Skavstan kesäreittejä tullut taas runsaasti myyntiin, ensimmäiset lennot olisi nyt huhtikuun alkuun ostettuna. Skavsta on nyt hyvä vaihtoehto, kun Turun lennot lopetettiin. Turusta pääsee samaan hintaan tai halvemmalla Skavstaan, kuin Tampereelle. Lisäksi sieltä lähtiessä ainakin minulle plussaa, että pääsen aivan vakiokohteeni viereen.
Skavstan kesää tullut myyyntiin
4
234
Vastaukset
- Nyköping
Sama juttu täällä. Vaikka Turku tulisikin takaisin, ei sen reittivalikoima miellytä, eikä myöskään Tampereen. Ei myöskään huvita lähteä kikkailemaan Stanstedin tai Hahnin kautta mihinkään, kun joutuu itse vastaamaan seurauksista, jos myöhästyy jatkolennolta. Ihan sama siis mulle, lentääkö Ryanair Suomesta niin kauan kuin kohteet on mitä on..
- TMP-CIA
Mielenkiintoista olisi tietää mikä on halvempi tapa Turku-Skavsta välillä, kun Turku-Tampere on 150km ajo omalla autolla (1,5h) tai bussimatka alk. 3€/suunta Onnibussilla (2h)?
- 20+2
Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa. - toiseltpuolelt
20+2 kirjoitti:
Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa.Jos on aikaa kököttää laivassa, niin okei. Kaikki eivät asu turuus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581091Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36494Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476