Onko kukaan pelannut samsungilla movemove-peliä? Kuinka pitkälle ootte päässyt? Itse juutuin kenttään 33, voikohan siitä päästä eteenpäin?
Pelikysymys
4
313
Vastaukset
- zami
kyllä voi!
Itse olen kentässä 60.- prutku
Kerro sit äkkiä mikä palikka pitää ekana siirtää, mä oon rimpuillu sen 33:n kans jo ties kuin kauan eikä siitä pääse mihinkään. Tää on siis elämää suurempi asia ! :))
- Justnii
prutku kirjoitti:
Kerro sit äkkiä mikä palikka pitää ekana siirtää, mä oon rimpuillu sen 33:n kans jo ties kuin kauan eikä siitä pääse mihinkään. Tää on siis elämää suurempi asia ! :))
Jos et vielä ole päässyt niin... :)
1. Siirrä keskimmäinen appelsiini (tai mikä nyt onkaan) oikealle.
2. Siirrä alin meloni oikealle.
3. keskimmäinen appelsiini vasemmalle (takaisin)
4. ylhäältä toinen persikka alas
5. Alin meloni oikealle
6. Keskimmäinen meloni appelsiinin päälle
7. Ylin meloni alas
Tästä pitäisi jo aueta... :) - prutku
Justnii kirjoitti:
Jos et vielä ole päässyt niin... :)
1. Siirrä keskimmäinen appelsiini (tai mikä nyt onkaan) oikealle.
2. Siirrä alin meloni oikealle.
3. keskimmäinen appelsiini vasemmalle (takaisin)
4. ylhäältä toinen persikka alas
5. Alin meloni oikealle
6. Keskimmäinen meloni appelsiinin päälle
7. Ylin meloni alas
Tästä pitäisi jo aueta... :)Mä oon pitänyt itteäni ihan suht vihmeränä, mutta nyt se täytyy harkita uudestaan, pähkäilin ton kans oikeesti tosi kauan, ja luovutin ajatellen, että sitä ei yksinkertaisesti saa läpi, mutta niin se vaan nyt meni!! Olen ikikiitollinen... Heheh. Täytyy taas palata asiaan, kun tulee seuraava "mahdoton" kenttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3126088Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483596Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462780"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242151Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001718- 661160
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni142947Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10918Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11874