ärsyttävä pikkuveli!!!

jonsu

moi vaan!!! mun pikkuveli on ihan sairaan ärsyttävä!!! se aina häpäsee mut kaikkialla!! ja nyt vasta oonkin pulassa kun pikkuveli tuli samaan kouluun ku muutettiin...vaiks se tulee nyt tokalle enkä nää sitä usein niin silti se levittää koko ala-asteelle mun juttuja...aina kun nään kylällä jotain ala-astelaisii niin ne osotta mua ja huutaa mun sukunimellä...ja sit et mitä oon tehny ja kenen kaa!!

66

8802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahaa

      Hah. Ja monenkos vanha oot?

      • jonsu

        oon 14wee eli meen kasille!!!


    • Marissa

      Kokeile keskustella veljesi kanssa, luulisi jo sen ikäisen tajuavan, ettei juoruaminen ole kivaa ja jollei tajua niin kerroppa sä joku mehevä tarina levitykseen veljestäsi, niin eiköhän veikkasi ainakin kantapään kautta opi pitämään suutaan kiinni.

      • miiah

        Harmillinen juttu. Tiedän ettei tuollainen kyllä varmasti oo kivaa.
        Mut voithan jutella veljes kans. Ja jos ei tehoo niin kerro opelle tai vanhemmilles. Kyllä tollaseen pitää tulla loppu.


      • yhc
        miiah kirjoitti:

        Harmillinen juttu. Tiedän ettei tuollainen kyllä varmasti oo kivaa.
        Mut voithan jutella veljes kans. Ja jos ei tehoo niin kerro opelle tai vanhemmilles. Kyllä tollaseen pitää tulla loppu.

        No älä nyt välitä joidenkin kakaroiden jutuista


      • kakkapökäle
        miiah kirjoitti:

        Harmillinen juttu. Tiedän ettei tuollainen kyllä varmasti oo kivaa.
        Mut voithan jutella veljes kans. Ja jos ei tehoo niin kerro opelle tai vanhemmilles. Kyllä tollaseen pitää tulla loppu.

        nii just


      • Anonyymi

        Mun pikkuveli riehuu ja juoruu musta kans mutta, mulla auttaa se jos mä vaan sanon sille että "LOPETA". Mut ei kyl oo hauskaa...


      • Anonyymi

        No voihan stiäkin kokeilla hyvä ajatus mut mun iso veli ei anna mun keskustella sen kaa


      • Anonyymi
        miiah kirjoitti:

        Harmillinen juttu. Tiedän ettei tuollainen kyllä varmasti oo kivaa.
        Mut voithan jutella veljes kans. Ja jos ei tehoo niin kerro opelle tai vanhemmilles. Kyllä tollaseen pitää tulla loppu.

        Niinpä pitäänkin siihen pitää tulla loppu😇


    • Tee se

      Vedä sitä pikkupaskaa turpaan ja kun valittaa äitilles niin sanot että et oo tehny mitään!

      • *ärsyyntynyt*

        mun mielipide on et pikkuveljet on perseestä!! mun pikkuveli meni kans tokalle ja se on olevinaan nii kovaa jätkää... mut sit ku sille tulee jotain et sille soitetaan et pitää tulla kotiin ni se alkaa itkeen sinne puhelimeen ja tällä tavalla saa lisää aikaa olla ulkona. sama asia on missä tahansa asiassa. se on pienempänä oppinut että kun vähän itkahtaa ni saa mitä haluaa. sen isä on semmonen joka antaa kaiken periksi. ja koska meillä ei ole sama isä on tietysi pikkuveljeni paremmassa valossa isänsä silmissä kuin mä koska en periaatteessa ole mitään sukua. mutta pikkuveljet on pikkuveljiä. ja sukuaan ei voi valitettavasti valita.


      • äly hoi
        *ärsyyntynyt* kirjoitti:

        mun mielipide on et pikkuveljet on perseestä!! mun pikkuveli meni kans tokalle ja se on olevinaan nii kovaa jätkää... mut sit ku sille tulee jotain et sille soitetaan et pitää tulla kotiin ni se alkaa itkeen sinne puhelimeen ja tällä tavalla saa lisää aikaa olla ulkona. sama asia on missä tahansa asiassa. se on pienempänä oppinut että kun vähän itkahtaa ni saa mitä haluaa. sen isä on semmonen joka antaa kaiken periksi. ja koska meillä ei ole sama isä on tietysi pikkuveljeni paremmassa valossa isänsä silmissä kuin mä koska en periaatteessa ole mitään sukua. mutta pikkuveljet on pikkuveljiä. ja sukuaan ei voi valitettavasti valita.

        Kuule kyl pystyy vaihtaa sukuu. Vittu nää jonnet taas on niin neroja. jos vaihdat sukunimees ja etunimees niin et periaatteessa oo enää mitään sukua. tavallaan


      • HuomautinVain:)
        *ärsyyntynyt* kirjoitti:

        mun mielipide on et pikkuveljet on perseestä!! mun pikkuveli meni kans tokalle ja se on olevinaan nii kovaa jätkää... mut sit ku sille tulee jotain et sille soitetaan et pitää tulla kotiin ni se alkaa itkeen sinne puhelimeen ja tällä tavalla saa lisää aikaa olla ulkona. sama asia on missä tahansa asiassa. se on pienempänä oppinut että kun vähän itkahtaa ni saa mitä haluaa. sen isä on semmonen joka antaa kaiken periksi. ja koska meillä ei ole sama isä on tietysi pikkuveljeni paremmassa valossa isänsä silmissä kuin mä koska en periaatteessa ole mitään sukua. mutta pikkuveljet on pikkuveljiä. ja sukuaan ei voi valitettavasti valita.

        Mut sä sanoit, että periaatteessa ette ole sukua. Silloinhan puolivelisi ei ole oikea veljesi.


      • kakkapökäle

        oote kyl outoi


      • Anonyymi

        Ei saa vetää ketään turpiin ja muuteski eisaa valehdella nii ootko sä muka kokeillu se on aika tyhmää😡


      • Anonyymi
        kakkapökäle kirjoitti:

        oote kyl outoi

        Nii eiks ooooooooooooo


      • Anonyymi
        *ärsyyntynyt* kirjoitti:

        mun mielipide on et pikkuveljet on perseestä!! mun pikkuveli meni kans tokalle ja se on olevinaan nii kovaa jätkää... mut sit ku sille tulee jotain et sille soitetaan et pitää tulla kotiin ni se alkaa itkeen sinne puhelimeen ja tällä tavalla saa lisää aikaa olla ulkona. sama asia on missä tahansa asiassa. se on pienempänä oppinut että kun vähän itkahtaa ni saa mitä haluaa. sen isä on semmonen joka antaa kaiken periksi. ja koska meillä ei ole sama isä on tietysi pikkuveljeni paremmassa valossa isänsä silmissä kuin mä koska en periaatteessa ole mitään sukua. mutta pikkuveljet on pikkuveljiä. ja sukuaan ei voi valitettavasti valita.

        Jep helvetti jos voisi valita olis nii helppoo mut ei😤😒


    • Kokeillut

      Kato sen munat, ja uhkaa kertoo tytöille, millanen sil oli. Eiköhän hiljene!

      • jonsu

        joo en ihan taida..en mäkään mikään pedofiili oo..ja oonhan mä se nähny ku se aina saunan jälkeen hyppii munasillaan


      • Anonyymi
        jonsu kirjoitti:

        joo en ihan taida..en mäkään mikään pedofiili oo..ja oonhan mä se nähny ku se aina saunan jälkeen hyppii munasillaan

        Nii munkin😯


    • jim

      Sehän on pikkubroidin tehtävä...ärsyttää isosiskoa, jota kuitenkin ihailee todella paljon...sen mielestä mikään ei ole kivempaa kuin saada sut vihaseks...vasta silloin kuitenkin vasta huomaat sen...

    • lollipop5

      hei mun pikku veli on niin ärsyttävä että ärsyttävämpää ei voi olla. se huijaa se on maailman kestipiste ja ja kun sanoo jotain pientä siitä nii se hyökkää kimppuun.sit sen piti saada 590e kännykkä simmonen kosketus näyuttönen kun mäkin sain kosketus näyttö kännykän sen hinta oli 390e(joululahja).
      sekä jos se ei saa jotain nii se valittaa siitä jotapäivä kunnes saasen.ja sit jos menee esim sohvalle ja se halus mennä se valittaa ja alkaa murrottaa ja voi alkaa tappelee.

      • lollipop5

        ja se on kolmalnellaluokalla.


    • poika123

      Pätki se mustaksi!

    • isompisisko

      Moi Jonsu :)
      Mä kerron sulle mitä pitää tehdä. Joskus kun paikalla on ala-astelaisia, sun pikkuveljen ikäisiä tms. niin halaa sun pikkuveljeä. Purista sen naama tissejä vasten ja pidä siinä vähän aikaa. Paijaa päätä ja sano, että veli-kulta ei ollakaan halittu sitten eilisen jälkeen, mulla on sua niin ikävä ja muuta tollasta. Anna vaikka vielä pusu poskelle. Tommosesta poika nolostuu ja menee punaseksi. Sitten kahden kesken vihjaa sille syytä, miks teit noin. Vihjaa vaan mutta älä sano suoraan. Ja anna ymmärtää, että voit tehdä sen uudestaankin jos syytä tulee.

      • kakkapökäle

        pikkuveljet on joskus ihan vitun ärsyttävii


    • AAAAARGH hmh

      Jooh, mun pikkuveli on melkeimpä ÄRSYTTÄVÄMPI!
      Kun mä tulin koulusta kotiin kerran, se oli kattomassa Scary Movie kakkosta sen huoneessa kavereidensa kaa! SE OLI VIELÄ MUN LEFFA!! Ja se on vasta 9 !!
      ELI SIIS KAKKOS LUOKALLA!!!
      Joo, menin sen huoneeseen ja sanoin että te ette saa katsoo sitä ja että te ette tajuu siitä mitään joka on totta. Sitten se vaan sano jotain että me nyt halutaan kattoo tää etkä sä voi meitä estää!
      Sitten mä sanoin siitä mun vanhemmalle isosiskolle xD Ja se rages niille xD
      SEN JÄLKEEN OON PIILOTTANU KAIKKI MUN LEFFANI!!!
      Jos teillä on samanlaine pikkuveli niin piilottakaa leffanne x---o

    • joku vinossa

      puhukaa nuoret kotona vahemmillenne ikävistä seikoista,mikä koskee perheenjäseniänne.ja vanhempien on velvollisuus pitää kotirauha ja että sisarukset on omien puolella,sairasta

    • vituttaa

      Joo, munkin pikkuveli on ihan täyskusipää.

    • TÄYSVITTUMAINEN VELI

      Mun pikkuveli on aivan HIRVITTÄVÄ! Aina se on haukkumas mua.
      Tänäänkin se haukku mua finninaamaks, jolla on rasvanen tukka ja sano et koko perhe vihaa mua ja puhuu sen kaa pahaa. Ja se haukkuu mua myös, et joskus menee sanat sekasin. Jos lyön sitä, niin se sanoo et tappaa mut ja hyökkää.
      Se löy mua tosi kovaa enkä viitti löydä sitä kovaa (Vanhemmat karjuu eikä usko hyökkäämistä) Ja sen lisäks kun kerron että se pikkuveljeni on ärsyttäny mua,
      niin ne ei usko tai ei välitä tippaakaan. Ja sit ku se kertoo et ärsytin sitä niin äiti rupee haukkuu myös mua, joka on yhtä kurjaa. Pahin taitaa olla se, että se lyö mua ja perhe puhuu musta pahaa. Auttakaa.... ENKÄ TÄLLÄ TARKOTA MITÄÄN LOHDUTTAMISTA VAAN AUTTAMISTA :)

      • sama ongelma

        en keksi itekää tähän mitään kun pysyt erossa siitä mahdollisimman paljon. Esim kät kotona aina vaa syömässä ja nukkumassa. Et kiinnitä siihe mitää huomioo ja oot esim niin vähä kotona ettei se enää muista sua. Oot vaikka jokapäivä kavereittes kaa iästänne riippuen teette KAIKKEE pikkupahaa tai pelaatte vaikka vaa jalkapalloo .


      • ccccccccccc

        hakkaa se.


      • sonja-niittykoski
        ccccccccccc kirjoitti:

        hakkaa se.

        mä hakkaan pikkuveljee 24/7


      • kiva1

        Sama ongelma. Tänää meni yks lasi paskaks ku se lähti mun tuolii siirtää ku iskä muka käskeny ni sit ku ärsytti et puuttuu mun asioihin ni lasi meni paskaks ja se soittaa iskälle kuinka löin ja sillee ja sit mulle raivottii kaikeset mahollisest et jee hyvä elämä


    • sonja-niittykoski

      juu mullakin onb sellainen kauhee riiviö pikkuveli se on kauhee se kiusaa ihan sikanan ite oon kasilla jo

    • KAUHEEBROIDI.COM

      Mun pikkuveli on iha kauhee. Sil on kavereita ja ku niitä tulee meille, ne juoksee mun huonees koko ajan ja se lyö mun ovee sillee seinää vasten ja siinä oves on reikä ku se tekee koko ajan sillee. Sit se puhuu koko ajan kaikkee et "Hei, onko sulla paskaa tukassa" ja sen mielest se on niin hauskaa että meinaa ihan tukehtua. Onneks meil on 6v ikäeroo et oon jo päässy lukiost ku se menee yläasteelle. Nyt sillä on uhmaikä ja se raivostuu jos mä meen matolle ku se leikkii siinä. Sit ku mä teen läksyjä lattialla se kävelee kirjojen päälle!! Mun pikkuveli on aivan vitu ärsyttävä!

      • kauhee broiodi

        mun "pikkuveli" ei oo mulle oikeesti sukua mutta silti me harmiks asutaan samas talossa se aina matkii ja ärsyttää tahalaan mut jos vedän turpaan en sitten mult lähtee tietsikka tai jotain vastaavaa onneks se onn semmopnen isotteleva v*t*uileva kakara jolla ei oo voimaa ollenkaa on noin 10 mitä pitäis tehä


      • Wilmaaaaaass
        kauhee broiodi kirjoitti:

        mun "pikkuveli" ei oo mulle oikeesti sukua mutta silti me harmiks asutaan samas talossa se aina matkii ja ärsyttää tahalaan mut jos vedän turpaan en sitten mult lähtee tietsikka tai jotain vastaavaa onneks se onn semmopnen isotteleva v*t*uileva kakara jolla ei oo voimaa ollenkaa on noin 10 mitä pitäis tehä

        Siis mun "pikkuveljet" kans ihan v***n ärsyttävii. Ne on 9 ja 10 vee ja mä oon 12. En asu niitten kaa samas talos, mut nään niit kuitenki tosi usein:( mut siis se 9 v. väittää kokoajan sen äitille et kiusaan sitä. Ku esim pelataan jotai, ja voitan, se on ihan ookoo, mut yhtäkkii, hirvee itkupotku raivari, se huutaa "Toi pelas epästi, se huijas" ja sen äiti uskoo kaiken, siis ... ARGH!! Ja se toine, (10v.) haukkuu koko ajan mua ja vaik sen äiti oli siin, ni se vaa "oot pieru/pa*kaläjä!" sen äiti vaa, ei mitää tapahtunu, siis arghhhhh!


    • NäinSeKuuluuHoitaa

      Mulla ainaki toimi kun sanoin että leikkaan yöllä sille AnanasMulletin jos ei oo turpakii ja sit oon joskus sanonut että mä syön sut jos et lopeta kissankakka koiran ruoka nussija noob

    • KullervoSeveriNukettaja

      Nuubit yritti ownaa meiän serverin kun kävin jääkapiksella mut onneks mulla oli vielä sqwraideri ja mora nii me ownattii ne ihan kuus nolla ja sit ne kuulemma teki mlg lattialle

    • brotherhater

      Mulla vasta ärsyttävä veli onkin!!!ja vielä kaksi pikkuveljeä!!molemmat yhtä rasittavia.Aina nuorempi tulee härnää ja lyömää jne se on 1lk ja sit toine 5lk oikeesti en kestä sitä!!vihaan ylikaiken!aina se on sanomasa jotai ja sit ku sanon sille jotai nii se vaa rupee ragee iha sikana ja sanoo kaikkee tosi ärsyttävää!!se on iha jälkeejääny..ja oon vieläpä ainoo tyttö.

    • Isosiskosuuttujaleppy

      Hei mä oon 14 ja mun pikkuveli 8. Kerran se oli tullu kahden kaverinsa kanssa meille ja pikkujätkät oli keksiny mun huoneesta ottaa rintsikoita ja pikkareita ja pukivat niitä päälleen ja leikkivät hienoa naista. Mä pääsin vähän aikasemmin koulusta ja näin nää kolme sankaria mun alusvaatteissa. Niillä kaikilla vielä seiso niitten pikkumunat mun pikkareissa.
      Mä sain raivarin siitä ja huusin ku hinaaja niille ja ne säikähti ja riisu äkkiä ja sen kaverit syöksy ulos karkuun. Mun pikkuveli jäi siihen ja peiteli kädellään seisovaa pikkukikkeliään ja sano, että he vaan kokeili, että miltä tyttöjen alusvaatteet tuntu päällä.
      Pikkuveli oli niin nolona ja mua alko naurattaan tää tilanne niin, että en kehdnnut edes kertoo mun vanhemmille, varsinkin kun pikkuveli lupas viedä kuukauden ajan roskat ulos mun puolesta.
      Mitä mieltä ootte? Olinko liian lepsu pikkuveljeäni kohtaan? Mitä itse olisitte tehny mun asemassa?

      • Sun pikku veli on nyt 14 ja sä 20. Vieläkö sitä kiinnostaa rintsikat?
        Ihan oikein toimit.


    • EeroEtikka

      Helpoin ratkaisu on vetää turpaan

    • Juuvittuterve

      Mun pikkuveli on ihan täys hirviö:/ en liioittele.. se yhtäkkiä vihaa kaikkia ja levittää musta kaikkea mun luokkalaisille ja sanoo et tykkään yhdestä ihan helvetin ärsyttävästi tyypistä.. Ei siinä vielä ees. Onhan se sanonu et kaikki ois hyvin vaikka kuolisin ja että tapa ittes ei kukaan tollasta idioottia tarvi eikä musta tuu mitää koskaan ja että puupölkkyki on tärkeämpi kuin mä:/ se lyö ja haukkuu mua kokoajan.. oon niin täynnä ja se tuntuu niin pahalta

    • joomulkiyks

      Oma pikkuveli yrittää joilleki kovaa jätkää ja mun pitää viel sen lisäks vartsaa sitä himas jos mutsi lähtee jonnekki ja et sisko menee myös. Ja se 10v eikä se uskalla olla yksin. Mut oltiin myös pakotettu tekee semmonen sopimus että se saa nukkua kerran viikossa samassa huoneessa kun minä. Ja se ei ees viitti kertoo syytä et miks se ei nuku sen omassa kun kaikilla on omat, ja heti jos sanon siihen et se ei vaan uskalla olla yksin niin se sanoo ihan keskellä lausetta että ei pitäis paikkaansa.

    • Anonyymi

      Täysin sama juttu mullakin

    • Anonyymi

      HAHHAAAAAA

    • Anonyymi

      Mun iso veli on ärsyttävä koska se haukkuu koko ajan idiotiksi ja muutenkin ärsyttää

    • Anonyymi

      Olen siskoani 11,5 v nuorempi... jouduin menemään hänelle ns piiaksi jo 9 vuotiaana... en ole tykännyt siskostani koskaan.. enkä tykkää nykyäänkään, hän on jo vanhainkodissa mut ei halua ottaa yhteyttä... syy voi olla muisti mut ei hän halunnut silloinkaan kun muisti pelasi... hän otti ns nokkiinsa kun hän kysyi mitä pojalleni kuuluu, sanoin että hän käy lukiota... se oli liikaa hänelle, hän ei ollut enää missään tekemisissä kanssani
      KATEUS ON OLLUT HÄNELLÄ AINA MINUA KOHTAAN...

    • Anonyymi

      JOO EI EES PAHA MUN PIKKU VELI ON MUN KOKO ELÄMÄN SAMASSAKOULUSSA!!😾😒 JA AINA!!! KUN OON MUN KAMUJEN KAA NIIN SE NOLAAMUT!!!!!!!

    • Anonyymi

      ONNEA

    • Anonyymi

      KUINKA VAHA OOOT🤔

    • Anonyymi

      SOVIRIITA NIINKUN MÄ AINA😊

    • Anonyymi

      Ai neljä toist mäoon 15v

    • Anonyymi

      SAMA! Se on sellanen vittumainen paska joka ei oo ikinä kiitollinen ja haluu kaikkee lisää vaik ei ees ansaitsiksi niitä! Oon ite 12v ja tää paska 9v! Se on tehny mun elämästä yhtä helvettiä! Se vihaa ja kiusaa ja ärsyttää mua niin paljo et alan jo miettii et se on sen elämän tarkotus täällä! Se ei pidä mua niin paljo vanhempana (johtuu siitä et se on mua pitempi)ja se on pilkannu mua esim. Koska oon bi, lyhyempi ku se jne. Ja mä vaan joskus haluisin vaikka huutaa sille toi kaikki sen herneen kokosiin aivoihin ja vaikka lyödä ne syvälle sinne! Se on niin vittumaisen rasittava et se melkein pilaa mun elämän! Kun mun kaveri tulee yöksi tai kylään se sanoo isille et me kiusataan sitä vaik oikeesti se menee tälleen: 1. Se stalkkaa ja alkaa näyttää meille keskaa, olla meille ilkee jne. 2. Me sanotaan sille takas. 3. Se sanoo isille et "me" kiusataan sitä! Niinku MITÄ MÄ TEIN SULLE ET SÄ VIHAAT MUA NIIN VITUN PALJON!?!?

    • Anonyymi

      Öhhh VITTU siis kattokaas- uusin viesti (tätä enne)- viime vuonna


      Vanhin viesti- 2004

    • Anonyymi

      Sma

    • Anonyymi

      Yrittäkää sisarukset ymmärtää toisianne ja luoda normaalit suhteet lapsuudessa ja nuoruudessa. myöhemmin tätä voi olla vaikeata korjata. Pitää myös suhtautua kunnioittavasti nuorempaan veljeen tai sisareen, eikä pidä puolin tai toisin tehdä eripuraa vaan pyrkiä aidosti sovinnontekoon. Kukaan ei halua olla toisen ystävä, jos toista kohtaan ei tunne aitoa lähimmäisenrakkautta.

    • Anonyymi

      HAKKAA SE JA LAITA VIDEO NETTIIN!
      Kyllä se siitä varmaan tokenee… tai sitten ei!

    • Anonyymi

      Ymmärrän täysin itellä iso veli joka käy kyl hermoille joskus

    • Anonyymi

      mun pikkuveli on tyhmä kans

    • Anonyymi

      Tässä puhuttiin pikkuveljistä mutta ei kai haittaa jos puhun mun isoveljestä? Sekin on välillä vähän (tosi) ärsyttävä. Ja toisaalta se on välillä ihan jees, hauska silleen. En kyl sanois et ollaan läheisii, vaik ikäeroo 2v, tarkasti sanoen 1v ja 5 kk 3 pv hehe oon tosi tarkka tästä asiast, mut joo. Jos pikkuveli ei oo täys p@ska eli jos se vaan vähän ärsyttää välil, nii ei ne kovin pahoi kai oo, sisarukset ärsyttää yleensä, se on ihan norm, semmonen esim. Leikkimielinen kiusottelu, jost ei oo harmia kummallekkaan. Sori jos joku ymmärs väärin tän

    • Anonyymi

      Tapa se

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe