onko muita kyseisen pyörän omistajia?
honda vfr800x
6
664
Vastaukset
On hyvä pyörä kaikin puolin yli 3tonnia ajanut olen viime kesänä.
- Mattimiäs
Monet on sanonu että on hyvä. Haluisin päästä itekin kokeileen.
- 800x
Minä voisin myydä Crossrunnerin kun tuli hankkitua toinenkin pyörä, on kuin uusi ja kolme vuotta takuuta jälellä kiinnostaako ?
- runner8
800x kirjoitti:
Minä voisin myydä Crossrunnerin kun tuli hankkitua toinenkin pyörä, on kuin uusi ja kolme vuotta takuuta jälellä kiinnostaako ?
Nyt olisi minulla myynissä Honda Crossrunner X800 aj:5400km hyvät lisävarusteet ja takuu 1.7.2015 asti katso nettimotosta kuvia,soita jos kiinostaa hinnasta voi tuosta neuvotella.
- xx800
runner8 kirjoitti:
Nyt olisi minulla myynissä Honda Crossrunner X800 aj:5400km hyvät lisävarusteet ja takuu 1.7.2015 asti katso nettimotosta kuvia,soita jos kiinostaa hinnasta voi tuosta neuvotella.
Olisi halvalla myynnissa CROSSRUNNER Netti-Motossa vain 10000€ kuvia myös.
- Pysyy kuin lyijy
xx800 kirjoitti:
Olisi halvalla myynnissa CROSSRUNNER Netti-Motossa vain 10000€ kuvia myös.
Oletko harkinnut vaihtoa yksityisen kanssa?
Kaikilla on jo moottoripyörä ja luopujia on enemmän kuin uusia harrastajia. Siksi rahaan vaihto on nii tuskaisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893732
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1911470- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051020Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45917
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86899- 98889
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125862