Ford GT USAsta

Fordiakehiin

Olen ensi kuussa lähdössä hakemaan Ford GTn Ameriikasta. Näitä ei taida Suomessa montaa olla? Yhdenhän ne olivat joskus tänne tuoneet vaan missä lienee se? Tämä on muuten hyvä auto ;-)

14

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä hölmöile.
      • aloittaja:

        Ei taida sitten olla mikään auto hyvä kun joka ikisen merkin palstalla kirjoitellaan samanlaista soopaa.


      • Sinulle hölmö!

        Ford GT:tä et varmaan ikinä tule edes näkemään livenä!!


    • käsi peiton päälle

      Voihan pojan märkää unta.

      • Fordiakehiin

        Olisikin vielä poikanen vaan kun ikää on kertynyt jo päälle 50 vuotta :-)


    • olisi!!!!!!!!

      hienoa jos tulisi suomessa vastaan ford gt !!!!!!foordi toi yhden suomeen joka on vanhoissa gulffin väreissä auto oli helsingissä näytillä messukeskuksessa muistaakseni vuonna 2005!

    • Foordii

      Tossahan se viime kesänä ahvenistolla kävi,satuin näkemään kun kääntyi stadin suuntaan ? vai oliko replikka ?

    • Fordiakehiin

      Löytyihän tämä keskustelu vielä! Nyt on Ford tallissa kesää odottelemassa. Perhanan hieno, en voi muuta sanoa! En ole koskaan kuullut niin hienoa soundia kuin tästä lähtee! Maalipinta kiiltelee. Sini-musta värinen.
      Ostin siis vuosimallia 2005 olevan ja Detroitista se löytyi.
      Melkoisen matala on kyllä, mutta kesällä on varmasti mukavaa kyytiä! Meinasin lähteä ajamaan Suomen halki sillä ja takaisin.

      • sleepwalker

        Mut sitten mä heräsin ja päästin kissan kuselle...


    • onneksi!!!!!!!!!!

      olkoon on sitten viimmeisen pääle upea peli.

      • Fordiakehiin

        Kiitos kiitos! Monen vuoden haave toteutui vielä "vanhoilla" päivillä :-)


    • Henry Ford 150 v

      Moottorinäänet Ford kyllä osaa laittaa kauniiksi,sen todisti kun ajoin focus st 2,5 l 2010 mallilla kyllä on makeet.

    • tietävä

      kiteelle sitten kotiutui gt....

    • Mussemanin haave

      Forssassa oli harrasteauto tapahtumassa yksi!!!
      Oli kyllä mageen näköinen ja aivan upeet äänet!!!


      Voi jos sellasen joskus saisi tuon Mach I kaveriksi talliin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe