saanut.

      Henkilökunta suorastaan vältteli, vaikka en erityisen huono-osaiselta ihmiseltä varmasti vaikuttanutkaan. Kukaan ei tullut kysymään, mitenkä he voisivat auttaa. Minkäänlaista asiakaspalvelua en saanut.

      Ehkä heitä vaan ei kiinnosta tehdä muutamien satasien, tai tonnien kauppoja. Jää vaan sitten ne suuremmatkin kaupat tehtyä, kun asiakkeelle saadaan vitutusta aiheuttava olotila.

    • Anonyymi

      Surkea pulju. Luvataan tuotteet 2-5 päivässä eikä tule mitään infoa siitä ettei heillä edes ole kyseisiä tuotteita varastossa. Kyselemällä löpisevät ympäripyöreitä. Sitten vaan odotellaan…

    • Anonyymi

      Samanlaisia kokemuksia. Varaosapuolella palvelu pelannut, mutta laitepuolella suhtaudutaan ylimielisesti. Kesällä kävin katselemassa pyörää, ei mitään reaktiota myyjiltä. Lähdin pois ihmeissäni.

      Nyt syksyllä sama touhu jatkuu. Nuori myyjä sentään palveli, mutta vanhempi pysyi pöytänsä takana ynseän oloisena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe