Kukaan kiinnostunut?
Olen 60 nainen.
Maailman ympäri ensi vuonna?
8
249
Vastaukset
- peace_and_love
mikä olis reittisuunnitelma? &kesto?
- aloittaja!
Innostuin Aventuran valmismatkasta. Kesto kuukausi, lähtö 21.10.2013.
- m 60+
aloittaja! kirjoitti:
Innostuin Aventuran valmismatkasta. Kesto kuukausi, lähtö 21.10.2013.
ja mihin hintaan...reittiä hieman...? kiinnostusta on.
..mutta ensihätään, lähde nyt loppukuusta kanarialle 3-4 vkoa.
- Aloittaja!
Aventuran sivuilta löytyy, mm. Australia, Pääsiäissaaret, Japani. Hiukan yli 8000 euroa. Kallis tietysti. Mutta vertailun vuoksi Teman 19 päivän, jossa vain Australia ja Uusi-Seelanti, n. 7000 euroa. Tämä olisi sentään kuukausi.
Aventuralla on 3 erilaista maailmanympärimatkaa. Tämä on muistaakseni niistä nro 1.
Nyt en voi lähteä mihinkään, ei ole lomaa.- m 60+
todella arvokasta. katselin vaihtoehtoja,tuohon hintaa pitää saada muutakin näkemystä kuin "lentää". pitkät lennot "ankaria" ja pitkästyttäviä.
lähde australiaan kun joudat,tuonnempana.
mulla 3 "ikivanhaa",meidän ikäisiä, 60-luvulta olevaa tuttua asuu siellä,30-50v jo asuneet.
2 lähellä sidneytä ja 1 brisbanen liepeillä. ovat sen ajan koulukavereita,mutta yhteys ja jokin tajun heistä olemassa.
haluan varman kaverin,en huis hapelia.
tämä on "melkein" ympäri pallon.
- Aloittaja!
Minua ei pitkästytä lennoilla ollenkaan. Olen lentänyt mm. Los Angelesiin ja takaisin ja Kiinaankin. Ei ole vaikeuksia istua paikallaan, unikin tulee helposti. En tiedä, että onko minulla sitten niin sopivan pituiset jalat.
Tarkemmin ajatellen minua ei pitkästytä koskaan eikä missään. Olenkohan minä joku luonnonoikku? - Aloittaja!
Laskin että noin kuudesosa matka-ajasta menee lentokoneessa. Mutta maapalloahan ei voi kiertää ellei vähän mene aikaa lentoihinkin.
- matkaa1
Tai sitten vasta vuonna 2014? Tänä vuonna jotain ihan muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j322771Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411321Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945