Balin rannoista ja majoituksista

Bali 2012

Kaivataan suosituksia Balin rannoista ja edullisista majoituksista niillä. Erityisesti kiinnostaa Legianin ranta ja sieltä kyselisin edullisista majoituksista kokemusta. Kutalla olen jo majaillut ja se ei jotenkin napannut ainakaan viime kerralla. En tosin sitäkään täysin pois sulje, mutta muihin rantoihin kiinnostaisi tutustua.

6

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bali is ok, but...

      Mene Sanurille. Tultiin pari viikkoa sitten Balilta. Oltiin ekat6 yötä Legian-Seminyak akselilla. Aivan liikaa kusetusta, hälinää, ja liikennettä. Sanur mukavan rauhallinen, ravintoloita ja palveluita riittävästi, tosin rannat ei koko Balilla häävejä ole. # kertaa Balilla käyty, nyt se on nähty. Thaimaasta, Vietnamista, Malesiasta ja Intian keralasta saa paremman vastineen rahoille.

      • Korjaus

        Siis 3 kertaa Balilla käyty.


    • Sikisiki

      Haluat Kutalta pois ja menet ihan viereen Legianiin =)
      Legianin ihan rannan tuntumusta ei varmaan edes löydy mitään halpaa. Tai no mikä on halpaa kenellekkin =)
      Pieni vinkki mikä mulla on usein toiminut. Jos olet yövyt pitempään samassa paikassa niin katso ensin esim bookingkin kautta mitä maksaa, sitten lähetä suoraan sinne hotelliin spostia ja kysy hintaa.
      Sinne missä yövyn maalis-helmikuussa niin oli bookingin kautta yli 400€ kalliimpi kuin suoraan heiltä

    • lisa18

      Oltiin sanurissa kans kaveriporukalla. Ranta oli hyva paitsi laskuveden aikana. Tosin kiertelimme mahdollisimman paljon eri rantoja missä hengailtiin. Skoottereilla pääsi hyvin ja kätevästi. Autoilla näytti liikenne puuroutuvan työmaiden takia. Saaren etelä osasta löytyi kyllä parhaat rannat missä olen ikinä ollut. Majoituksia tosin en osaa sanoa siltä suunnalta yhtään..

      • beachille

        Missä päin saaren eteläosaa parhaat rannat olivat? Minkä nimisiä? Olisi kiva mennä sellaisille rannoille, kun olen lukenut , ettei Sanurin ranta ole parhaimpia. Kolmen viikon päästä mennään...


      • lisa18
        beachille kirjoitti:

        Missä päin saaren eteläosaa parhaat rannat olivat? Minkä nimisiä? Olisi kiva mennä sellaisille rannoille, kun olen lukenut , ettei Sanurin ranta ole parhaimpia. Kolmen viikon päästä mennään...

        Siellä oli paljon rantoja, balangan, padang padang, dreamland, geger, nusa dua. Itse tykkäsin eniten uida nusa duan ja padang padangin vesissä. Balanganissa oli kivikkoinen ranta ja uimakengät on hyvä olla. Aallot olivat ainakin meidän käynnin aikana pienimmät gegerin ja nusa duan rannoilla. Mukavaa matkaa ja nauttikaahan auringosta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      22
      1269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1069
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1048
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      936
    8. 4
      932
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    Aihe