Tiffany ja Jorma Kalevi.....

karaokemimmi

Oli pakko tarttua kynän varteen koska minulla rupesi keittämään ja näin yhtä aikaa punaista ja taisi olla vielä siinä ihan vihreitä pilkkujakin mukana. Olen Mimmi ,eli karaoke emäntänä ollut siellä saarilla jo neljä talvea joista kolme kautta JormaKalevilla.. Eli minulla on pikkuisen kanttia puhua asioista jotka tiedän. Vihastukseni sai kohoamaan Hymyn keskustelupalstoilla ollut kirjoitus jossa joku ,ilmeisesti vanhempi henkilö kertoi varoittaneensa lapsiaan menemästä Tiffanyyn koska se on suorastaan vaarallista. Iso paha omistaja vaanii nuoria ja syö ne suihinsa.. Jokaisessa on vikansa ,uskokaa pois ,ihan jokaisessa,myös JormaKalevissa ,mutta olisin minä jotain nähnyt tai kuullut jos noissa uskomattomissa syytöksissä olisi edes hitunen perää... Tulin toimeen JK.n kanssa kun hoidin hommani kunnolla ja pysyin siinä mitä oltiin sovittu. Palkkani sain ,joka ainoan euron ja asunnon ja ruokakin oli Amigossa varattu. Olihan minulla ajatukseni kuinka asioita olisi voinut hoitaa ehkä paremminkin mutta JK.n ravintolat ja näinollen myös hänen voitot tai tappiot,ei kuulunut minulle.Minua kohtaan reilu mies ja kun ei vielä kännissä söhlännyt asioitaan niin sai minulta kaiken kunnioituksen.Tiedän että omat ongelmansa hänellä oli yksityis elämässään mutta nekään ei kuulunut minulle eikä kyllä muillekkaan.. Painotan vielä ,että kerroin vain mitä itse näin ja kuulin. En tiedä asioista mitä on ollut JK:lla muiden kanssa ,mutta mielestäni ei ansaitse olla ilkeilyn kohteena koko aikaa.. Jos on jo noin kauan yli 30 vuotta tehnyt samoja hommia siellä saarilla niin takuulla on tehnyt jotain oikein.. Sanompas vaan tähän loppuun että arvaa oma tilasi ja anna hitto soikoon arvo toisillekin....

71

8441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanarian konkarimies

      Kiitos kirjoituksestasi

      Ilkeyttä mahtuu tähän maailmaan
      Näillä netin palstoilla ne tulee aidosti ilmi, kun voidaan anonyymeinä puhua.
      Olen ollu Tiffanyn asiakkaana yli 10v, ei mitään moittimista.
      Viihtyisä paikka,pitäs vaa saada ihmisii sinne enemmän.
      Kohta meen sinne jälleen, tiffanyssa käyn, toivottavasti on ihmisii.
      kivaa jos näkisin Mimminki siel .....

      mies uudeltamaalta

    • Karaokemimmi

      Kiitos konkarimies.oli päivä pelastettu kun niin olin vihainen JormaKalevin puolesta. kiva aina kuulla jotain positiivistakin. Eihän sitä tiedä mitä talvi ja kevät tuo tullessaan mutta katsastellaan. Joskos sitä jonain päivänä vielä nauttisi Kanarian lämmöstä. Ilolla muistan kaikkia asiakkaita ja voi että olitte ihania. Joskus sai nauraa ja joutui joskus itkemäänkin asiakkaan murheita kuunnellessa ja sitten taas laulettiin niin että lasinpalat helisi Tiffanyn seinissä.. Menkää edelleenkin lailamaan ja pitäkää hauskaa,se on lomaillessa tärkeintä Mimmi.

    • näin nähtävä...

      Varmaan eeppistä kun Tuksiupyllyilee siellä parhaillaan.

    • Aikamoinenpoika..

      Olipas rohkeaa tulla ihan omana itsenään sanomaan mielipiteensä, hyvä Mimmi. Kyllä se kateus on se kantava voima joka saa kielet laulamaan,uskoisin niin. Eipä siellä kukaan muu ole pärjännyt niin kauan kuin Jorma Kalevi. Ei kukaan muu tietääkseni omista ravintoloitaan niinkuin Jorma Kalevi ja siinä jo kateuden aihetta riittämiin. Milloinkahan me ihmiset opimme että kieroudella ,pahansuovuudella ja muitten morkkaamisella saadaan vain itselle vatsahaava. Kaikkea hyvää Jorma Kaleville ja kaikille Yrittäjille siellä saarilla ,ihan joka ikiselle ja Mimmille terveiset.

    • hyvä Suomi

      Eikö Jamppa Tuominenkin viihtynyt kanarialla ja reterik.

      • Kärynousee.

        Joo homojen hommaa tiffanyt ja silleen.
        Oliko mukana pedofiiliaakin.
        Ei ne jutut synny atlantin tuulista temmaten.


      • yoperhonen2
        Kärynousee. kirjoitti:

        Joo homojen hommaa tiffanyt ja silleen.
        Oliko mukana pedofiiliaakin.
        Ei ne jutut synny atlantin tuulista temmaten.

        Käry nousee selvästi henkilöistä jotka jauhavat perätontä paskaa.Olisko takana kateelliset kilpailijat.........häpeäisitte....sai


    • eetu*

      kerroppas mistä olet saanut tuommoiset tiedot että kyseinen henkilö on ollut yli 30 vuotta kanarialla? niin kerron sinulle miksio kysyn tuota

    • Karaokemimmi.

      Puhutko Eetu Jorma Kalevin kolmestakymmenestä kanarian vuodesta? Taitaa kyllä olla jo jonkun vuoden yli kolmekymmentä vuotta. Tunnen JormaKalevin ihan hyvin ja olin mukana kun juhlittiin Tiffanyn kolmekymmenvuotis juhlia. Se on ihan kaikkien tiedossa eikä mikään salaisuus. Kerrohan miksi kysyt, ompas mukava tietää.....

    • han6

      juoppo mikä juoppo

    • Puukkeli

      Hyvänen aika sentään..Ei kait??? Kyllä siitä kerrotaan varmasti ihan kohta paremmin jos näin on... Mitähän mahtaa olla tapahtunut??? Jorma Kalevi on ollut aina melko terve kun ei polta eikä ryyppää vain kamala flunssa on ollut joka talvi.

    • Huhua

      Niin ne vaan huhut lähtee liikkeelle

    • Puukkeli

      Ja sitten tähän perään ihan faktaa ,ei ole Jorma Kalevi kuollut tai sitten soittelee rajan tuolta puolen. On se jännää miten tuollaisella vakavalla asialla leikitään Ajatteleeko juorun alulle panija että se saattaa säikäyttää esim. jonkun iäkkään sukulaisen tai tuttavan henkihieveriin? Hyvät ystävät ,ei enää kuolemis juttuja ellei asia ole ihan oikeasti tosi.

    • Sepposkoo

      Olen pahoillani, kun näköjään kyse oli vain huhusta.

      Itse kuulin tämän tuttavaltani, joka on nyt Kanarialla käymässä ja hän ilmoitti minulle näin kuulleensa juuri.

      Sen takia vahvistusta täältä kyselin. En sitten tiedä miksi Kanarialla tällainen huhu kiertää.

      • ron kulinaria

        homous on tappava tauti.


      • olesiisvaruillasi
        ron kulinaria kirjoitti:

        homous on tappava tauti.

        ole siis varuillasi


    • karaokemimmi

      Kerran vielä heitän tähän pikku sanasen. Tuntuu aika kurjalle nuo nimittelyt ja pahat puheet . Mietin että mikähän meitä ihmisiä oikein vaivaa. Onko itsellä niin paha olla että helposti,tuosta vaan ,lipsahtaa ilkeyksiä muistakin? Kanarialla ollessani kuulin näitä juttuja tutuista ihmisistä päivittäin. En tee itsestäni pyhimystä ,kyllä menin mukaan aika useasti ,surukseni sen totean. En millään usko että ihmiset on pahoja ihan systemaattisesti ,on vaan niin helppo lisätä pökköä pesään ja haukkua muiden mukana. Etenkin kun kukaan ei tiedä ja voi tämän mollaamisen tehdä ikäänkuin salaa. Ihan aikuisten oikeasti,kaikkea kivaa ja onnellista KAIKILLE TÄNNE PALSTALLE KIRJOITTELIJOILLE. Hymyillään kun tavataan ,vaikka ei tunnetakkaan, heh heh....

      • Se kalikka.....

        Ei taida itselläsikään olla puhtaat kalsarit pussissa.
        Monetko potkut olet saanut?
        Taidat olla ei-toivottu henkilö?
        Kenties sinustakin puhutaan selän takana - totuuksia tietysti.

        Nyt sitten olematon omatunto käy ylikierroksilla?


    • Karaokemimmi

      :) :) :)

    • Karaokemimmi.

      Täyttä puhetta,asiat sanottu niinkuin ne on. On erittäin iloista huomata että on vielä miehiä jotka ovat sanansa mittaisia. Terveiset Ville Kullervolle.

    • Ingless-fani

      Säälittäviä kirjoituksia monella näillä palstoilla. jos loma mennyt huonosti, kandee vaihtaa paikkaa eikä marmattaa muiden asioista. Itse olin tammikuussa -83 ekan kerran Tiffanyssa, ja sen jälkeen joka vuosi. olen nähnyt " loiston päivät", kuin huonotkin ajat, mutta näin se vain menee. Kertokaa omistajille mitä haluaisitte, mistä pitäisitte, moni kuuntelee juuri teitä. Nytkin poikesin lomallani 07-15.11 Tiffanyssa, Apilaniityssä, entisessä hell-sinkissä, mutta suosittelen tanssipaikkoja kuten Tropical, play del soll;ia, ovat erilaisia mutta ette tanssi-ihmiset varmaan pety. Jokaisessa paikassa OLI HAUSKAA. Tammi-helmikuussa uudestaan
      PS. onnea ja menestystä Pirjolle uuteen baariin Tiffany-ravintolan alapuolelle

    • MenepoisTuksusuomest

      Ai että Tuksun keikat veti väkeä? Miten Tuksulla ja Jorma Kalevilla meni sukset ristiin? Tais mennä sukset ristiin toisenkin suomalaisen baarin pitäjän kanssa? Luuleeko Tuksu oikeasti olevansa niin iso stara et saa tehdä ja sanoa mitä vain?

    • ubih10

      Kiitos Mimmi. Nostan hattua Sinulle. On ilo huomata, että on näin paljon asiallisia ketjuun vastanneita. Arvostan myös Jorma Kalevia (perusteluja muilta vastaajilta).
      Se, että Tiffany ei ole minun makuuni ei oikeuta minua ASIATTOMALLA tavalla arvostelemaan paikkaa eikä sen vetäjää - ei minun, eikä muidenkaan tarvitse
      tykätä kaikesta. Silti voi vastata korrektisti asialliseen kirjoitukseen. Tsemppiä Mimmi.

    • kanarialintu1

      Muutama vuosi takaperin tuttavapariskunnan kanssa Tiffanyssa ja ei mitään moittimista. Väkeä olisi voinut olla tietty enemmän. Jorma Kalevi ystävällinen ja vei meidät autollaan syömään jonnekkin ravintolaan, ruoka hyvää ja tarjoilija mukava Suomalaisnainen. Suosittelen käyntiä Tiffanyssa, menisin itsekin vielä, jos matkateko sinne olisi mielessä.

    • Talviasukas

      Yritimme mennä sinne eilen perjantai-iltana, mutta ovet olivat lukossa ja paikka pimeänä.

      • tiffanys

        On ennenkin ollut kiinni joulun aikaan. Ei tästä sen suurempaa draamaa saa aikaan.


      • ermot

        Sehän on jo kiinni koko lafka...aikansa kutakin ja piste.


      • Kanariohuijaa
        ermot kirjoitti:

        Sehän on jo kiinni koko lafka...aikansa kutakin ja piste.

        Kanarian saarten Inglesissä olin kolme viikkoa ja kuulin varmoilta tahoilta, että Tiffany on vuokrattu Apilaniityn Albertolle. Siinä on myös joku suomalainen olisko joku Mauri joka myy lomaokkkeita tai olisko Mikki. Haluaisin siihen varmistuksen jos joku tietää. Kuulemani mukaan paikassa kävi paljon paikallisia yökerho asiakkaita, mutta kun vuokria ei oltu maksettu euroakaan niin vuokranantaja pani ovet kiinni. Käsittääkseni asia on edennyt oikeuteen. Pankaa kirjoittaen jos tiedätte jotain todellista tän hetken tilanteesta.


      • kaikkiparemmaksimuutttuu
        Kanariohuijaa kirjoitti:

        Kanarian saarten Inglesissä olin kolme viikkoa ja kuulin varmoilta tahoilta, että Tiffany on vuokrattu Apilaniityn Albertolle. Siinä on myös joku suomalainen olisko joku Mauri joka myy lomaokkkeita tai olisko Mikki. Haluaisin siihen varmistuksen jos joku tietää. Kuulemani mukaan paikassa kävi paljon paikallisia yökerho asiakkaita, mutta kun vuokria ei oltu maksettu euroakaan niin vuokranantaja pani ovet kiinni. Käsittääkseni asia on edennyt oikeuteen. Pankaa kirjoittaen jos tiedätte jotain todellista tän hetken tilanteesta.

        Iltalehti kirjoitti Tiffany vuokraajien ns. huijauksesta. Minäkin olen kuullut , ett vuokraaja olisi Alberto A...pilaniitystä kumppaninaan joku suomalainen lomaosakehuijari? Nimee en tiiiä. Toivotaan ett Jorma Kalevi saisi vuokrarahat ja kelmit pois Tiffanin nurkista.
        By the way..Jorma Kalevi näköjään laulaa Uudenvuodenaattona Iskelmäbaarissa. Meitä on monta jotka haluavat kuulla elävän legendan lauluja näin juhlien aikaan. Monena vuonna tähän aikaan Jorma Kalevi on ollut poissa Kanarian saarilta.
        Sikahyviä joulun välipäiviä Onnekasta Uutta Vuotta


    • vartiat

      Ja taas..2012...

    • huikuri

      Kai ne siellä käikki huijaa toisiaan...pata kattilaa soimaa. Kuparipannu ja mummola kunnon paikkoja..menkää sinne.

      • inglesissä5kk

        Mummola ehkä mutta Kuparipannusta en tiedä. Täällä liikkuu kaikenlaista juttua. Mummolasta sen verran että siellä ilta ei voi mennä vikaan.


      • Juoppojen.pannu
        inglesissä5kk kirjoitti:

        Mummola ehkä mutta Kuparipannusta en tiedä. Täällä liikkuu kaikenlaista juttua. Mummolasta sen verran että siellä ilta ei voi mennä vikaan.

        Kuparipannu on muutamassa vuodessa muuttunut juoppojen kaljajuottolaksi ennen niin mahtavasta ruokapaikasta. Jos hyvää ruokaravintolaa etsii niin suosittelen Mummolaa. Jos taas öriseminen baaritiskillä juoppojen kanssa kiinnostaa enemmän, sitten Kuparipannu on oikea paikka.


      • MarkkuSJ58
        Juoppojen.pannu kirjoitti:

        Kuparipannu on muutamassa vuodessa muuttunut juoppojen kaljajuottolaksi ennen niin mahtavasta ruokapaikasta. Jos hyvää ruokaravintolaa etsii niin suosittelen Mummolaa. Jos taas öriseminen baaritiskillä juoppojen kanssa kiinnostaa enemmän, sitten Kuparipannu on oikea paikka.

        Tuossa ole kanssasi yhtä mieltä. Kuparipannu on synkeä kolo ja jos sillä muinoin on ollutkin jonkinlainen maine ruokapaikkana ei siitä totisesti ole enää mitään jäljellä. Kaljankittaajia kuuluu nykyään pelkästään istuksivan illasta toiseen. Jos haluaa pysytellä kielitaidottomuuttaan tai muusta syystä suomiravintoloissa niin kyllähän se Mummola on ainut suositeltava ravintola tuolla suunnalla.


      • Anonyymi
        Juoppojen.pannu kirjoitti:

        Kuparipannu on muutamassa vuodessa muuttunut juoppojen kaljajuottolaksi ennen niin mahtavasta ruokapaikasta. Jos hyvää ruokaravintolaa etsii niin suosittelen Mummolaa. Jos taas öriseminen baaritiskillä juoppojen kanssa kiinnostaa enemmän, sitten Kuparipannu on oikea paikka.

        Ei ikinä enää Kuparipannuun! Vastenmielinen juottola eikä mikään ruokapaikka, todellakaan.


    • heettero

      Ei ikinä mömmölän homatsupaikkaan.

    • Näinonasia

      Illalla Mummola ei sovi heteroille, sillä se on homojen kokoontumispaikka. Päivälläkin on homoja, mutta silloin ne ovat selvinpäin vaarattomia. Päivällä tulee istuskeltua Mummolassa. Kuparipannu on viihtyisä ruokapaikka ja pystyy kilpailemaan paikallisten parhaiden ruokaravintoloiden kanssa. On ainoa ns. suomalainen ruokapaikka, joka soveltuu myös iltaruokailuun, jossa on myös oltava tunnelmaa.

      • Helmikuussa.kävin

        "Kuparipannu on viihtyisä ruokapaikka ja pystyy kilpailemaan paikallisten parhaiden ruokaravintoloiden kanssa."

        Täällähän on huumorimiehiä paikalla. Et ole varmaankaan Kuparipannussa käynyt viime vuosina? Ennen Kuparipannu oli kyllä kohtuullinen ruokapaikka, ei todellakaan huippu, vaan keskitasoa. Se että ruoka maksaa saman mitä huippuravintoloissa ei tee ravintolasta huippuravintolaa. Nykyisin jostain syystä Kuparipannu on enemmänkin ryyppyväen mieleen. Yhä harvemmin siellä näkee ruokailijoita, enemmänkin kaljan perässä baariin meneviä ovat. Minua ei ryyppyväki haittaa, osaan ruokailla vaikka vieressä otetaan soppaa kunnolla, mutta varsinkin vanhempia ihmisiä närästää kun kaljoitteluporukka on vallannut "pannun".


    • Tietoakävijöille

      http://media.ranneliike.net/teema/aanet/p9165-WEpR5q0Z21.mp3

      Tästä voi aloittaa kuuntelemisen viiden minuutin kohdasta ja asia selviää, että kysymyksessä on homoravintola, jossa on välillä pelkästään homoja. Tämän omistajan haastattelun voi kuunnella kokonaankin kun on asiallista tietoa.

      • Pannu.on.mieleen

        Kuparipannu on enemmän meidän vähemmistöjen mieleen, onhan "Pannun" nuorempi omistajamies itsekin yksi "meistä". Yritin viime reissulla kysellä että josko lähtisi päivän päättteeksi hotellilleni, mutta oli kuulemma tuttu mies suomesta käymässä ja hän oli "varattu" loman ajaksi. Harmillista, hän on niin kuuma pakkaus.


      • HarrastatVainValheita

        Pitihän se pannu taas ottaa hampaisiin. Lopettaisitte jo valheenne.


    • FINturisti

      Vaan olette te kyllä aika "insinöörejä".
      Aikaihmiset(?) vääntävät sontaa ja juoruilevat.
      Ihan mielenkiinnosta lomallani piipahdan ..

      • x--c

        Kyllä se tosi on ilman mitään virnuilua , kun sen homojen
        lässyttävän puhetyylin kuulee , niin ruokahalu on mennyt .
        Muutenkin sellaisesta paikasta tekee mieli poistua .
        Missä yksi rotta siellä koko suku .


    • mmmmmmmuutt

      Jo on jutut

    • savunailmaan

      eipä ole enää ravintoloita jorma kalevilla...olihan ne viime vuodet aiak kuivaa touhua..missä lie mimmikin vaeltaa..kiva tyyppi oli hän.

    • Mihinmenehtyi

      Onko tietoa Jorma Kalevin naisystävän Anun kuolemasta?

      • Mimmilaulatti

        Ei ole tietoa, mutta karaoke-Mimmi nukkui pois tämän vuoden helmikuussa. Ihana ihminen hän oli ja loistavan iloinen persoona. Olin useita kertoja hänen karaokessaan.


      • Alkokinmaistui

        Uusimmassa Apu-lehdessä juttu Jorma Kalevista. Kertoo siinä Anun kuolleen vain 49-vuotiaana 19.12.2017.


      • okekara
        Mimmilaulatti kirjoitti:

        Ei ole tietoa, mutta karaoke-Mimmi nukkui pois tämän vuoden helmikuussa. Ihana ihminen hän oli ja loistavan iloinen persoona. Olin useita kertoja hänen karaokessaan.

        Kuinkahan vanha mimmi oli, ikävä juttu.


      • Anonyymi
        Mimmilaulatti kirjoitti:

        Ei ole tietoa, mutta karaoke-Mimmi nukkui pois tämän vuoden helmikuussa. Ihana ihminen hän oli ja loistavan iloinen persoona. Olin useita kertoja hänen karaokessaan.

        Empä voi sanoa jääneeni suremaan. Täysin yhdentekevä tapaus minulle.


    • Suru-uutisia ?

    • jorevaan

      Ikävä uutinen....ei Amigokaan taida aueta enää. Ajat muuttuvat..elämä jatkuu.

      • kiinnion

        Vuosi sitten Amigoa rempattiin kovasti ja ikkunassa oli myydään tai vuokrataan laput. Onhan se jo vuosia ollut kiinni.


    • uusipaikka

      Mikähän se uusi suomi-paikka on joka avataan/avattu inglesiin. onko Jorma-Kalevin paikka?

      • Kaikkea.hyvää.Jormalle

        Taitaa olla Jorma Kalevi jäänyt ansaitulle eläkkeelle. On sentään jo 71-vuotias.


      • uusipaikka
        Kaikkea.hyvää.Jormalle kirjoitti:

        Taitaa olla Jorma Kalevi jäänyt ansaitulle eläkkeelle. On sentään jo 71-vuotias.

        Jaa,on jo niin iäkäs. Ei varmaan jaksa enää aloittaa uudestaan. No,suomibaareja tulee ja menee vuosien varrella ja ainakin omistajat tuntuvat vaihtuvan. Kuparipannu kai ainoa joka on ollut kauan samoilla omistajilla.


      • laatualisää
        uusipaikka kirjoitti:

        Jaa,on jo niin iäkäs. Ei varmaan jaksa enää aloittaa uudestaan. No,suomibaareja tulee ja menee vuosien varrella ja ainakin omistajat tuntuvat vaihtuvan. Kuparipannu kai ainoa joka on ollut kauan samoilla omistajilla.

        Kuparipannu ravintola on saaren paras ravintola. Paikallisten ravintolat on aika ala-arvoisia laitoksia. Ranskanperunaa ja purukumipihviä...ihmetellä täytyy että eivät osaa paikalliset lihaa laittaa.


    • Espanjafani

      Kuka tämä Anu olikaan, vaimo?

      • suruista

        Eiköhän tuo liene Jorma Kalevin naisystävä. Jormalle osanotto.


    • Anonyymi

      Kuparipannu on korkeatasoinen ruokaravintola. Aivan eri sarjassa painii kuin nämä konkkaan menneet jaskajuottolat joita Jormakalevi pyöritti. Myi halvinta mahdollista viinaa ja sekin laimennettua, ohjelma ala-arvoista ja halveksi asiakkaita. Heti kun alkoi tulla muita suomiravintoloita, ei kukaan halunnut mennä enää hänen paikkoihinsa ja hyvästä syystä.

      • Anonyymi

        Näin on. Kupari panu baarin makkara perunat vie kielen mennessään.
        Pannun uudella makkara peruna käristimellä tulee rapeita pottuja.

        T: Pannun ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Kupari panu baarin makkara perunat vie kielen mennessään.
        Pannun uudella makkara peruna käristimellä tulee rapeita pottuja.

        T: Pannun ystävä

        Minä taas suosin pihvi ravintola Pepe Chiringoa.
        Pannu paarissa käyn ottamassa pientä hiuko palaa kuten kaali kääryleen tai
        makkara perunat.
        Pepellä hoidan sitten oikeat ruokailut valkoisten pöytä liinojen äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Kupari panu baarin makkara perunat vie kielen mennessään.
        Pannun uudella makkara peruna käristimellä tulee rapeita pottuja.

        T: Pannun ystävä

        Ai tulee pannun uudella makkara peruna käristimellä rapeita pottuja.
        Tilaatko sä pannunystävä makkara perunat pannussa aina sinappi hunnulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tulee pannun uudella makkara peruna käristimellä rapeita pottuja.
        Tilaatko sä pannunystävä makkara perunat pannussa aina sinappi hunnulla?

        Tilaan. Aina kun tilaan pannussa makkara perunat tai kaali kääryleen
        niin tilaan sen sinappi hunnulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilaan. Aina kun tilaan pannussa makkara perunat tai kaali kääryleen
        niin tilaan sen sinappi hunnulla.

        Vai että oikein sinappihunnulla


      • Anonyymi

        Niissä pimeissä homeisissa läävissä myytiin Mercadonan euron roskaviinejä vedellä jatkettuna talon viininä ja viina oli paikallista riippumatta mistä pullosta sitä asiakkaan nähden kaadettiin.


    • Anonyymi

      V...tun idiootit. Palstahäirikot.

      • Anonyymi

        Älähän nyt eläke pappa. Katsohan peiliin. Siellä löytyy se ongelma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt eläke pappa. Katsohan peiliin. Siellä löytyy se ongelma

        Peilistäsi näkyy omituinen höpöttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt eläke pappa. Katsohan peiliin. Siellä löytyy se ongelma

        Outoa höpötystä!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe