Skavstan kesäreittejä tullut taas runsaasti myyntiin, ensimmäiset lennot olisi nyt huhtikuun alkuun ostettuna. Skavsta on nyt hyvä vaihtoehto, kun Turun lennot lopetettiin. Turusta pääsee samaan hintaan tai halvemmalla Skavstaan, kuin Tampereelle. Lisäksi sieltä lähtiessä ainakin minulle plussaa, että pääsen aivan vakiokohteeni viereen.
Skavstan kesää tullut myyyntiin
4
176
Vastaukset
- Nyköping
Sama juttu täällä. Vaikka Turku tulisikin takaisin, ei sen reittivalikoima miellytä, eikä myöskään Tampereen. Ei myöskään huvita lähteä kikkailemaan Stanstedin tai Hahnin kautta mihinkään, kun joutuu itse vastaamaan seurauksista, jos myöhästyy jatkolennolta. Ihan sama siis mulle, lentääkö Ryanair Suomesta niin kauan kuin kohteet on mitä on..
- TMP-CIA
Mielenkiintoista olisi tietää mikä on halvempi tapa Turku-Skavsta välillä, kun Turku-Tampere on 150km ajo omalla autolla (1,5h) tai bussimatka alk. 3€/suunta Onnibussilla (2h)?
- 20+2
Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa. - toiseltpuolelt
20+2 kirjoitti:
Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa.Jos on aikaa kököttää laivassa, niin okei. Kaikki eivät asu turuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821369Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661154Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1991147Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2081146Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125850Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755