Olen 50 vuotias mies ja haen samanikäistä tammaa. Mistä löytää sellainen tällainen vanhus. Haluan kiittää jo etukäteen asiallista vastauksista.
Haku
10
646
Vastaukset
- nainen55
mistään niin vanhaa tammaa, ne juoksentelee jo vehreimmillä laitumilla.
- sing sing
sillä tekisit? :D
- ohjastaja
kaveri on raveihin menossa? :D:D
- Jeppe
Tämähän on keskustelupalsta ja kommenttia tulee jos jonkinlaista niinkuin nyt tämäkin. Pikkuisen oli seksistis/sovinistinen aloitus, kun tammaa ilmoitit hakevasi. Toiseksi, viiskymppiset naiset on nykyään semmoisia menopelejä, että 'vanhus', ei ei... Aloitus tyyliin "50-kymppinen varakas (erittäin tärkeää) ja komea mies etsii Mersun etu... jne
Muuten saat seuraavaksi jo hevosmyyntilinkkejä.
Tämä vastaus ei ollut erityisen asiallinen, joten passaan kiitoksen seuraavalle. - jo vain
mees katsoo tuolta 50 ja 60 puolelta niin voit löytää sopivampaa seuraa
- Mies 50+
mä meinasin hakee kamua hävittäjälentäjänä,no kokemusta oon olen lentänyt lentokonetehtaalta ulos,mut semmoisia ei parane mennä möläytteleen,vai asiallisia vastauksia täältä,älä unta nää,näitä tammoja ei noin vaan pääse lautasille läimäytteleen,tääl on sentään vongattu jo miltei kaikin konstein,no onnea kuitenkin ei sitä tiedä jos kuitenkin... ri sittenkään meinasin vanhan kliseen että ain löytyy hevoselle ajomies,mutta siin vanha paappa voi olla lujilla.Ja hitaat hevoset ja nopeet autot ne on ollu monen tuho.
- tamma
ei sun ikäiset tammat huoli noin vanhaa oria...kun nuorta lihaakin on tarjolla niin paljon kun jaksaa ottaa vastaan!
Ooks muuten kyselly vanhainkoti paikkaa ittelles, alkais oleen aika, sieltä voisit löytää ittelles tammukaisen...
Onnea etsintään, lycka till! - Hirnuttaa
Voi voi ja voi aika persoonallinen haku. Olisit laittanut mies 50 tilalle että ruuna. Niin ois ollut ymmärrettävämpi?
- amiliina
että eihän viiskymppinen vielä mikään vanhus ole!
- Hanski
Parhaassa iässä, herranen aika!
Ajan kuva on juuri se, ettei ihmisiä ole kuin 20-vuotiaat "kersat", joilla ei ole vielä viisautta eikä kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924