oliskohan netissä mitään semmosta sivua missä näkis minkä tyylisiä kysymyksiä siinä kokeessa on?
metsästäjän tutkinto
7
1296
Vastaukset
- Man
Tuolla on jotain aiheeseen liittyvää, mm metsästäjätutkinnon harjoittelumoduuli. http://www.riista.fi/?group=16&mag_nr=1
- Väpä
eli haluat siis netissä opiskella =). itse kävin osoitteessa www.erasivut.net...kun olet sivulla katso vasempaan reunaan jossa lukee tietoja..sen jälkeen siihen ilmestyy ruudukko josta valitset testaa itsesi....
- Young Hunter
Kirjoita googleen metsäsästäjän tutkinto, niin alkaa löytyä.
Ite sain tentin läpi tänään (08.08.2004) vaikka olen vasta 12. - moi
Young Hunter kirjoitti:
Ite sain tentin läpi tänään (08.08.2004) vaikka olen vasta 12.oon kohta 13 ja haen huomenna kirjastosta metsästys kortti kirjan
- Väpä
Young Hunter kirjoitti:
Ite sain tentin läpi tänään (08.08.2004) vaikka olen vasta 12.Hei Young Hunter olen "vasta" 12 vuotias ja suoritin tutkinnon toissapäivänä. =D
- Young Hunter
Väpä kirjoitti:
Hei Young Hunter olen "vasta" 12 vuotias ja suoritin tutkinnon toissapäivänä. =D
Hyvä, että uusia nuoria (muitakin kuin minä) on kiinnostunut mettästyksestä. =))
- V-P
eli kävin sen tutkinnon ajat sitten ja pääsin ekalla läpi ja oli helppo.Kysymyksiä kuvista oli varmasti, Mäyrä, Lapasorsa, Pitää erottaa hirvi emo hirvi vasasta(vastaus:hirvi vasa),hmm enempää ei tuu mieleen mutta kuuntelet kursseilla hyvin niin pääset varmasti sen läpi jos et ole jo käynyt...jos et niin onnea kokeeseen =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211418
- 1131021
- 221014
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus309804- 42730
- 59657
- 45633
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on269619- 61573
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38555