Ryanairin pomo tykittää: turvavyöt tarpeettomia, viranomaiset

ääliöitä

Nyt RA-fanit sankoin joukoin puolustamaan Messiaan lausuntoja.

24

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimi huulille

      Et ole tainnut opiskella markkinointia...... Kaikki julkisuus on hyväksi, varsinkin jos sen saa vielä ilmaiseksi.

      • M. Feikkilehto

        Kiitos tiedosta. En tosin astuisi jalallanikaan koneeseen jonka ylin johto arvostaa turvallisuutta tuolla tavalla. Toisaalta pitäähän jotkut Tuksuakin oikeasti hyvän näköisenä.


      • ei aina totuus
        M. Feikkilehto kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. En tosin astuisi jalallanikaan koneeseen jonka ylin johto arvostaa turvallisuutta tuolla tavalla. Toisaalta pitäähän jotkut Tuksuakin oikeasti hyvän näköisenä.

        Oletkos varma, että He ovat OIKEASTI tuota mieltä???? Julkisuutta tosiaankin haetaan, joku muu on sen näköjään jo ymmärtänyt


      • M. Feikkilehto
        ei aina totuus kirjoitti:

        Oletkos varma, että He ovat OIKEASTI tuota mieltä???? Julkisuutta tosiaankin haetaan, joku muu on sen näköjään jo ymmärtänyt

        Miksi EI olisi. Onhan hän sitäkin mieltä ettei koneisiin kannata turhaan ylimääräistä löpöä tankata, voivathan ne liidellä loppumatkan, ja muut tekee kentällä tilaa.


    • a___p

      Kummasti joku yhtäkkiä ottaa O'Learyn heitot tosissaan ;D

      Ilmeisesti on taas puhuttu seisomapaikkojen mahdollisuudesta tulevaisuudessa lyhyillä lennoilla?

    • Steven Seagal

      Siivillikin mahtuisi istumaan parikymmentä matkustajaa per puoli.

    • ,.xc . m

      Hah, ei varmaan oo sanonu noin, media taaaaas vääristelee!!!

    • Ilmaista mainosta

      Jännä juttu, että Ryanair aina saa haluamansa julkisuuden. Media menee lankaan kerta toisensa jälkeen .Seisomapaikat, vessamaksut ym. ovat vain Ryanairin mediatemppuja. O´leary on myöntänyt, että näillä sutjautuksilla haetaan vain palstatilaa lehdistä ja sitä kautta yhtiö saa halpoja mainoksia. Sunnuntaina jopa MTV3 antoi Ryanairille ilmaista mainosta uutisissaan. Lisäksi tulee mielikuva siitä, että yhtiö taistelee halpojen lentohintojen puolesta. Viimeisessäkin tiedotteessaan O´lear kertoi, että seisomapaikkoja tulisi koneen takaosaan ja niitä myytäisiin hieman yli yhden euron hintaan. Moni olisi varmasti valmis tarttumaat tarjoukseen esim alle tunnin lennoilla.

      Nämä ovat vain heittoja ja Ryanair tietysti noudataa nykyisiä lainsaäädäntöjä. Millään lentoyhtiöllä henkilökunta ei mielestäni nykyisin olla niin tarkkana turvaväiden suheen kuin Ryanairilla. Henkilökunta ihan oikeasti tarkistaa ennen nousua ja laskua, että kaikilla on vyöt kiinni, matkatavarat edessä olevan istuimen alla tai lokeroissa ja ikunaluukut auki. Lennoilla tulee aina sellainen tunne, että turvallisuusasiat otetaan todella vakavasti.

      • Raikkuli

        No johan se entinen politikkokin sanoi että, ihan sama mitä puhutaan kunhan puhutaan. Raikulla on sama halpa markkinointikonsti.


      • sdavasdvadv
        Raikkuli kirjoitti:

        No johan se entinen politikkokin sanoi että, ihan sama mitä puhutaan kunhan puhutaan. Raikulla on sama halpa markkinointikonsti.

        Ja hyvin toimii. Esim minua ei huvita matkusta moisella yhtiöllä, jonka pomo harrastaa moista markkinointia. Tuskin olen ainoa, joten mikä lienee ja - saldo tällaisessa markkinoinnissa lopulta?


      • Ihan tosi?
        sdavasdvadv kirjoitti:

        Ja hyvin toimii. Esim minua ei huvita matkusta moisella yhtiöllä, jonka pomo harrastaa moista markkinointia. Tuskin olen ainoa, joten mikä lienee ja - saldo tällaisessa markkinoinnissa lopulta?

        Taidat suosia SAS:n markkinointia, hienostunutta! Ja yhtiön taloustilanne on, kuten tiedämme...


      • Vahvat jalat
        Ihan tosi? kirjoitti:

        Taidat suosia SAS:n markkinointia, hienostunutta! Ja yhtiön taloustilanne on, kuten tiedämme...

        Voisin pari tuntia seisoa 1,25 eurolla. Vaikka olen vanha ukko jo ja eläkkeellä


      • en valitse
        sdavasdvadv kirjoitti:

        Ja hyvin toimii. Esim minua ei huvita matkusta moisella yhtiöllä, jonka pomo harrastaa moista markkinointia. Tuskin olen ainoa, joten mikä lienee ja - saldo tällaisessa markkinoinnissa lopulta?

        Sama juttu, kierrän tuollaiset kokonaisuudet kaukaa. En ole SAS:n asiakas. Lennän turvallisilla verkostolentoyhtiöillä. Minulla on siihen mukavasti varaa. Halpisten riistopolitiikkaan en lähde.


    • ihmettelijä_

      Miksköhän tää asia teitä kiinnostaa jotka ovat jo ajat sitten vannoneet ettette ikinä astu Ryanairin lentokoneeseen. Ainoa syy minkä minä näen on, että pelkäätte kaikkien muiden lentoyhtiöiden menevän konkurssiin ja sitten tekin joudutte käyttämään itsekin Ryanin lentoja.

      • Ei näköpiirissä

        Mites tuota käytät, kun ei se lennä mihinkään mihin on menossa. Etelä- ja Pohjois-Amerikkaan ei tuolla pääse, ei Australiaan, ei Aasiaan... Ei oikein pysty käyttämään Ryanairia, kun omat kohteet on kaukana tuon reittivalikoimista. Edes Euroopassa Ryanairilla ei pääse sinne mihin itse useimmiten matkaan.

        Maailmanlaajuinen matkailu kyllä loppuu, jos vain yksi Euroopan sisäisillä, syrjäkyliltä syrjäkylille menevillä reiteillä operoiva firma jää jäljelle :) Ei taida moista olla näköpiirissä. Valtaosa maailman ihmisistä katsos liikkuu jossakin muualla kuin Bergamossa, Weezessä, Kaunasissa ym rynkkymestoissa.


      • 11+9
        Ei näköpiirissä kirjoitti:

        Mites tuota käytät, kun ei se lennä mihinkään mihin on menossa. Etelä- ja Pohjois-Amerikkaan ei tuolla pääse, ei Australiaan, ei Aasiaan... Ei oikein pysty käyttämään Ryanairia, kun omat kohteet on kaukana tuon reittivalikoimista. Edes Euroopassa Ryanairilla ei pääse sinne mihin itse useimmiten matkaan.

        Maailmanlaajuinen matkailu kyllä loppuu, jos vain yksi Euroopan sisäisillä, syrjäkyliltä syrjäkylille menevillä reiteillä operoiva firma jää jäljelle :) Ei taida moista olla näköpiirissä. Valtaosa maailman ihmisistä katsos liikkuu jossakin muualla kuin Bergamossa, Weezessä, Kaunasissa ym rynkkymestoissa.

        Suurin osa Euroopan lennoista on sisäisiä lentoja, lisäksi suurin osa ihmisistä asuu kuitenkin suurkaupungin ulkopuolella. Tästä syystä lennot "korpikentältä korpikentälle" on aivan loistava reitti. Henkilökohtaisestikkaan en kuljeskele ns. suurten kenttien läheisyydessä, koska tuttavapiirini asustelee 100-150 km päässä suurkaupunkien keskustoista.


      • ookk1
        Ei näköpiirissä kirjoitti:

        Mites tuota käytät, kun ei se lennä mihinkään mihin on menossa. Etelä- ja Pohjois-Amerikkaan ei tuolla pääse, ei Australiaan, ei Aasiaan... Ei oikein pysty käyttämään Ryanairia, kun omat kohteet on kaukana tuon reittivalikoimista. Edes Euroopassa Ryanairilla ei pääse sinne mihin itse useimmiten matkaan.

        Maailmanlaajuinen matkailu kyllä loppuu, jos vain yksi Euroopan sisäisillä, syrjäkyliltä syrjäkylille menevillä reiteillä operoiva firma jää jäljelle :) Ei taida moista olla näköpiirissä. Valtaosa maailman ihmisistä katsos liikkuu jossakin muualla kuin Bergamossa, Weezessä, Kaunasissa ym rynkkymestoissa.

        Aivan ja juuri siksi esitin tuon kysymyksen, että miksi täällä vauhkoat jos et aio kyseistä yhtiötä käyttää? Ei muakaan hirveesti kiinnosta esim. SAS:n lennot koska itse en sitä yhtiötä käytä. Ei siinäkään yhtiössä varmaan mitään vikaa ole mutta en jaksais joka päivä heidän keskustelupalstalla vauhkota jostain turhasta.

        Kyllä varmaan Ryanairkin tietää, että suurin osa ihmisistä asuu muualla kuin heidän lentämillään kentillä mutta jonkunhan sitä sinnekin kannattaa lentää. Samoin kuin peräkylän bussifirma ajaa peräkylään vaikka Helsingin keskustassa bussin sais täyteen. Ilmeisesti olet kuitenkin vielä ala-asteella kun et tuota ole itse hoksannu?


      • Unelmamatkailijalle
        Ei näköpiirissä kirjoitti:

        Mites tuota käytät, kun ei se lennä mihinkään mihin on menossa. Etelä- ja Pohjois-Amerikkaan ei tuolla pääse, ei Australiaan, ei Aasiaan... Ei oikein pysty käyttämään Ryanairia, kun omat kohteet on kaukana tuon reittivalikoimista. Edes Euroopassa Ryanairilla ei pääse sinne mihin itse useimmiten matkaan.

        Maailmanlaajuinen matkailu kyllä loppuu, jos vain yksi Euroopan sisäisillä, syrjäkyliltä syrjäkylille menevillä reiteillä operoiva firma jää jäljelle :) Ei taida moista olla näköpiirissä. Valtaosa maailman ihmisistä katsos liikkuu jossakin muualla kuin Bergamossa, Weezessä, Kaunasissa ym rynkkymestoissa.

        Tuskin olet edes Kaunasissa käynyt saatikka Etelä-pohjois-väli-itä-länsi-Amerikassa-australiassa-aasiassa.
        Lueppas nyt se maantiedon läksy ja mene nukkumaan. Ehkä näät unta jostakin kaukaisesta maasta.
        Hyvää yötä


      • 4+4
        ookk1 kirjoitti:

        Aivan ja juuri siksi esitin tuon kysymyksen, että miksi täällä vauhkoat jos et aio kyseistä yhtiötä käyttää? Ei muakaan hirveesti kiinnosta esim. SAS:n lennot koska itse en sitä yhtiötä käytä. Ei siinäkään yhtiössä varmaan mitään vikaa ole mutta en jaksais joka päivä heidän keskustelupalstalla vauhkota jostain turhasta.

        Kyllä varmaan Ryanairkin tietää, että suurin osa ihmisistä asuu muualla kuin heidän lentämillään kentillä mutta jonkunhan sitä sinnekin kannattaa lentää. Samoin kuin peräkylän bussifirma ajaa peräkylään vaikka Helsingin keskustassa bussin sais täyteen. Ilmeisesti olet kuitenkin vielä ala-asteella kun et tuota ole itse hoksannu?

        Ei vaan nimenomaan käytän ehdottomasti Ryania, sinä olet nyt ymmärtänyt asian jotenkin väärin.


      • Heh heh
        Unelmamatkailijalle kirjoitti:

        Tuskin olet edes Kaunasissa käynyt saatikka Etelä-pohjois-väli-itä-länsi-Amerikassa-australiassa-aasiassa.
        Lueppas nyt se maantiedon läksy ja mene nukkumaan. Ehkä näät unta jostakin kaukaisesta maasta.
        Hyvää yötä

        Tyypillinen kateellisen ja perseaukisen rynkkylentelijän mitäänsanomaton "vastaus" niille, jotka matkaavat muuallekin kuin minne rynkyllä pääsee.

        Kaunasissa muuten en minäkään ole käynyt, enkä tule käymäänkään koskaan :)


      • Mutta täällä
        Heh heh kirjoitti:

        Tyypillinen kateellisen ja perseaukisen rynkkylentelijän mitäänsanomaton "vastaus" niille, jotka matkaavat muuallekin kuin minne rynkyllä pääsee.

        Kaunasissa muuten en minäkään ole käynyt, enkä tule käymäänkään koskaan :)

        käyt, vaikka et lennäkään Ryanairilla. Omituista?


    • sananvapaus

      Heh... Oikein nauruksi pistää, kun Ryanairin kannattajat eivät keksi muuta positiivista yhtiöstä keskusteluun, niin aletaan heti herjaamaan ihmistä, joka kannattajienkin lailla on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja saa sen myöskin heidän laillaan ilmaista. Ja jos vastapuolen pitää lukea maantietoa, jotta voi täällä keskustella, niin varmaan tämä puoltaja voisi opiskella hieman artikulointia. Yleisimpiä virheitä ovat esimerkiksi vastapuolen herjaaminen ja toisen asian huomiotta jättäminen. Toiseksi sinä, joka puhuit markkinoinnin opettelusta, kannattaisi sitä varmaan sitten itsekin tehdä. Katsos, on totta että hyvä ja huono mainos on mainontaa kuitenkin, mutta huono mainos on aina huonoa mainosta. Tänä päivänä koko yrityksen olemassa olo perustuu maineeseen. Tämän tietäisit jos olisit lukenut markkinointia tai markkinointiviestintää. Ja eikös maineella yleensä tarkoiteta sitä hyvää mainontaa? Lisäisin vielä sen, kun joku mainitsi että Ryanairilta oli sanottu näiden huonojen mainosten olevan heidän "kikkansa" ilmaisen mainonnan saamiselle, niin voisiko olla mahdollista, että tämä oli vain yksi tapa yrittää kiertää tätä negatiivista mainosta? Jos se olikin heidän puolestaan pelkkä sananparsi, jolla pyrittiin peittelemään näitä ongelmia? Itse olen Ryanairista sitä mieltä, etten myöskään tule koskaan sitä käyttämään ja silti kirjoittelen tänne, koska luullakseni myös minullakin on oikeus ilmaista mielipiteeni. Se, etten henkilökohtaisesti pidä Ryanairista, ei tee minusta sen huonompaa ihmistä, kuin muutkaan.

      • 11 v. mainosfirmassa

        Minua kiinnostaa kovin tietää, että miksi yleensäkään seuraat näitä juttuja, jos et edes Ryania käytä?? Itse en käytä Finskiä, joten en myöskään heidän keskustelupalstoillaan vieraile.
        Myös negattivinen mainos saa nimen pysyään mielessä, jonkin ajan kuluttua ihminen unohtaa mainoksen negatiivisuuden mutta tuotteen muistaa......


    • sananvapaus

      Hei, Te mainosfirmasta. Ensin vastaus kysymykseenne: satuin tälle keskustelupalstalle, koska etsin totuutta Ryanairista ystävälleni, joka tätä kyseistä yritystä ylisti, eikä suostunut edes kuuntelemaan muiden mielipiteitä. Tällä totuudella siis tarkoitan sitä negatiivistakin puolta, joka hänen näkemyksestään puuttui täysin. Ja tarkennukseksi vielä, ainakin itse sain tämän palstan otsikosta käsityksen, että kyseessä on juurikin negatiiviselta kannalta oleva keskustelupalsta, joten jos Te itse kannatatte Ryanairia, niin miksi sitten seuraatte tätä palstaa? (Jos jokainen saa seurata vain niitä palstoja, joissa puhutaan yrityksistä joita käyttää ja joista pitää?) Mielestäni, kuten aiemmassa kommentissani sanoin, olen oikeutettu mielipiteeseeni, vaikka se ei olisikaan vastaajan mielipide. Vielä loppuun pyytäisin ystävällisesti jonkin luotettavan lähteen tuolle väitteellenne, itseltäni on työkokemuksen ja koulutuksen kautta jäänyt tuo vielä kuulematta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe