Olen ostamassa farkkua!
kuulisin mielellään kokemuksia entisiltä ja nykyisiltä omistajilta millaisia yksilöitä nämä on?
Kokemusta Laguna 02 vm ja ei hirveän hyvä :(
On kyllä hyviäkin kokemuksia Megane 96vm ja Laguna 99vm ja niissä ei mitään erityistä ongelmaa.
Ranskalaisissa vaan on niin hyvät korit ja hyvä kyyti!
Megane 2003-
2
162
Vastaukset
- Häry
Ittelläni on Megane 2007 farkku ja neljän vuoden aikana (nyt ajettu pian 170 000) ei juuri vikoja ole ollut. Raidetangonpäät eteen on molemmat vaihdettu. Käsijarrun vaijerit jäätyi ja piti elvyttää, ja apukuskin oven ikkunan nostomekanismi sekosi.
Siinä kaikki, ei omasta mielestäni läheskään manausten mukainen. - reaultilla 12 vuotta
Suhteellisen pienellä rahalla "uudehkoja" autoja, paljon parempia kuin yleensä kirjoitellaan, uskoisin että kirjoittajilla ei ole todellista kokemusta autosta. ja eikös se kuitenkin ole euroopan eniten myyty? Minulla ei ole ollut juurikaan "ylimääräisiä" vikoja -05 meganessa, pidän normaalina kulumisena esim.raidetangonpään vaihto, jarrupalat jne. Hyvin on toiminut jo 198tkm. Huollattanut olen tietysti ohjelman mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2867913Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714174Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1722451Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272173Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17852067- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s81481Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1661225