Onko kellään kokemuksia matkustamisesta omalla autolla Suomesta Turkkiin?
Kiinnostaisi jokukerta toteuttaa tuollainen automatka ja sitten oleskella kuukausi-pari Antalyan / Alanyan alueella.
Tosin voihan tämä olla ihan pöljä ajatus, mutta....
Omalla autolla turkkiin
6
5081
Vastaukset
- Autolla matkaan
Ei ollenkaan pöljää. Puolituttuni on pari kertaa ajanut sinne ja kuulemma ihan kiva reissu. Valitettavasti hän ei kirjoittele tänne.
- Aina reissussa
Olemme ajaneet Antalyaan jo n.10 kertaa ja viipyneet 2-4kk paikan päällä päällä.Lisätietoja saa kysymällä,saavumme taas suomeen 13.11.
- Alanyaan joulu2012
Olemme ostaneet asunnon Alanyasta ja siksi olemme myös kiinnostuneita mitä reittejä ja laivayhtiöitä olette käyttäneet. Onko ollut mitään ongelmia? Miten on rajamuodollisuudet menneet?
- Tervetuloa autolla
Alanyaan joulu2012 kirjoitti:
Olemme ostaneet asunnon Alanyasta ja siksi olemme myös kiinnostuneita mitä reittejä ja laivayhtiöitä olette käyttäneet. Onko ollut mitään ongelmia? Miten on rajamuodollisuudet menneet?
Jos ette ole liittyneet vielä alanyansuomalaiset.fi niin liittykää. Sivuilla on myös tietoa sivuilla suomalaista autoa koskevista säännöistä Turkissa.
Moni kulkee Suomen ja Turkin väliä autollaan. Tiet ovat hyviä.
- autolla alanyaan
Hieno juttu, mielelläni kuuntelen / luen mahdollisia matkakertomuksia ja mikä reittivaihtoehto on paras ymym....
Voisi sitten alkaa suunnitella reissua loppukesäksi 2013 !Luin Sirkka Muuriaisniemen kirjan "Autolla eläkkeelle" jossa kuvaa automatkaa Alanyan lähelle Mahmutlariin ja takaisin. Siinä voi olla jotain vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249