223.rem linnun- ja kauriinpyyntiin

dsffdf

Mites tehoaa 223.rem kauriille? Mihin asti tohtii kokeilla? Ja entäs teerelle.

Olen ostamassa kyseistä kaliberia kyseisiin pyynteihin. Ehdotelkaas malleja. Aseen tulisi olla kevyt.

6

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Latausmiäs

Tehoaa kauriille ja teerelle hyvin.. Matkat on pitkälti kiinni siitä miten osaat ampua ja millainen on keli, mutta kyllä me maksimi matkat alkaa olemaan sielä 250-300m kohdalla.. Kevyt luoti on herkkä tuulelle.

Ihan vaan kysymyksenä.. Mikset ota samantien vaikka 6.5x55 kaliberia? Suorempi lentorata, vain hieman suurempi luoti joka on raskaampi ja vähemmän herkempi tuulelle. Lihahukka molemmissa eläimissä samaa luokkaa tai pienempi.

Jos haluat kevyttä, kestävää ja tarkkaa sekä kohtuu hintaista niin HOWA Lightning cal. 223 tai sama merkki mutta cal. 6.5x55 ;)

• Juu.

Komppaan tätä. Mulla on just toi Howa Lightning .223 ja hyvin toimii.

• .243win

.243win

• gsdgsdgsd

vastauksia? Ehdotelkaa malleja....

• sdsd1

Kaikki 222, 223 ja 6.5 ovat hyviä. Nuo 222 ja 223 ovat todella tuuliherkkiä. Itse kannan vanhaa 222 selässä ja turvallisella passipaikalla 7mm rem mag. Sakon aseista olen pitänyt, mutta onhan nuita muitakin hyviä.

• 23de2ew 270win

270win erinomainen cal, suoralentonen ei tuuliherkkä
      vallankin jos lataat itse..valikoimaa vaikka kuinka..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe