Ts- jaksoja netistä?

Michicio

Kenelläkään mitään havaintoa siitä,
voiko Taikasoturit- jaksoja katsoa
netissä? Entä saako niitä jaksoja videolla
tai dvd:llä? Jos saa/voi katsoa, niin
missä/mistä? Ja jos niitä
dvd:tä /vhs:ä löytyy, ja jos
joku on osatnut, niin minkä hintasia
ne suunnilleen on? Kiitos etukäteen!

- Michicio-

4

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bella

      tjaa..empäs nyt tiedä -_-' olisi mukava tietää itsekki mistä sais mkr:än ekan kauden jaksoja...

    • Mirieh*

      No en noista osto jutuista tiedä, mutta luulis niitä saavan videotivarista yms..

      Mutta niitä voi ainakin ladata http://bt.anime-galaxy.com/

      • Zima

        Dvd:nä ainaki ton Magic Knight Rayearth Memorial Collection 1:en saa Goodfellowista ja Leffat.comista (www.goodfellows.com)(www.leffat.com) Goodfellowista sen sai 136€ postikulut leffat.comista sen sai 179 postikulut.Goodfellowissa täytyy vai odottaa jotaa 2-4 viikkoa et se tulee,mut Leffat.comissa vaa päivän tai pari.Hinta on vaa yleensä aika korkea.Tai Voihan Goodfellowista tilata yksittäisiä DvDeitäki, mutta ku laskeskelin, nii boksin osto tulis lopulta halveemaksikin. Jos asut Helsingissä, niin Fennicacomicsistakin löyty ainaki Koko 2. jakso videolle ja 1. jakson joitaa dvdeitä sieltä löyty.Toka jakso maksaa Dvd:lle Goodfellowissa 181 postikulut. Mutta onhan meillä viellä mustalammas nimeltä Kukunor. Siellä Dvd:lle eka kausi makso päälle 200€uroa, ja toka kausi liki 300€euroa. Toimituksessakin kestää vain noin puoli-puolitoista vuotta. Videoista en niinkään enää tiedä,mutta Dvd:lle tota ainakii löyty. Videoita voi etsiä ulkomaalaisista verkkokaupoista. Jos haluut koneelles ne ni Hanki emule (www.emuleproject.net) ja rekisteröidy AniDb:lle. Kirjaudu Sisään ja hae Magic knight Rayearth. Nyt Klikkaa Magic Knight Rayearth ja sitten jaksojen kodalla ruksin kuvaa.Jos oot kirjautunu ni siin pitäs näkyy ed2k linkit.klikkaa linkkiä ja eiku lataamaan


      • Hotaru

        Kiitos tosi paljon tuosta ossasta! ^______^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe