Skavstan kesää tullut myyyntiin

11+12

Skavstan kesäreittejä tullut taas runsaasti myyntiin, ensimmäiset lennot olisi nyt huhtikuun alkuun ostettuna. Skavsta on nyt hyvä vaihtoehto, kun Turun lennot lopetettiin. Turusta pääsee samaan hintaan tai halvemmalla Skavstaan, kuin Tampereelle. Lisäksi sieltä lähtiessä ainakin minulle plussaa, että pääsen aivan vakiokohteeni viereen.

4

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyköping

Sama juttu täällä. Vaikka Turku tulisikin takaisin, ei sen reittivalikoima miellytä, eikä myöskään Tampereen. Ei myöskään huvita lähteä kikkailemaan Stanstedin tai Hahnin kautta mihinkään, kun joutuu itse vastaamaan seurauksista, jos myöhästyy jatkolennolta. Ihan sama siis mulle, lentääkö Ryanair Suomesta niin kauan kuin kohteet on mitä on..

• TMP-CIA

Mielenkiintoista olisi tietää mikä on halvempi tapa Turku-Skavsta välillä, kun Turku-Tampere on 150km ajo omalla autolla (1,5h) tai bussimatka alk. 3€/suunta Onnibussilla (2h)?

• 20+2

Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
        Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa.

• toiseltpuolelt
        20+2 kirjoitti:

Minä olen kulkenut Skavstaan näin: Viime hetken risteilylippu iltalaivaan 10 euroa, bussi satamasta keskustaan 3 euroa, bussi keskustasta Skavstaan 15 euroa eli yhteensä 28 euroa.
        Menopaluu siis alta 60 €, joten viikon matkalla ei ainakaan omaa autoa kannnata käyttää kun miettii mitä maksaa viikon parkkimaksukin. Tampereelta kohteeseeni joutuu ottamaan 2 lentoa, jolloin lentohinta nousee ja huonolla tuurilla voi joutua olemaan vielä yötä koneen vaihdon yhteydessä. Skavstasta on suora lento kohteeseen, jonne matkustan 5-6 kertaa vuodessa.

Jos on aikaa kököttää laivassa, niin okei. Kaikki eivät asu turuus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1154
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1147
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      208
      1146
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      850
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe