Onko joku joka on hyväksytty Norwegianille jo käynyt firman terveystarkastusta? Millainen oli/mitä testattiin? Mietin vaan, että tekeekö sen niiden oma lääkäri vai käydäänkö omakustanteisesti jollain yksityisellä.
Norwegianin terveystarkastus
8
361
Vastaukset
- Medical Check
Mulle soittivat ja kysyivät mikä päivä sopii, antovat muutamia vaihtoehtoja.
Lääkäriasema veloittaa suoraan niitä,itse ei tarvitse huolehtia maksusta.
Varmaankin testaavat aivan samat asiat kuin muutkin lentoyhtiöt, lista vaikutti aika samalta kuin aikoinani aloitin Finnairilla ja siellä tehtiin aivan samanlainen lääkärintarkastus. - Nonni2012
OK, kiva kuulla. Osaatko tarkemmin kertoa ottivatko verta/virtsaa ja mitä niistä tutkivat.
- ex lentoemo
Yleensä virtsasta katsotaan että et käytä huumeita. Se on kait se tärkein seikka.
- Test Done
Ottivat verta ja virtsaa.....se perinteinen maksakoe, eikös siitä näy viina ja huumeet.
Kuulo,kuulokkeet korvilla kopissa.Näkö, värisokeus ja sellainen laite jonka laittoivat silmän eteen...hieman epämiellyttävän tuntuinen.Verensokeri.Valkuainen.
Sydänfilmi.Pituus.Paino.Tasapainotesti.Refleksit.
Olikohan vielä jotain muuta....mutta useampi tunti siinä meni aikaa.
Oli kattavampi kuin se mikä aikoinaan mulle Finnairilla tehtiin.
Lopuksi sain leimat ja hyväksynnän. - 737
Hassua,
oma medikaalini oli aivan erilainen... kumma jos käyttävät montaa erilääkäriä...- eri paikoissa
Missä sun lääkärintarkastus tehtiin?
- köyhä1989
Itse kuulin, että joku oli itse joutunut maksamaan tarkastuksen... Missä olette käyneet ja missä olisi "iisein" ja samlla halvin.
- kokemuksia tarkastuk
tuikkaavat mittarin pyllyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271294Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871086Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt551012Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me159967Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10833vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22833Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu50796