Skavstan kesäreittejä tullut taas runsaasti myyntiin, ensimmäiset lennot olisi nyt huhtikuun alkuun ostettuna. Skavsta on nyt hyvä vaihtoehto, kun Turun lennot lopetettiin. Turusta pääsee samaan hintaan tai halvemmalla Skavstaan, kuin Tampereelle. Lisäksi sieltä lähtiessä ainakin minulle plussaa, että pääsen aivan vakiokohteeni viereen.
Skavstan kesää tullut myyyntiin
4
195
Vastaukset
- Nyköping
Sama juttu täällä. Vaikka Turku tulisikin takaisin, ei sen reittivalikoima miellytä, eikä myöskään Tampereen. Ei myöskään huvita lähteä kikkailemaan Stanstedin tai Hahnin kautta mihinkään, kun joutuu itse vastaamaan seurauksista, jos myöhästyy jatkolennolta. Ihan sama siis mulle, lentääkö Ryanair Suomesta niin kauan kuin kohteet on mitä on..
- TMP-CIA
Mielenkiintoista olisi tietää mikä on halvempi tapa Turku-Skavsta välillä, kun Turku-Tampere on 150km ajo omalla autolla (1,5h) tai bussimatka alk. 3€/suunta Onnibussilla (2h)?
- 20+2
Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa. - toiseltpuolelt
20+2 kirjoitti:
Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa.Jos on aikaa kököttää laivassa, niin okei. Kaikki eivät asu turuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset20817025Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16112111Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1756575Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El405919Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644822MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny94647Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.183904Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m973606Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta803546En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk103221