oliskohan netissä mitään semmosta sivua missä näkis minkä tyylisiä kysymyksiä siinä kokeessa on?
metsästäjän tutkinto
7
1293
Vastaukset
- Man
Tuolla on jotain aiheeseen liittyvää, mm metsästäjätutkinnon harjoittelumoduuli. http://www.riista.fi/?group=16&mag_nr=1
- Väpä
eli haluat siis netissä opiskella =). itse kävin osoitteessa www.erasivut.net...kun olet sivulla katso vasempaan reunaan jossa lukee tietoja..sen jälkeen siihen ilmestyy ruudukko josta valitset testaa itsesi....
- Young Hunter
Kirjoita googleen metsäsästäjän tutkinto, niin alkaa löytyä.
Ite sain tentin läpi tänään (08.08.2004) vaikka olen vasta 12. - moi
Young Hunter kirjoitti:
Ite sain tentin läpi tänään (08.08.2004) vaikka olen vasta 12.oon kohta 13 ja haen huomenna kirjastosta metsästys kortti kirjan
- Väpä
Young Hunter kirjoitti:
Ite sain tentin läpi tänään (08.08.2004) vaikka olen vasta 12.Hei Young Hunter olen "vasta" 12 vuotias ja suoritin tutkinnon toissapäivänä. =D
- Young Hunter
Väpä kirjoitti:
Hei Young Hunter olen "vasta" 12 vuotias ja suoritin tutkinnon toissapäivänä. =D
Hyvä, että uusia nuoria (muitakin kuin minä) on kiinnostunut mettästyksestä. =))
- V-P
eli kävin sen tutkinnon ajat sitten ja pääsin ekalla läpi ja oli helppo.Kysymyksiä kuvista oli varmasti, Mäyrä, Lapasorsa, Pitää erottaa hirvi emo hirvi vasasta(vastaus:hirvi vasa),hmm enempää ei tuu mieleen mutta kuuntelet kursseilla hyvin niin pääset varmasti sen läpi jos et ole jo käynyt...jos et niin onnea kokeeseen =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383413Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/792163Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1281791
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381385
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131285"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441065Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa331027