Pakoputkikontrolli

Syöpis

Tulin juuri tirkistelystä.

Labran syöpistulos oli erinomainen. Samoin kaikki muutkin pienen verenkuvan arvot vaikka vaimo vieläkin epäilee maksatuloksiani.

Tirkistyksessä ei näkynyt mitään huolestuttavaa.
Seuraava tirkistely 9kk:n kuluttua.

8

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+2

Mukavaa kuulla! Saat nyt lähteä matkalle hyvin mielin.

• Lusiina 5

Onnea :). Mnusta sinulla on kiva persoonallinen tapa kirjoittaa asioistasi. Nauttikaa lomista täysin rinnoin.

• Syöpis

Kiitos kannustuksesta yllä oleville!

Maalis- huhtikuun peruutusturvan sisältäneet lennot olin maksanut jo aikaisemmin.

Nyt on kylpylän jouluviikko varattu.

Joulumarkkinoiden kanssa tahtoo tulla hankaluuksia, varsinkin hotskun suhteen.
      Emme mene mihinkään periferiaan vaan majoituksen tulee olla markkina-alueen välittömässä läheisyydessä ja yleensähän se on vanhassa keskustassa.

Olen myöhässä mutta ehkä selviydymme todennäköisestä pettymyksestä.
      Tarttee vielä yrittää.

• Lusiina 5

Pidetään peukkuja!

• Syöpis

Sattumus tirkistelyssä.

Operaatiossa oli luvallani mukana nuori, naispuolinen, hyvin nuoren näköinen lääketieteen opiskelija.
      Varsinainen operaattori antoi tytölle luvan vetää letkua ohjeiden mukaan ulos.

Kun lekuri, kesi-ikänen hoitsu ja opiskelija kyselivät yleisessä mielssä vointiani, kerroin revittyjen vatsalihasteni asettamista rajoituksista ja sen, että nykyään pystyn jo kuntoilemaan likimain täysipainoisesti

Vastattuani kysymykseen kuntoilun tyypistä ( puntti- ja kuntosali ) loihe opiskelijatyttö lausumaan hämmästyksen ihastunut ilme kasvoillaan: "on se vaan hienoa, että noin vanhakin viitsii"!
      Minustahan tuo oli hienosti sanottu mutta hoitsu mulkaisi tyttöä merkitsevästi. Miksi? En osaa arvata.

itserakkaudessani kuvittelen harrastukseni jopa näkyvän hahmossani.

• Lusiina 5

Voisin asettua opiskelijan asemaan ja oivaltaa hänen ei ehkä niin korrektisti muotoillun lauseensa tarkoittaneet hyvää, siis kehuja. Että moni tuon ikäinen on jättänyt raskaamman kuntoilun jo sikseen.

Sopiva itserakkaus/itseluottamus pukee ihmistä :)

• Puntti salille

Hienoa syöpis että kuntoilet,eihän se ikää katso vaan mikä tuntuu itseltä parhaimalta sitä tekee ja mihin pystyy.Eräs tuttavani joka on sairastanut saman syövän kuin sinä 80v pyöräilee edelleen,mistä en oikein pidä,onneksi pitää kypärää päässään.Käy myös kuntosalilla.Vaimo ei moisista asioista kiinostunut,viettää aikaansa leivosten kera TV:n ääressä:))) ja voihkii,kun paino vain nousee:)))

Nykyään monet vanhemat ihmiset ovat aloittaneet kunnostaan huolehtimisen,hieno asia.

Hyvää syksyn jatkoa todellisellle syöpäpotilaalle joka pitää kunnostaan huolta.Monen muunkin pitäisi ottaa sinusta esimerkkiä!

• Syöpis

> Puntti salille

Kiitos toivotuksista! Aloitin kuntoilun kuukautta vaille 6-kymppisenä, periaatteesa terveenä mutta hiivatin huonokuntoisena.

Tyhejnnyksen ja tähystyksen vuoksi minulle jäi 3 huilpäivää joten ajattelin huomenna, maastavetopäivänä, kokeilla leikkausten jälkeistä maksimia, 160kg.
        En kokeilisi jos en uskoisi sen nousevan.

Vaimo on jäädyttänyt painonsa lääkärin suosittelemaan 58 - 60 kiloon.
        Kyllä ihminen nautti kun lääkärin määräyksestä täytyi aloittaa pulskistuminen 52-kilosta.

Vaimo tekee arkiaamuisin noin 1,5h:n patikkalenkin.
        Kahdesti olen saanut hänet houkutelluksi salille katsomaan touhua mutta ei ole innostunut.

Esimerkkini kirjaimellinen noudattaminen vaatisi tosimielessä tehtyä olympianostotaustaa mutta eihän kaikkien ole pakko tarttua vapaaseen tankoon ja ryhtyä mättämään levyjä päihin.

Lihasvoiman ja aerobisen kunnon yhdistetty kohentaminen onnistuu keneltä tahansa.

Ps. Nyt tosin vaimo vahtii TV.sta luistelua mutta ilman pulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109