Mulla ois tällänen juttu, että oon tuntenu yhen jätkän vuoden verran. Tullaan hyviin toimeen keskenämme ja meillä on aina hauskaa yhdessä. Nyt tuntuu siltä, että oon tainnu vähän alkaa ihastumaan siihen :). Mut ongelmana tässä on se, että tää jätkä on tavannu netissä jonkun tytön, jota se kävi tapaamassa tässä kesällä. Jätkä on ite ihastunut tuohon tyttöön, mutta tyttö ite ei ole kiinnostunut tästä mun ihastuksesta. Nyt jätkä roikkuu tytössä kiinni kokoajan esim. soittelee sille jne... Mutta toisaalta ku mä ja jätkä ollaan kahdestaan, niin silloin tuntuu että jätkä olisi kiinnostunut musta ym.. Mutta välillä se taas höpöttää tytöstä kaikkee. Kaverit kyllä sanoo, että sen näkee ihan selvästi, että jätkä olis kiinnostunut musta... Mutta miks se sit koko ajan selittää tästä toisesta tytöstä jne.? Onko tää jätkä siis kiinnostunut musta vai siitä toisesta tytöstä? Pitäisikö mun kertoa tälle ihastukselleni tunteistani vai antaa olla? Kiitos kaikille vastanneille :). Toivottavasti saitte jotain tolkkua tästä mun sekavasta kirjotustyylistä.
jätkä kiinnostunut musta?
5
633
Vastaukset
- hhdh
että tämä jätkä on kiinnostunut sinusta ja yrittää saada huomiotasi tekemällä sinusta mustasukkaisen.
Sano sille ennen ku on liian myöhäistä! - joku
mun mielestä se jätkä saattas olla kiinnostunu susta.. yritä vihjailla sille et sä oot kiinostunu siitä jätkästä... tsemiä.. :)
- jaapajuu...
mikää ei oo nii ällöttävää ku poika joka roikkuu jossaki tytös koko ajan... mut jos oikeesti pidät pojast kerro mitä ajattelet siitää nii eiköhä poikaki anna aika suoran vastauksen et onko sul mahiksii nyt tai sit ees koskaa... pahinta on että molemmat on hiljaa, niinku mulle kävi ala-asteel molemmat oli ihastuneet ja nyt ylä-asteelki katellaa toisii ja haikaillaa toisii...
mut jos ystävyys riittää sulle oo valmis siihen et kyseinen kundi voi tehä sut mustsukkaseks ja ku oot ite pääsemä yli niin ja tapaat toisen kundin mustasukkaisuus onkin toisin päin... - Poika86
Hän tykkää molemmista (ehkä) ja hänellä on kai vaikea kertoa siitä. Ei hän yritä tehdä sinua mustasukkaiseksi. Tai sitten hän pitää sinua vain ystävänä ja haluaa sen toisen tytön itselleen. Jos paljastat salaisuutesi, niin teidän välinen ystävyys saattaa mennä pilalle jos hän ei pidä sinusta "sillei" niinkuin sinä tai sitten käy hyvin. Todennäköisesti hän pitää sinua tosiystävänä, ei muuna. Ja hän olettaa itselleen että, myöhemmin jos hän saa tyttöystävän niin sinäkin hyväksyt hänet ja teidän ystävyys jatkuu. Mutta, varmaankaan et hyväksy sitä ja olet itse hänelle mustasukkainen, kun hän haluaa olla sun kans vain ystävä. Jos sullakin on myöhemmin poikaystävä niin varmasti hän on sulle mustasukkainen ja varmasti haluaa pistää paremmaksi. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Tulee vähäm teille kilpailua. Jos olette oikein hyviä ystäviä niin kai voitte keskustella siitä kasvokkain? Jos ette niin, kännykässä.
PS: taas tuli todistettua että, nainen ja mies eivät voi olla ystäviä keskenään. Paitsi 100% lesbot ja homot voivat olla keskenään ystäviä. - aapo
jaa... se jätkä on kiinnostunu siitä nettitytöstä ja haluaa olla sun kanssa vaan kaveri, kyllä miehetkin voivat haluta olla vain kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648