Olen ostamassa farkkua!
kuulisin mielellään kokemuksia entisiltä ja nykyisiltä omistajilta millaisia yksilöitä nämä on?
Kokemusta Laguna 02 vm ja ei hirveän hyvä :(
On kyllä hyviäkin kokemuksia Megane 96vm ja Laguna 99vm ja niissä ei mitään erityistä ongelmaa.
Ranskalaisissa vaan on niin hyvät korit ja hyvä kyyti!
Megane 2003-
2
153
Vastaukset
- Häry
Ittelläni on Megane 2007 farkku ja neljän vuoden aikana (nyt ajettu pian 170 000) ei juuri vikoja ole ollut. Raidetangonpäät eteen on molemmat vaihdettu. Käsijarrun vaijerit jäätyi ja piti elvyttää, ja apukuskin oven ikkunan nostomekanismi sekosi.
Siinä kaikki, ei omasta mielestäni läheskään manausten mukainen. - reaultilla 12 vuotta
Suhteellisen pienellä rahalla "uudehkoja" autoja, paljon parempia kuin yleensä kirjoitellaan, uskoisin että kirjoittajilla ei ole todellista kokemusta autosta. ja eikös se kuitenkin ole euroopan eniten myyty? Minulla ei ole ollut juurikaan "ylimääräisiä" vikoja -05 meganessa, pidän normaalina kulumisena esim.raidetangonpään vaihto, jarrupalat jne. Hyvin on toiminut jo 198tkm. Huollattanut olen tietysti ohjelman mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744888- 332741
- 402514
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261943Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401842- 881671
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1651544
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200