Eka kerta lihavampaa

18 vähän lihavempaa

Oon jo about puol votta ollu semmosen pervon ja aikas lihavan pojun hyvä kaveri.
Minut oli kutsuttu kotibileisiin kaverini luo ja tuo poju^ oli myös siellä.
Oli hyvä meno joimme boolia ja muita juomia. Olimme liävästi alkoholisoituneita.
Minulle oli muutama peremnan näköinen kolli pitkin iltaa ehdotellut mutta selvisi että se olikin vain pilaa. Ehdottelu oli saanut haluni pintaan. Olin menossa parvekkeelle kun ystäväni poju heitti vitsillä että miten ois. Tönäisin hänet makuuhuoneen sängylle. Jolloin poju tajusi että olisi hyvä sauma iskeä. Hän suuteli minua kiihkeästi kaulaan. Ja alkoi riisua vaatteitani. Olin alasti poju hyväili rintojani. Otin pojun paidan pois ja riisuin farkut. Hänestä huomasi että pitää ruuasta sen verran massaa oli. Etumus pulotti haluttavasti vaikka epäröin aloin hitaasti laskea boxereita. Otin jäykistyneen kullin suuhuni ja oloin imeä. Lipitin päätä ja hyväilin kiveksiä. Poju sormetti minua. Pian hän alkoi nuolla pilluani. Olin aivan kostea.
Hän kysyi että haluaisinko tätä ja nyökkäsin. Jäin selälleni makaamaan. Poju kaareutui ylleni ja työnsi yllättävän ison kalunsa sisään. Se teki kipeää mutta tuntui niin hyvältä. Joka tyntö kulli upposi syvemmälle ja syvemmälle kunnes.... Peukuttakaa jos haluutte jatkoo

2

3788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkokertomus

Kunnes tajusin, ettei se ollutkaan enää poju joka päälläni oli. Tilalle oli tullut perheen valtava koira joka nuoli rintojani ja läähätti oksettavasti. Pistin kuitenkin silmät kiinni ja kuvittelin pojun koiran tilalle. En saanut koiraa mielestäni, vaikka sillä oli suurempi siitin kun pojulla. Ajattelin että en ole eläimiin sekaantuja jos pidän silmät kiinni joten koitin vaan nauttia. Sitten aloin kuulla mässytystä vierestä ja avasin silmät. Poju oli siinä vieressä syömässä popcornia ja katsomassa esitystä. Samalla se hiveli omaa pientä kikuliaan. Tämä näky oli minulle liikaa. Nousin ja hain ne kaksi alkuperäistä hyvännäköstä jätkää. Annoin heille ihan kaikkee. Tottakai otimme myös koiran mukaan leikkiin, poju jätettiin pois.

• Alf D

Minun eka kerta oli ,kun runkkasin työpaikalla ja siihen tuli eräs tökaverini ja pyysi ,että runkkaisin itseäni.Hän vain katsoi ja kertoi,että näytti hyvältä.Myöhemmin hän paljasti pillunsa ja hyväili sitä ja voihi,mutta ei antanut minun koskea vaan pyysi minua runkkaamaan itseäni.eikä kestänyt kauan,kun me molemmat olimme tehneet itsellemme niin purkauduimme.
      Siitä jäi minulle tunne miten hyvältä tuntuu jos molemmat tekee itselleen lopuun saakka.Olun Bi-mien ja ymp.leikattu joten minulla kesti melko kauan ennen kuin sain s-syöksyn.
      Hän pyysi,että tehdään toistekkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      191
      12902
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6666
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      150
      6302
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      86
      4649
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      62
      4149
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4092
    8. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3951
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      91
      3607
    Aihe