Eka kerta lihavampaa

18 vähän lihavempaa

Oon jo about puol votta ollu semmosen pervon ja aikas lihavan pojun hyvä kaveri.
Minut oli kutsuttu kotibileisiin kaverini luo ja tuo poju^ oli myös siellä.
Oli hyvä meno joimme boolia ja muita juomia. Olimme liävästi alkoholisoituneita.
Minulle oli muutama peremnan näköinen kolli pitkin iltaa ehdotellut mutta selvisi että se olikin vain pilaa. Ehdottelu oli saanut haluni pintaan. Olin menossa parvekkeelle kun ystäväni poju heitti vitsillä että miten ois. Tönäisin hänet makuuhuoneen sängylle. Jolloin poju tajusi että olisi hyvä sauma iskeä. Hän suuteli minua kiihkeästi kaulaan. Ja alkoi riisua vaatteitani. Olin alasti poju hyväili rintojani. Otin pojun paidan pois ja riisuin farkut. Hänestä huomasi että pitää ruuasta sen verran massaa oli. Etumus pulotti haluttavasti vaikka epäröin aloin hitaasti laskea boxereita. Otin jäykistyneen kullin suuhuni ja oloin imeä. Lipitin päätä ja hyväilin kiveksiä. Poju sormetti minua. Pian hän alkoi nuolla pilluani. Olin aivan kostea.
Hän kysyi että haluaisinko tätä ja nyökkäsin. Jäin selälleni makaamaan. Poju kaareutui ylleni ja työnsi yllättävän ison kalunsa sisään. Se teki kipeää mutta tuntui niin hyvältä. Joka tyntö kulli upposi syvemmälle ja syvemmälle kunnes.... Peukuttakaa jos haluutte jatkoo

2

3357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkokertomus

      Kunnes tajusin, ettei se ollutkaan enää poju joka päälläni oli. Tilalle oli tullut perheen valtava koira joka nuoli rintojani ja läähätti oksettavasti. Pistin kuitenkin silmät kiinni ja kuvittelin pojun koiran tilalle. En saanut koiraa mielestäni, vaikka sillä oli suurempi siitin kun pojulla. Ajattelin että en ole eläimiin sekaantuja jos pidän silmät kiinni joten koitin vaan nauttia. Sitten aloin kuulla mässytystä vierestä ja avasin silmät. Poju oli siinä vieressä syömässä popcornia ja katsomassa esitystä. Samalla se hiveli omaa pientä kikuliaan. Tämä näky oli minulle liikaa. Nousin ja hain ne kaksi alkuperäistä hyvännäköstä jätkää. Annoin heille ihan kaikkee. Tottakai otimme myös koiran mukaan leikkiin, poju jätettiin pois.

    • Alf D

      Minun eka kerta oli ,kun runkkasin työpaikalla ja siihen tuli eräs tökaverini ja pyysi ,että runkkaisin itseäni.Hän vain katsoi ja kertoi,että näytti hyvältä.Myöhemmin hän paljasti pillunsa ja hyväili sitä ja voihi,mutta ei antanut minun koskea vaan pyysi minua runkkaamaan itseäni.eikä kestänyt kauan,kun me molemmat olimme tehneet itsellemme niin purkauduimme.
      Siitä jäi minulle tunne miten hyvältä tuntuu jos molemmat tekee itselleen lopuun saakka.Olun Bi-mien ja ymp.leikattu joten minulla kesti melko kauan ennen kuin sain s-syöksyn.
      Hän pyysi,että tehdään toistekkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe