KELA

SUOMIUHRI

KELA rikkoo oikeuksiani sen minkä kerkee,olen ollut onnettomuudessa ja saanut siitä vaikka minkälaisia oireita ja vammoja,no kelahan on aina vedonnut kliinisiin ja nyt kun niitä on nyt se vetoo siihen mihin mä oon kieltäytynyt!
esim mainittakoon käpylän vammansaaneelle ja hänen puolisolleen järjestettävä sopeutumisvalmennus kurssi et tietää vamman ja tietää mitä oikeuksia vammaisella on!
kysymys kuuluu olisko siitä kenellekkään hyötyä kun kerran tiedetään vamman haitat mutta ei ole oikeuksia mihinkään!
sekä asiaksyhteisötyöryhmä joka koostuu työkkärinkelan ja sopan virkailijoista jossa päätetään maksaako työkkäri vai soppa mut kela ei,meneehän ne kelan etuudet parempiin kuin venäläisille,somaleille ja virkailioiden mersuihin!
Kelalle ei taas kläynyt se et olisin mennyt aivovammaklinikalle kaikkiin mahdollisiin tutkimuksiin ja siältäen kaiken,testit,kuvaukset ym vaikka itse olisin ollut halukas menemään sinne että olisin saaanut mustaa valkoisella virkailijoille,minut olisi haluttu ottaa sisälle tyksiin mut eihän se kelalle sopinut,koska onhan se kela loukannut koko ajan oikeuksiani epäillen jopa oireitani oikeiksi,siinä sitä saakin olla aika taitava et voi hämätä erivuosina thetyjä tutkimuksia ja eri tekijöitä samalla tavalla,tää jos mikä loukkaa syvästi,kaikkihan johtuu siitä et olen miespuolinen ja kelalla he naispuolisia!
en nää tähän todellakaan mitään muuta syytä kuin ihan tää menee jo henkilökohatiseksi sillä en ole kuullut yhdenkään aivovammaisen olevan ilman kelan etuuksia jotka on sairaspäiväraha,kuntoutustuki/työkyvyttömyyseläke ja muut vammaistuet!
jos joku muuta väittää näyttäköön toteen!

3

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomen uhri

      luulempa että tässä näytetään sitä kelalla toimivaa akkavaltaa kun on muutaman kerran palanut pinna näissä asioissa!

    • suomen uhri

      Taas sai luke iltalehdestä kuinka käy kun kelaa huijataan mutta entä toisinpäin,elikkä kun kela tekee mielivaltaisia päätöksiä jokaisen ihmisen kohdalla käyttäen omaamielivaltaansa,sinä saat ja sinä et?!!!

    • nass1

      niin niin, näinhän ne just tekee, arpovat ketkä saa rahaa ja ketkä ei. haha. vähänniinkun kassallakin kaupan myyjä arpoo että antaako vaihtorahaa takas vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe