Olen menossa takaisin työelämään hoitovapaan jälkeen lapsemme jatkaessa kotihoidossa ja saamme kotihoidontukea. Mieheni on tällä hetkellä työvoimapoliittisessa koulutuksessa päivärahalla, joten töihin mennessäni kh-tuki aletaan vähentää miehen päivärahoista. Nyt pitää sitten ilmoittaa miehen liittoon töihinpaluustani. Tietääkö kukaan, vaativatko ammattiliitot lähettämään mitään tositteita, esim. palkkakuitteja tms. vai riittääkö heille pelkkä ilmoitus työn alkamisesta sinä ja sinä päivänä?
Kotihoidontuki ja päiväraha toisen palatessa töihin
Töihin palaaja
2
134
Vastaukset
- Emädemu
Tottakai, kun sinäkin äänestät demuja, niin he kiittävät. Antavat muka satasen ja ottavat seuraavassa käänteessä vaalien jälkeen viisi.
- Töihin palaaja
Ja tämä liittyi aiheeseen miten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899