Mites tehoaa 223.rem kauriille? Mihin asti tohtii kokeilla? Ja entäs teerelle.
Olen ostamassa kyseistä kaliberia kyseisiin pyynteihin. Ehdotelkaas malleja. Aseen tulisi olla kevyt.
223.rem linnun- ja kauriinpyyntiin
6
711
Vastaukset
- Latausmiäs
Tehoaa kauriille ja teerelle hyvin.. Matkat on pitkälti kiinni siitä miten osaat ampua ja millainen on keli, mutta kyllä me maksimi matkat alkaa olemaan sielä 250-300m kohdalla.. Kevyt luoti on herkkä tuulelle.
Ihan vaan kysymyksenä.. Mikset ota samantien vaikka 6.5x55 kaliberia? Suorempi lentorata, vain hieman suurempi luoti joka on raskaampi ja vähemmän herkempi tuulelle. Lihahukka molemmissa eläimissä samaa luokkaa tai pienempi.
Jos haluat kevyttä, kestävää ja tarkkaa sekä kohtuu hintaista niin HOWA Lightning cal. 223 tai sama merkki mutta cal. 6.5x55 ;)- Juu.
Komppaan tätä. Mulla on just toi Howa Lightning .223 ja hyvin toimii.
- .243win
.243win
- gsdgsdgsd
vastauksia? Ehdotelkaa malleja....
- sdsd1
Kaikki 222, 223 ja 6.5 ovat hyviä. Nuo 222 ja 223 ovat todella tuuliherkkiä. Itse kannan vanhaa 222 selässä ja turvallisella passipaikalla 7mm rem mag. Sakon aseista olen pitänyt, mutta onhan nuita muitakin hyviä.
- 23de2ew 270win
270win erinomainen cal, suoralentonen ei tuuliherkkä
vallankin jos lataat itse..valikoimaa vaikka kuinka..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399