Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Budapestiin ja en haluaisi kokea pettymyksiä ruokapaikkojen suhteen.
Mitkä olisi hintalaatusuhteeltaan hyviä ruokapaikkoja? Ei mitään courmet-paikkoja...
Erityisen kiitollinen olisin, jos joku tietäisi jonkin hyvän brunssipaikan, josta saisi brunssiaterian myös arkipäivänä.
Hyviä brunssi- ja ruokapaikkoja Unkarissa?
4
292
Vastaukset
- Ryanairilla
Varmasti löydät itsellesi sopivan paikan. Kaupungissa on varmasti riittävästi ruokapaikkoja
Olen myös itse lähdössä Budaan Tiistaina .
Hyvää matkaa !! - tyrtyrtyt
Kaikki missä käytiin oli väliltä OK - erinomainen. Suuria pettymyksiä ei kertaakaan. No kellariravintola haisi homeelle, ei siis kannata sellaisiin mennä jos homeallergiaa tai muutenkaan haluttomuutta istua homeenhajussa. Paitsi tietysti jos jostain löytää suositellun kellarin, itse menimme vaan ensimmäiseen kohdalle osuneeseen.
- ei Visalla
Mäkkäriin vaan !!!
- travelbag
Aivan Taksim aukion lahettyvilla on hieno brunssipaikka, paikallisetkin siella kayvat, hieno ilmapiiri takka ja kaikki, ja ennen kaikkea HYVA ruoka. Auki paivisin myos.
Kyselepa hotellistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745155- 534321
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943645- 502729
- 201999
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461863- 1171771
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981511- 711095
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1491084