Olen ostamassa farkkua!
kuulisin mielellään kokemuksia entisiltä ja nykyisiltä omistajilta millaisia yksilöitä nämä on?
Kokemusta Laguna 02 vm ja ei hirveän hyvä :(
On kyllä hyviäkin kokemuksia Megane 96vm ja Laguna 99vm ja niissä ei mitään erityistä ongelmaa.
Ranskalaisissa vaan on niin hyvät korit ja hyvä kyyti!
Megane 2003-
2
149
Vastaukset
- Häry
Ittelläni on Megane 2007 farkku ja neljän vuoden aikana (nyt ajettu pian 170 000) ei juuri vikoja ole ollut. Raidetangonpäät eteen on molemmat vaihdettu. Käsijarrun vaijerit jäätyi ja piti elvyttää, ja apukuskin oven ikkunan nostomekanismi sekosi.
Siinä kaikki, ei omasta mielestäni läheskään manausten mukainen. - reaultilla 12 vuotta
Suhteellisen pienellä rahalla "uudehkoja" autoja, paljon parempia kuin yleensä kirjoitellaan, uskoisin että kirjoittajilla ei ole todellista kokemusta autosta. ja eikös se kuitenkin ole euroopan eniten myyty? Minulla ei ole ollut juurikaan "ylimääräisiä" vikoja -05 meganessa, pidän normaalina kulumisena esim.raidetangonpään vaihto, jarrupalat jne. Hyvin on toiminut jo 198tkm. Huollattanut olen tietysti ohjelman mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658