Kysyisin voiko Lagunan kaukosäätölukitusta (siis infrapunalla avaimesta toimivaa) mitenkään "herkistää", vai onko omassani jokin vika, kun avain pitää laittaa aivan sivuikkunaan kiinni enenkuin lukitus toimii.
Lagunan infrapuna-lukitus
RT-98
3
718
Vastaukset
- Rel
Oletko kokeillut uusia paristoja avaimeen.
- tate
Mulla oli aikoinaan farkkulaguna -96.
Kaukosäädön vastaanotin on mukavassa paikassa suoraan radioantennin alapuolella. Tietenkin antennin jalka vuoti, siten vastaanotin meni vähän heikkoon happeen. - joo
itsellä -98 rt2.0 ja sama "vika". En ole vielä tutkinut mutta veikkaisin pattereita. Sen verran katsoin kun hälytintä asensin jotta antenni ei ole vuotanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453